تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد روز شنبه در فینال فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام حذفی فوتبال انگلیس با قضاوت پل تیرنی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان گواردیولا همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پپ گواردیولا در نیمه دوم بازی با نیوکسل گفتگوی جالبی با یک هوادار تیمش داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره آمادگی جسمانی تیمش عصبانی شد و ادعاها درباره کمبود آمادگی جسمانی سیتی را «مزخرف» دانست.
بایرن مونیخ با قبول تساوی 1-1 مقابل سیتی از صعود به نیمه نهایی UCL بازماند تا بازیکنانش در پایان بازی با اندوه زمین را ترک کند.
پپ گواردیولا معتقد است تنها با کسب 9 برد متوالی، سیتی شانس قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت و نباید حتی در یک دیدار هم بازنده شوند.
پپ گواردیولا و توماس توخل، ترکیب اصلی خود برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را مشخص کردند.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد در صورت جدایی پپ گواردیولا از منچسترسیتی لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، گزینه اول مدیران سیتی برای جانشینی او است.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی 6-0 سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
منچسترسیتی در بازی امشب مقابل لایپزیش می‌خواهد کار ناتمامش را تمام کند.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در پایان بازی با لایپزیش به آنهایی که انتظار یک برد بی دردسر داشتند، خرده گرفته و نظر آنها را غیرمنطقی دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی تیمش مقابل ناتینگهام فارست گفت سیتی بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تنها به دلیل ناکامی در گلزنی دو امتیاز از دست داد.
ستاره سابق یونایتد می‌گوید منچسترسیتی در صورت جدایی پپ گواردیولا تنها و تنها یک گزینه را برای جانشینی او مد نظر خواهد داشت: میکل آرتتا.
بازی تیمهای آرسنال و برنتفورد با یک گل جنجالی همراه بود که شاید سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار دهد.
یک کمیته مستقل اتهامات سنگین مربوط به باشگاه منچسترسیتی را بررسی خواهد کرد.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید علت جدایی غیرمنتظره ژوائو کانسلو از منچسترسیتی، به وجود آمدن تنش در رابطه او با پپ گواردیولا بوده است.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از نمایش یکی از بازیکنان آکادمی این تیم برابر لیورپول بسیار راضی است.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.
در این بازی کوین دی‌بروینه با ضربه‌آزادی دیدنی تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا گواردیولا در یک بازی سخت و نفسگیر به یک برد ارزشمند دست یابد.
سه سال و نیم بعد از صعود رویایی تاتنهام از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مقابل سیتی، حالا این تیم اسیر VAR شد.
کریستال پالاس در خانه منچسترسیتی کار بزرگی انجام داده و در بیست و یک دقیقه اول دو بار دروازه شاگردان گواردیولا را باز کرد.
نیمه اول دیدار منچسترسیتی و بورنموث درحالی با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید که کوین دی‌بروین برای شاگردان گواردیولا عملکردی فوق‌العاده داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ