اگر علامت تیک خاکستری را در کنار نام یک کاربر در توییتر دیدید، بدانید که این حساب کاربری، متعلق به یک نهاد یا مقام دولتی یا یک سازمان چندجانبه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده اند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.
رئیس جمهور به منظور شرکت در نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود چهارشنبه عازم ژوهانسبورگ می‌شود.
رئیس جمهور به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل «اسدالله اسدی» با او دیدار کرد.
رئیس جمهور روز جمعه به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور با حضور در منزل آقای «اسدالله اسدی» با این دیپلمات تازه آزاد شده از زندان‌های اروپا دیدار کرد.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
رئیس جمهور با بیان اینکه باید از دو سرمایه معنوی و اجتماعی سپاه، پاسداری شود، گفت: شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان امروز سپاه را ملجا و پناه خود می‌داند.
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت اقدام عملی و موثر دستگاه‌های مربوط برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، شورای‌عالی انرژی را مسئول اصلی در امر بهینه‌سازی دانست.
رئیس جمهور به مناسبت سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان پیام تبریک صادر کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دستاورد‌های مرتبط با امنیت و منافع ملی را نباید به تحلیل‌های جناحی تقلیل داد، اظهار داشت: موضوع مهم درباره منابع آزاده شده، نحوه هزینه کرد آنهاست که دولت عطف به تاکید رهبر معظم انقلاب، تلاش خواهد کرد همه این منابع در راستای پشتیبانی از تولید هزینه شود.
رئیس جمهور در پیامی فرارسیدن سالگرد استقلال اندونزی را به رئیس جمهور و ملت این کشور تبریک گفت.
رئیسی به خانواده‌های شهدا اطمینان داد که اگر کسی به خون‌های مطهر شهیدان خیانت کند رسوا خواهد شد، زیرا پاک‌ترین خون‌های مطهری بودند که بر زمین ریخته شدند. خون شهیدان تضمین کننده این نظام و خیمه‌ای است که به نام نظام اسلامی برپا شده است. رئیس جمهور تصریح کرد که بساط کشف حجاب هم جمع خواهد شد و هیچ نگران نباشید.
رئیس‌جمهور پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور دانست و تبریک گفت.
نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم.
در بروزرسانی توییتر که می‌توان گفت به تازگی اتفاق افتاده‌است، تیک خاکستری به افراد دولتی، سیاسی، روسای جمهور فعلی و یا سابق تعلق گرفته‌است؛ اتفاقی که در ایران تنها آیت‌الله خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را شامل شد.
باید از ایشان و سایر اعضای کابینه و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه یاد بگیریم که قیمت دلار، فیلتر و تحریم‌ روی زندگی‌مان اثر نگذارد.
مجلس نمایندگان آمریکا امروز با اکثریت آراء به ممنوعیت سراسری رسانه اجتماعی تیک تاک از سوی رئیس جمهور این کشور رأی مثبت داد.
معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند را باید آزاد کرد نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم، اما مردم دسترسی نداشته باشند.
نماینده چابهار گفت: از خدا بترسید و بترسیم که نا امید کردن خلق خدا ناروا است این بار درخواستم متفاوت است به حرمت مروتتان برچسب محرومیت را از استان، شهر‌ها و روستا‌های ما بردارید که با تزریق این واژه شوم بر اهل و دیار ما هیچ پیشرفتی حاصل نشد، بلکه انگیزه رشد از جوانان ما گرفته شد و در پناه این تعبیر نامناسب به سکون تن داده اند، ما محروم نیستیم و ما ثروتمندترینیم و هم منزل اقیانوسیم.
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در واکنش به فضاسازی‌ها درباره تیک آبی اینستاگرام صفحه رییسی اعلام کرد صفحه رییس جمهور در اینستاگرام فعال نیست.
درست در روز‌هایی که ایرانی‌ها با مصائب و مشکلات فراوان به شبکه‌های اجتماعی جهانی نظیر اینستاگرام وصل می‌شوند و آینده فعالیت این پلتفرم‌ها به نظر مقام‌های امنیتی وابسته است حساب رئیس جمهور ایران در اینستاگرام تیک آبی تایید گرفت.
سایت دولت در واکنش به انتقادها در مورد تیک آبی پیج اینستاگرام رئیس جمهور نوشت: از ماه ها قبل اقداماتی به منظور تشخیص اصالت انجام دادیم که اخیرا یکی از شبکه های اجتماعی به آن ترتیب اثر داد.
رئیسی که نه تنها بعد از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی خارجی به پلتفرم‌های داخلی کوچ نکرده، حالا مشخص شده زمانی که اینستاگرام برای مردم ایران فیلتر بوده، ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرده تاییدیه هویتی و اعتباری اینستاگرام را که به شکل علامت «تیک آبی» بالای صفحه کاربران است، بدست آورد. این در حالی است که با گذشت ۱۰۰ روز از فوت مهسا امینی، فیلترینگ اینستاگرام، کسب و کار‌های مجازی بسیاری که در اینستاگرام فعالیت می‌کردند را، نابود کرده است.
طرح این اطلاعیه به نوعی کنایه به تیک آبی گرفتن صفحه رسمی رییس جمهور در روز‌های اخیر و در شرایط فیلترینگ این پلتفرم برای مردم است.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: ساعت یک بامداد امروز جمعه دوم دی ماه، ۶ نفر (پسر۱۷ الی ۱۸ ساله) با ۲ دستگاه خودرو ۲۰۶ و با در دست داشتن اسلحه پلاستیکی (کلت و کلاشینکف) در منطقه ولنجک با حرکات نمایشی و لایی کشیدن و تیک آف زدن و... برای شهروندان این منطقه ایجاد مزاحمت کرده بودند که توسط عوامل کلانتری ۱۶۳ ولنجک دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ