رئیس جمهور با بیان اینکه ارتش مردم باور و جلوه ارتش برای مردم است، گفت: ملت نگاه می‌کنند تا هر جا حادثه‌ای مانند سیل و زلزله و کرونا باشد ارتش را کنار خود حس می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.
فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی ۱۷ مرداد و فرار رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از لغو امتحانات روز چهارشنبه دانشگاه خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد.
بعد از یک فصل سخت و پرماجرا، پیام حیدری با قضاوت بازی داماش - فولاد نوین، فصل را به پایان رساند.
ارتش آمریکا روز چهارشنبه خبر داد که یک موشک بالستیک قاره پیما که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای نیز بوده، آزمایش کرده است.
توهمات رضا پهلوی پایان ندارد. او ادعا می‌کند برای «ابلاغ پیام دوستی ملت ایران» به رژیم صهیونیستی رفته است، در حالی که مردم ایران در روز قدس پیام اصلی خود را برای رژیم اشغالگر فرستاده‌اند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: امام عظیم‌الشان ما مسأله فلسطین و آزادی قدس را به عنوان بزرگترین و مسأله محوری جهان اسلام اعلام کردند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد، حضرت امام خمینی (ره) و پیام از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱ به وقت محلی (۴ الی ۸ UTC) به دلیل انجام رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران بسته اعلام می‌شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را به وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان تاکید کرد: باید شایسته‌ترین جوانان فرصت نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌های کشور را پیدا کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز پاسدار را به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی، سوم شعبان، روز پاسدار را تبریک گفت.
فرمانده کل ارتش در پیامی فرا رسیدن سوم شعبان، ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.
مدیرعامل بانک شهر در پیامی هشتم دی ماه روز صنعت پتروشیمی را به کارکنان این صنعت عظیم تبریک گفت و تلاش و مشارکت جامعه بزرگ پتروشیمی را در مسیر توسعه پایدار ایران اسلامی و افتخار آفرینی این صنعت مهم، ارزش آفرین و ماندگار برشمرد.
مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش با انتشار پیام، روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی فرارسیدن روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیام به امیر دریادار شهرام ایرانی، هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
ارتش آمریکا روز چهارشنبه از آزمایش یک موشک بالستیک قاره پیما خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش برای اولین بار به یک شبکه فارسی زبان اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران که بر اساس برخی از ادعاهای رسانه ای، توسط عربستان سعودی حمایت مالی می شود، اجازه داد از پایگاه سامانه پدافندی گنبد آهنین فیلمبرداری کند، اقدامی که به گفته برخی از ناظران بین‌الملل به منظور ارسال پیام از سوی رژیم صهیونیستی به ایران انجام شده است.
روابط عمومی ارتش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: خبرنگاران با گزارشگری واقع‌بینانه، صادقانه و شفاف مسیر حق را بر آیندگان روشن می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ