رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف گفت: وزیر کشور خواستند که اجازه دهیم فرصت یکی دو هفته‌ای داده شود که جایگزین ایشان (معاون سیاسی وزارت کشور) مشخص شود. من همین نکته را خدمت رئیس‌جمهور گفتم؛ اینکه دوستان استیضاح را اصرار دارند حق نمایندگان است. اخطار نمایندگان هم درست است و بنده باید طبق آیین‌نامه داخلی مجلس طرح استیضاح را اعلام وصول کنم.
سخنگوی کرملین از برگزاری نشست دو جانبه میان روسای جمهور روسیه و آفریقای جنوبی خبر داد.
علم‌الهدی، امام جمعه مشهد با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری متقابل میان ایران و ونزوئلا برای افزایش چهار برابری صادرات ایران در سفر اخیر رئیس‌جمهور ابراز کرد: اخیراً صادرات ایران به ونزوئلا چهار برابر شده و از عرصه‌های علمی و نظامی گرفته تا اقتصادی در حال پیشرفت هستیم. مردم هم این پیشرفت را لمس می‌کنند، زیرا همه پیشرفت‌ها به نحوی هدف گذاری شده که در نهایت گره از سفره مردم باز کند. علاوه بر این، ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که همه عالم، چهار کشور اروپایی نیست و لازم نیست یک ملت با نگرش ذلیلانه از همه دستاوردهایش دست بکشد تا چهار کشور اروپایی به او توجه کنند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۲۱ درصد جمعیت کشور را دهه شصتی‌ها تشکیل داده‌اند و تجرد دهه شصتی‌های بیشتر از دهه‌های دیگر است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: توسعه روابط میان ایران و اندونزی اهمیت زیادی دارد و سفر رئیس‌جمهور به این کشور در وهله اول با هدف تقویت مناسبات اقتصادی میان دو کشور بود.
نخست وزیر پاکستان مراسم افتتاح بازارچه مشترک مرزی و خط انتقال برق از جمهوری اسلامی ایران را یک رویداد خاطره انگیز دانست و افزود: ملاقات سازنده‌ای با جناب رئیسی انجام شد و اکنون تسریع در نهایی‌سازی پیمان تجارت آزاد میان دو کشور در اولویت خواهد بود.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: احتمالاً در سفر آقای رئیسی به دمشق یک توافقی میان ایران و عربستان بر سر رئیس جمهور آینده لبنان صورت گیرد.
رئیس‌جمهور در دیدار با مردم اندیمشک گفت:‌ احیاء واحدهای تولیدی و ایجاد هزاران شغل در استان خوزستان را لازم اما کافی نمی‌دانم. ظرفیت استان خوزستان بیش‌تر از این میزان است.
کیهان نوشت: در بعضی از رسانه‌ها - در تحلیل‌هایی که فارغ از اغراق هم نبود - توافق عربستان در پکن به‌عنوان علامتی از واگرایی میان ریاض و واشنگتن ارزیابی شد. نطفه این توافق هم در سفر شی‌جین‌پینگ در ریاض بسته شد. رئیس‌جمهور چین در آن سفر توانست لحن عربستان و دولت‌های همراه آن در شورای همکاری خلیج‌فارس را نسبت به ایران پایین بیاورد.
در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور شبکه تلوبیون، وابسته به صدا و سیما، برای لحظاتی هک شد.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
جشن ملی ایرانیان را حدود ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار رسانه‌های خارجی مقیم و بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای داخلی پوشش می‌دهند. «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور هم سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در میدان آزادی است.
در میانه سخنرانی رئیس‌جمهور شبکه خبر برای لحظاتی هک شد.
رئیس‌جمهور گفت: روابط عمومی‌ها پل میان مردم و مسئولان هستند، این پُل دوطرفه است یعنی سخنان مردم را به مدیران و سخنان مدیران را به مردم انتقال می‌دهد.
رئیس‌جمهور گفت: روابط عمومی‌ها پل میان مردم و مسئولان هستند، این پُل دوطرفه است یعنی سخنان مردم را به مدیران و سخنان مدیران را به مردم انتقال می‌دهد.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران هستیم،ابراز امیدواری کرد: روابط دوجانبه تهران - نورسلطان به توافقات منطقه‌ای منجر شود.
در میان این نگرانی‌ها، روز گذشته خبری از تصویب بخشی از طرح صیانت در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور منتشر شد که واکنش کارشناسان و مردم را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس‌جمهور درخواست اکید دارم مصوبه سران قوا برای حل معضل و مشکل ۱۵ هزار کامیون‌دار را سریعاً برای اجرا ابلاغ کند.
مردم در انتخابات ۱۴۰۰ با رأی خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری «سید ابراهیم رئیسی» را به عنوان رئیس‌جمهور برگزیدند. آنها ۲۸ خرداد سال گذشته از مدیریت «تدبیری‌ها» به دولت جدید که نما
معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه برای حل چالش‌ها و مشکلات کشور باید به منابع، ایده‌ها، مدیریت و سرمایه‌های مردمی تکیه کنیم، بر اهمیت نقش بسیج در ایجاد حلقه میانی دولت و مردم تاکید کرد.
روز گذشته مورخه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ قیمت طلای جهانی با کاهش مواجه شد و قیمت هر اونس طلا با ۰.۳۰ درصد کاهش به ۱۸۱۱ دلار و ۱۱ سنت رسید. حالا پرسش این است که آیا کاهش قیمت طلا تداوم خواهد داشت؟ وضعیت بازار داخلی طلا چگونه خواهد بود؟
روز گذشته رئیس‌جمهور با حضور در میدان بهمن تهران و بازدید از یکی از مراکز بزرگ توزیع مرغ از نزدیک با مردم گفت‌وگو و تاکید کرد: تا من زنده باشم به هیچ وجه اجازه نخواهم داد مردم از طرح عادلانه سازی یارانه‌ها آسیب ببینند.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور آیا این فسادها با این حجم عظیم بالاخره نقطه پایانی دارد یا خیر؟ آیا باید نظام اداری، اقتصادی، بانکی و گمرکی ما تا این حد مستعد سوءاستفاده و فساد و بیت‌المال‌خواری باشد؟ اگر در دولت شما هم این بیت‌المال‌خواری‌ها و خبرهای تکان‌دهنده پایان نپذیرد پس چه زمانی پایان خواهد پذیرفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ