وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی خود در آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر تأکید کرد که این اولین دوره جشنواره فجر است که رئیس‌جمهور در آن حضور داشته و در کنار مردم به تماشای فیلم نشسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: نیرو‌هایی را بگذارید که دیدگاه تحولی دارند و مردم را به حساب می‌آورند اگر نیرویی تحول‌خواه نیست این نیرو را از جلوی پای نیرو‌های تحول‌خواه کنار بزنید تا تحول در دستگاه‌ها پا بگیرد.
رئیس جمهور خطاب به کارگزاران و مدیران دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کار و مدیریت جهادی را نیاز اصلی امروز دانست و تاکید کرد: نباید در ادارات شاهد روابط ناسالم، اعمال نفوذ و پارتی‌بازی باشیم؛ مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها مسئولانه در خدمت آنها باشند و از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه مردم را از همه عرصه‌ها کنار گذاشته‌ایم درحالیکه جوهره و قدرت جمهوری اسلامی در مردمی بودن آن است و باید باور داشته باشیم قوت و قدرت اصلی ما قلب مردم است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اقدامات انجام شده در استان خوزستان پس از هفت سفر رئیس‌جمهور به این استان را تشریح کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور با کنار گذاشتن وزرا و رؤسای سازمان‌های کم‌کار ثابت کرد که با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته است.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کار شوراها مشارکت دادن مردم برای سرعت بخشیدن به پیشرفت کشور است. این مشارکت می‌تواند در همه حوزه‌های ورزشی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشد.
شاه بحرین تلفنی با رئیس جمهور سوریه گفتگو و اعلام کرد که در کنار سوریه و مردم آن در این شرایط دشوار قرار دارد.
رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.
ارومیه- رئیس جمهور در دیدار با مردم مناطق زلزله زده خوی گفت: بازسازی مناطق زلزله باید بر اساس اعلام نظرهای کارشناسی صورت گیرد و دولت تا پایان در کنار مردم خوی است.
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد هستیم مدیرانی بر سر کار هستند که برخلاف اظهارات رئیس جمهور عمل می کنند و لازم است هر چه سریع‌تر به این وضع رسیدگی شود.
اگر علامت تیک خاکستری را در کنار نام یک کاربر در توییتر دیدید، بدانید که این حساب کاربری، متعلق به یک نهاد یا مقام دولتی یا یک سازمان چندجانبه است.
رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.
جاسک - رئیس جمهور با اشاره به حضور فعال بسیج در همه عرصه ها گفت: بسیج در همه سختی ها در کنار مردم بوده و جایگاه ارزنده ای در جامعه دارد.
رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلاء را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشورمان خطاب به مردم ایران مدعی شد: ما با شماییم و همیشه با شما خواهیم بود.
رئیس جمهور گفت: باید برای امید و اعتماد آوری مردم تلاش شود و آن هم در گروی کار مداوم و شبانه روزی است.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در کنار مردم بسیار قابل توجه است، این در حالی است که رئیس‌جمهور سابق حاضر نبود از کاخ سعدآباد بیرون بیاید.
وزیر نفت گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و حضور میدانی در کنار مردم، نشان از اهتمام دولت بر مواجه مستقیم با مسائل و حل آنها و در یک کلام، بازگشت دولت به مردم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ