نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد هستیم مدیرانی بر سر کار هستند که برخلاف اظهارات رئیس جمهور عمل می کنند و لازم است هر چه سریع‌تر به این وضع رسیدگی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
حجت الاسلام رئیسی گفت: برخی عقب‌ماندگی‌ها در طرح‌های نیمه‌تمام از کم‌کاری مدیرانی بوده که قدرت انتخاب و عمل نداشتند.
خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه‌ها از اعلام اموال مازاد خودداری می‌کنند؛ اخیرا به بانک‌ها درباره فروش اموال مازاد نامه زدیم. دستگاه‌های نظارتی مانع انجام مولدسازی نیستند.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه ها از قانون فروش فضاهای مازاد استفاده نکردند.
باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با وجود امضای قرارداد با همراه اول اما برخی مدیران این شرکت با پرداخت پول مخالفت کرده‌اند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در حوزه برخورد با بی‌حجابی یک نقص قانونی داشتیم که لایحه‌ای برای برطرف شدن آن تنظیم و تحویل دولت شده است، گفت: دولت پس از انجام اصلاحاتی لایحه را تقدیم مجلس کرده است و انتظار می‌رود که مجلس این قانون را تصویب و نهایی کند.
دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در حوزه برخورد با بی‌حجابی یک نقص قانونی داشتیم که لایحه‌ای برای برطرف شدن آن تنظیم و تحویل دولت شده است، گفت: دولت پس از انجام اصلاحاتی لایحه را تقدیم مجلس کرده است و انتظار می‌رود که مجلس این قانون را تصویب و نهایی کند.
بندرعباس - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در خواستم از مجموعه مدیران مالیاتی کشور این است که حصار مقاومت برخی از سازمان ها را بشکنند و از تمام ظرفیت های برون سپاری بهره ببرند.
انتظار می‌رفت مدیران بانک مرکزی قبل از اجرای برخی تصمیمات که به ذینفعان آسیب جدی وارد می‌کند تبعات آن را سنجیده و با اطلاع رسانی دقیق این موضوع امکان برنامه ریزی برای تولید کنندگان را فراهم می‌کردند.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از نظارت و بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوا تهران خبر داد.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه بسیاری مدیران استان سمنان همسو با دولت نیستند، گفت: عملاً شاهدیم که مردم شهرستان‌ها برای هر کار کوچکی باید به مرکز استان مراجعه کنند.
دبیر کل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه گفت: رقابت احزاب در اروپا جدی است؛ شوخی نیست. او در ادامه به برخی تصمیمات هم ایراد گرفت و در کنایه گفت: «پدر این مقطع حساس بسوزد که همیشه هست!»
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: برخی افراد متخلف و معلوم الحال در مدیریت شرکت‌های تابعه وزارت کار و صندوق‌های بازنشستگی هستند که باید برکنار شوند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: برخی مدیران شایستگی مدیریت در پست‌ها را ندارند و یا انگیزه کار و درکی از واقعیت کشور ندارند که همین ضعف مدیریت باعث می‌شود در خط دشمن حرکت کنند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه گاهی از موارد تأثیرپذیری جوانان در باشگاه‌ها و در ارتباط با مربی نسبت به مدارس بیشتر است، گفت: متأسفانه آن طور که باید برنامه مناسب در عرصه اقامه نماز در سازمان ورزش وجود ندارد.
مسئولان و مدیران نظام اگر با درایت بتوانند عکس‌العمل‌های خشن، عصبی و فاقد تدبیر را کنترل و مدیریت کرده و به این اعتراضات از زاویه فرصتی برای اصلاح نگاه کنند، خواهند توانست معترضین را به آرامش دعوت کرده و از وارد آمدن شوک‌های بعدی به جامعه جلوگیری کنند.
کارشناسان اقتصادی معتقدند، ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌ شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌ بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
کارشناسان اقتصادی معتقدند ساختاری که بانک مرکزی را به نهادی ضعیف تبدیل کرده، به‌شدت مطلوب برخی بانک‌هاست و اساسا هر طرحی که این ساختار را به هم‌بریزد و موجب تقویت نهاد بانک مرکزی شود، با مخالفت شدید برخی بانک‌ها مواجه خواهد شد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که منصوب می‌شوند علاوه بر نداشتن تخصص لازم و تحصیلات مرتبط، هیچگونه برنامه پیشگیری از فسادی نداشته و ارائه نکرده‌اند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
جوابیه سازمان برنامه و بودجه به خبر «تابناک»
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ