مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص تولید و خرید هواپیما گفت: ما از نظر فناوری ساخت هواپیما در مراحل خیلی خوبی هستیم.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
سرمربی شمس‌آذر قزوین اعلام کرد با وجود دریافت چند پیشنهاد اما دوست دارد با تیم خودش در لیگ برتر حضور پیدا کند.
امید روانخواه می‌گوید یکی از دلایل وجود چمن‌های بی‌کیفیت و عدم تصویربرداری مناسب از مسابقات لیگ برتر، منفعل بودن سازمان لیگ و مسئولانش است.
اونای امری، سرمربی اسپانیایی استون‌ویلا، که با این تیم نتایج درخشانی گرفته است در مصاحبه‌ای با روزنامه آاس درباره شرایط خود و آینده‌اش صحبت کرد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح فراز «اللّهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِکَ ومُعادیاً لأعْدائِکَ» می‌گوید: خدایا کاری کن تا در ماه رمضان، خوبان را دوست بدارم و دشمن دشمنانت باشم. در مورد خودم، عملی که به من امید می‌دهد تا در قیامت جزو نجات‌یافتگان باشم، این است که خوبان و اشخاص باتقوا را دوست دارم و از بی‌تقوایان بیزاری می‌جویم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است و نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد؛ یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
وزیر صمت گفت: خودرو یک صنعت بیمار تحت درمان است نمی‌توانیم بگوییم الان وضعیت خوبی دارد یعنی خود بنده به عنوان وزیر صمت، نخستین منتقد خودروسازان هستم.
تیم‌های ملی ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران این روز‌ها در حال انتخاب دستیارانش برای تیم ملی است.
امین اسماعیل نژاد از علاقه اش به حضور در لیگ ایتالیا می‌گوید.
تتلو نوشت: شرمنده ام! من واقعا نفهمیدم چی شد! انگار یکی از بیرون کنترلم کرده و میکنه و واقعا دست من نیست هیچی!
آدریانو مورائس، فوق ستاره سازمان وان چمپیونشیپ گفت که دوست دارم مبارزه امیر علی‌اکبری را در سال 2023 مقابل مارکوس آلمیدا تماشا کنم.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی گفت: به کی‌روش و بچه‌های خوب تیم تبریک می‌گویم و از همه آن‌ها به سهم خود سپاسگزار هستم و برای آن‌ها آرزوی روز‌های بهتری دارم. امروز «ایران واحد و با امید» می‌تواند ما را به فردای بهتری برساند؛ و به قول دوست مان «چقدر خوبیم ما»
سرخیو راموس پس از دعوت نشدن به اردوی لاروخا، امید خود را از دست نداده و همچنان به آینده امیدوار است.
بهادری جهرمی در واکنش به تداوم سردادن شعارهایی علیه وی و مسئولان دولت، تصریح کرد: من از هر حرف و پرسشی که مطرح شود استقبال می‌کنم و کاملا آمادگی پاسخگویی دارم اما رعایت شأن دانشجویی را از یاد نبرید. این امر مهمی است. ما باید در مسیر گفت‌وگو و پاسخگویی جلو رویم و در این جلسه یک فرصت برای گفت‌وگو شکل گرفته است.
اسطوره جیوجیتسو ضمن تمجید از امیر علی‌اکبری او را یک مبارز با استعداد توصیف کرده است و گفت: خیلی دوست دارم با او مبارزه کنم.
درحالیکه شایعات درباره جدایی قریب‌الوقوع کیلیان امباپه از پی‌اس‌جی داغ شده است یک روزنامه‌نگار مطرح فرانسوی می‌گوید امباپه علاقه‌ زیادی به باشگاه لیورپول دارد.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
امیر عبداللهیان در ادامه به موضوع همکاری ایران و آژانس اشاره کرد و گفت: ما در چارچوب پادمان به همکاری‌های خود با آژانس در تمام این مدت ادامه دادیم اما بر اساس قانون راهبردی مجلس، گام‌های متناسب با قانون را در حوزه صلح آمیز هسته‌ای برداشتیم که در اقدامی متقابل نسبت به بدعهدی طرف مقابل این اقدامات اتخاذ شد.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال می گوید فدراسیون فوتبال دوست دارد به همکاری خود با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ادامه دهد.
شاید چند سال پیش نگاه من به فوتبال بسیار معمولی بود اما در دو سال اخیر نگاهم حرفه‌ای تر شده و همه چیز را به هم ربط می‌دهم تا پیشرفت کنم.
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ