شیخ منصور، مالک منچسترسیتی از دستاوردهای پپ گواردیولا و شاگردانش تمجید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا در آستانه دیدار برابر سویا در سوپرجام اروپا به شدت از این تیم و مربی‌اش تعریف کرد.
نشست خبری پپ گواردیولا بعد از دیدار منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید لغو شد چرا که او و بازیکنانش باید هر چه سریعتر خود را به فرودگاه می‌رساندند تا به منچستر برگردند.
توماس توخل و پپ گواردیولا در پایان دیدار تیم‌های سیتی و بایرن که دیشب در ژاپن برگزار شد، لحظاتی کنار زمین با یکدیگر به گفتگو نشستند.
دروازه‌بان گل‌گهر حرف‌های خواندنی درباره اتفاقات فصل اخیر و به‌ویژه دیدار مقابل پرسپولیس داشت.
پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی ترکیب اصلی دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید را برای دیدار امشب در برگشت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اعلام کردند.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با اشاره به دیدار این هفته منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت حتما حدس می‌زنند که چهارشنبه شب طرفدار کدام تیم خواهد بود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت تیمش به دیدار فردا به عنوان فرصت انتقام فکر نمی‌کند و تنها به فکر صعود به فینال است.
پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار با شفیلدیونایتد سوال و جواب جالبی درباره شیوه گلزنی ارلینگ هالند داشت و پای اشتباه اوپامکانو در دیدار رفت تیمش مقابل بایرن را به میان کشید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با شفیلدیونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی گفت تیمش با وجود پشت سر گذاشتن بازی دشوار با بایرن مونیخ برای این بازی و دیدار با آرسنال آماده است.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
استفانو پیولی درباره الگوهایش در دنیای مربیگری و ذهنیت میلان در دیدار پیش رو مقابل ناپولی صحبت کرد.
لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و از او بابت سوتفاهمی که ایجاد شده، عذرخواهی کرد.
تقابل پپ گواردیولا و توماس توخل باعث شده که دیدار دو تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ بیش از پیش حساس و تماشایی شود.
در این دیدار ابتدا آرسنال توسط مارتینلی پیش افتاد و سپس گابریل ژسوس اختلاف را دو برابر کرد. صلاح در همان نیمه نخست یکی‌از گل‌های خورده را جبران کرد و این فرصت را داشت که در اواسط نیمه دوم بازی را به تساوی بکشاند اما صلاح پنالتی‌اش را به اوت زد.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، پنالتی مهمی را در دیدار مقابل آرسنال از دست داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردایش مقابل لیورپول گفت سیتی سالها است که شاگردان کلوپ را می‌شناسد و او همچنان لیورپول را تیمی استثنایی می‌داند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس به ستایش پاتریک ویرا سرمربی این تیم پرداخت و گفت پالاس را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت.
درگیری میکل آرتتا و کوین دی بروینه در دقیقه 50، یکی از اتفاقات قابل توجه دیدار امشب آرسنال- منچسترسیتی بود.
تونی آدامز، ستاره آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم برابر منچسترسیتی از رفتارهای پپ گواردیولا انتقاد کرد.
یک روزنامه انگلیسی گزارشی از جزئیات اتفاقاتی که بین دو نیمه دیدار دیشب منچسترسیتی و تاتنهام در رختکن سیتیزن‌ها گذشت منتشر کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام، اعلام کرد کورس قهرمانی هنوز تمام نشده و او و شاگردانش در گذشته سابقه سبقت گرفتن از صدرنشین را داشته‌اند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل لسترسیتی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش با بوروسیا دورتموند ستاره جوان این تیم جود بلینگام را ستایش کرد و او را بازیکنی کامل دانست.
نیمه اول دیدار منچسترسیتی و بورنموث درحالی با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید که کوین دی‌بروین برای شاگردان گواردیولا عملکردی فوق‌العاده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ