پپ گواردیولا بسیار خوشحال است که ارلینگ هالند و جولین آلوارز را در اختیار دارد و وعده داد که از آنها همزمان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند تاکید کرد که این ستاره نروژی در منچسترسیتی خواهد ماند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید اگر حق انتخاب داشت ترجیح می‌داد پای راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
پیش‌بینی وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از تقابل پیش روی رئال مادرید و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، قطعا به مذاق دوست‌داران رئال خوش نخواهد آمد.
پیش بینی وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از تقابل پیش روی رئال مادرید و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، قطعا به مذاق دوست‌داران رئال خوش نخواهد آمد.
بازیکنان و اعضای تیم منچسترسیتی به شیوه‌ای فوتبالی رکوردشکنی ارلینگ هالند در لیگ برتر انگلیس را به او تبریک گفتند.
منچسترسیتی قصد دارد تا علاوه بر تمدید قرارداد ارلینگ هالند، بند فسخ 150 میلیونی قراردادش را حذف کند.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با منچسترسیتی گفت مصدومیت و عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب سیتی تغییر چندانی در برنامه لیورپول نخواهد داد.
عدم حضور ارلینگ هالند در تمرین امروز منچسترسیتی در آستانه دیدار مقابل لیورپول باعث شده نگرانی‌ها بابت نرسیدن او به این مسابقه افزایش یابد.
سیتی با ۵گل هالند، لایپزیش را درهم کوبید!
جولین آلوارز، ستاره منچسترسیتی، از روحیه و قدرت ذهنی ارلینگ هالند متعجب شده است.
سیتی بدون هالند و دبروینه، دخل چلسی را آورد!
منچسترسیتی امشب در یک بازی خانگی در ورزشگاه اتحاد به مصاف اورتون رفت و با تساوی 1-1 به کار خود در این مسابقه پایان داد.
دیدار برابر لیدز از جذابیت خاصی برای ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، برخوردار است.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، معتقد است که حضور ارلینگ هالند باعث ایجاد تغییر در سبک بازی این تیم نشده است.
منچسترسیتی موفق شد در دیداری خانگی مقابل برایتون به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.
هواداران منچسترسیتی از تساوی بدون گل تیم‌شان مقابل کپنهاگن ناراضی هستند و می‌گویند این بازی نشان داده سیتیزن‌ها بدون هالند کاری از پیش نمی‌برند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل ساوتهمپتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
پاتریس اورا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید منچسترسیتی با حضور ارلینگ هالند باید فاتح لیگ قهرمانان شود.
ارلینگ هالند در اولین هفته‌‌های حضورش در منچسترسیتی با درخشش در زمین‌های فوتبال محبوب هواداران سیتی شده است اما محبوبیت او تنها به این درخشش‌ها خلاصه نمی‌شود.
امروز منچستریونایتد در اولین بازی خود در فصل جدید در حالیکه رونالدو را تا دقیقه ۵۳ روی نیمکت ذخیره‌ها نشاند، دو بر یک در خانه شکست خورد
طرح نقشه راه دستیابی به جایگاه اول بار هوایی منطقه که توسط محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده است، در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ