رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره واکنش واشنگتن به اظهارات رئیس جمهور ایران پیرامون حجاب، گفت: من اظهارات او (رئیس جمهور ایران) را دیده‌ام. ما همانطور که قبلا گفته‌ایم معتقدیم زنان و دختران در ایران و در هر کجای دیگر باید آزاد باشند تا هرچه می‌خواهند بپوشند.
ریاست جمهوری عراق به اظهارات مداخله جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در انتقاد از عملکرد عبداللطیف رشید در لغو حکم صادره سال ۲۰۱۳ درباره اسقف کلیسای کاتولیک کلدانی واکنش نشان داد.
بایدن به توجیه اظهارات توهین آمیز خود علیه رئیس جمهور چین پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه چین به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی وی، واکنش نشان داد.
نقش قابل توجه هیرمند در تأمین آب آشامیدنی سالم مردم سیستان، توسعه اقتصادی- اجتماعی و تعدیل شرایط زیست‌ محیطی منطقه، موجب شده تا هرگونه تغییر در مناطق بالادست، از جمله انسداد یا انحراف رودخانه، بر حقوق بنیادین ساکنان این منطقه از جمله حق بر دسترسی مردم به آب آشامیدنی کافی و سالم، حق بر محیط زیست سالم، حق بر سلامت و حق بر استانداردهای مناسب زندگی آنان آثار منفی برجای گذارد.
در پی اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور سابق، درباره سیاست‌های جدید ارزی بانک مرکزی و آثار تورمی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، بانک مرکزی توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
هدی چوپان می‌گوید هر کسی می‌تواند رئیس جمهور شود.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است و چنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذرد.
همسر رئیس جمهور در مصاحبه‌ای گفت که تمامی جنجالی که بر سر موضوع مرحوم مهسا امینی در کشور رخ داد، چیزی جز ارعاب و هراس‌افکنی از سوی آمریکا نبود.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است وچنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذارد.
سخنگوی وزارت خارجه بااشاره به اظهارات غیرحرفه ای رییس جمهور کره گفت:تاکنون توضیحات طرف کره‌ای قانع کننده نبوده است و چنانچه توضیحات مناسبی دریافت نکنیم میتواند در مناسبات دو طرف تاثیر بگذرد.
اظهارات ضد ایرانی «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان سفر به امارات، وزارت خارجه کره جنوبی را ناچار به توجیه کرد.
رئیس جمهور به آغاز اجرای آزمایشی ارائه کالابرگ الکترونیک از استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در زمان تصویب و آغاز اجرای قانون مردمی‌سازی یارانه‌ها فراهم نبود، لذا اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در مرحله اجرای سراسری آن برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به اظهارات رئیس جمهور فرانسه درباره خروج تسلیحات سنگین از نیروگاه اتمی زاپروژیا واکنش نشان داد.
تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا با اظهارات رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اعطای تضامین امنیتی به مسکو، رسما مخالفت کردند.
عباس عبدی به اظهارات محمد حسینی معاون رئیس جمهور درباره نا آشنایی جوانان و دانشجویانی از رئیس جمهو و معاون اول اول واکنش نشان داد.
عباس عبدی به اظهارات محمد حسینی معاون رئیس جمهور درباره نا آشنایی جوانان و دانشجویانی از رئیس جمهو و معاون اول اول واکنش نشان داد.
کاخ سفید در جدیدترین مواضع خود اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا درباره ایران را اصلاح کرد!
کاخ کرمیلن به اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اینکه او حالا «در مقایسه با گذشته، بیشتر از مذاکره با اوکراین، استقبال می‌کند»، واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه سابق آمریکا اظهارات جو بایدن رئیس جمهور این کشور درباره خطرات جنگ هسته ای را بی پروایانه و بدون ملاحظه خواند.
معاون رئیس جمهور ترکیه گفت که اظهارات نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در قبال اختلاف ارمنستان و آذربایجان غیرقابل قبول بوده و موجب خراب کردن رابطه دیپلماتیک این دو کشور خواهد شد.
رئیس جمهور آمریکا به‌تازگی مدعی شده که واشنگتن در صورت حمله چین به تایوان، از این جزیره دفاع می‌کند اما به نظر می‌رسد کاخ سفید باز هم برای لاپوشانی این ادعا به دردسر افتاده است!
میرتاج الدینی گفت: از کالابرگ الکترونیک در شرایطی باید استفاده کرد که با کمبود کالا مواجه باشیم؛ اما اکنون کمبود نداریم و به نظر من ضرورتی ندارد از کالابرگ استفاده کنیم. باید یارانه در اختیار مردم قرار بگیرد و آن‌ها انتخاب کنند که چه کالایی را بخرند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: یکی از تأکیدات دولت مردمی و رئیس جمهور توسعه فراگیر زیرساخت فنی و بومی کشور در حوزه فضای مجازی و دیجیتال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ