اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور با کنار گذاشتن وزرا و رؤسای سازمان‌های کم‌کار ثابت کرد که با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
رئیس اورژانس استان کرمان آخرین وضعیت سانحه‌دیدگان سقوط بالگرد وزیر ورزش و همراهنش را تشریح کرد.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
رئیس شورایی حزب الله لبنان با بیان اینکه هیچکس به تنهایی نمی تواند بحران این کشور را حل کند، تاکید کرد که تنها راه حل بحران لبنان گفتگو و تفاهم است.
فدراسیون کشتی همچنان منتظر بازگشت نایب رئیس مستعفی خود می ماند.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
سخنگوی فدراسیون بوکس با انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون گفت: چه موافقین و چه مخالفین این رفتار او را نمی پسندند.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم روز پیروزی این کشور مدعی شد، برگزاری رزمایش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان موجب ترس باکو نخواهد شد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت از افراد توهین کننده به فوتبالی‌ها را تا آخر پیگیری می‌کند.
رئیس جمهور با اشاره به حرمت دانشگاه و محیط علم و آرمانخواهی، تصریح کرد: هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است، بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است.
محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام وبملت به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد وبملت در روزهای آینده بورس است.
مصر و تلاش برای تبدیل شدن به قطب برق شمال آفریقا
رتبه 136 کنکور ریاضی « دزد » شد!
رئیس دستگاه قضا در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم گفت: بیش از ۹۰درصد از برنامه‌هایی که در ذیل اهداف کوتاه مدت سند تحول قضایی پیش‌بینی شده بود، انجام شده است.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اگر آقای رئیسی کشور را خوب اداره کند مردم به آینده امیدوار می شوند و امیدوارانه به پای صندوق می آیند و در بخش عمده ای به ما رأی می دهند، گفت: جمهوری اسلامی نیاز به یک بازگشت به خود دارد، نیاز به یک اصلاحات مثبت دارد و هیچ کس غیر از مقام معظم رهبری نمی تواند. نه رئیس جمهور و نه رئیس قوه قضائیه و نه رئیس قوه مقننه، نه جمع‌شان و نه فردشان، هیچ فردی جز مقام معظم رهبری قادر نیست به داد مملکت برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ