جود بلینگام از اینکه شماره پنج زیدان را برتن خواهد کرد، ابراز خوشحالی کرد ولی گفت که خصوصیاتش متفاوت با زیدان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
سرمربی تراکتور معتقد است باید بهانه‌ها را کنار بگذارند و با بازیکنان فعلی خود برای ادامه لیگ آماده شوند.
سرمربی جدید ملوان با تمجید از هواداران این تیم، مدعی است با همراهی آنها قادر به انجام اتفاق خوبی خواهند بود.
جود بلینگام پس از رسیدن پیشنهاد رئال آن را باور نداشت و گفت که برای لحظاتی انگار قلبش ایستاد.
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، مشتاق است که بار دیگر با کای هاورتز هم‌تیمی باشد.
طارمی در خصوص وقت‌کشی بازیکنان کنیا در این رقابت گفت: همانطور که دیدید کنیا وقت کشی زیادی انجام داد و خیلی‌ وقت‌ها بی‌دلیل بود. کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم و متمرکز روی کار خودمان بودیم.
نماینده مجلس گفت: وقتی از یک خانومی که خودش هم اعتقاد راسخی به حجاب ندارد، سوال می‌کنیم که دوست دارید همسرتان در یک اتاق در کنار یک خانوم کار کند یا در کنار یک مرد؟ می‌گوید نه من تمایل دارم شوهرم در کنار یک مرد کار کند. او نگران آینده خانواده‌اش است و می‌ترسد که شوهرش را از او بربایند. خود ربودن شوهر برای این زن یک ارزش محسوب می‌شود.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
ساکت الهامی گفت: در مقطع فعلی دوست ندارم سرمربی تیم ملی شوم، چون قصد دارم در رده باشگاهی کار کنم.
گلر تیم ملی ایران معتقد است وقت سپردن هدایت تیم ملی به یک مربی ایرانی رسیده است.
وقتی بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم، دختر یکی از فامیل‌هایمان را به من معرفی کردند و با هم ازدواج کردیم. به او گفتم که سابقه دارم و خلاف کردم، اما گفت مشکلی نیست. ولی بعد از چند ماه هر چه داشتم و نداشتم را از من گرفت و رفت. من ساناز را دوست داشتم و زمانی که با من این کار را کرد، انگار بی‌رحم شدم او مرا وادار کرد از همه انتقام بگیرم. اما این دفعه آزاد شوم دیگر سرقت نمی‌کنم. به خاطر مادرم این دفعه توبه کرده‌ام و حتی توبه نامه‌ام را نوشتم.
رئیس جمهور گفت: ایران همواره در روزهای سخت کنار ملت و دولت سوریه بوده و اکنون نیز برای امدادرسانی فوری به زلزله‌زدگان سوریه‌ای آمادگی دارد.
در زندگی روزمره، در معرض اشیاء متعددی هستیم که باید آن‌ها را بشناسیم. برای مثال، اگر هنگام غروب چیزی از کنار پنجره عبور کند، احتمالاً دوست داریم بدانیم که آیا این یک پرنده، یک خفاش یا یک پهپاد است. تشخیص بصری اشیاء به ندرت بر اساس آنچه چشمان ما به تنهایی درک می‌کنند، انجام می‌شود و تحت تأثیر زمینه و تجربیات قبلی ماست.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، فاش کرد که دوست دارد در این تیم در کنار رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، بازی کند.
برزیل، آلمان و اسپانیا؛ سه قهرمانی که دوحه را دوست نداشتند و خیلی زود به رویای خود در قطر پایان دادند.
قهرمان چهار دوره متوالی فرمول یک اعلام کرد سازمان برگزاری این مسابقات باید روی تغییر چه چیزهایی کار کند.
ترامپ در مصاحبه‌ای اختصاصی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "من در رسانه اجتماعی تروث سوشال می‌مانم. من آن را بیشتر می‌پسندم، روش کار آن را دوست دارم. من ایلان ماسک را دوست دارم، اما همچنان در شبکه تروث سوشال می‌مانم. "
کوین دی‌بروینه، هافبک خلاق منچسترسیتی، اعتراف کرد که دوست دارد در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند.
در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاخص کل بورس توانست کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را حفظ کند. همچنین خبرهای خوبی از مذاکرات برجامی مخابره نشد. سهام دلاری بخریم یا ریالی؟
همه باید در مجلس، دولت و قوه قضائیه بدانیم که در دوران بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای تحول در کشور قرار داریم و دوست و دشمن توجه شان به ایران است، بنابراین باید این تفکر در همه به‌وجود بیاید که در کنار هم بتوانیم گام های مهمی برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور برداریم.
این نویسنده مطرح ژاپنی که سه سالی است این برنامه رادیویی را اجرا می‌کند معتقد است کار کردن به عنوان دی‌جِی (DJ) یا همان انتخاب‌کننده موسیقی در رادیو برای او یک سرگرمی است و در این‌باره توضیح می‌دهد: «من یک گردآورنده موسیقی هستم و ایده‌های زیادی یکی پس از دیگری به ذهنم خطور می‌کند و مجموعه موسیقی منتخب برای برنامه‌های دو تا سه سال آینده را از اکنون در ذهنم تولید کرده‌ام اما اگر بخواهم بیش از یک بار در ماه روی آنتن بروم با کارم به عنوان نویسنده تداخل ایجاد می‌شود اما در عین حال حقیقت این است که دوست دارم هفته‌ای یک بار به عنوان دی‌جِی (DJ) کار کنم».
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!
دلیل اینکه در این سال ها کار شما در امور اداری و حقوقی دچار مشکل شده، ولی از سوی دیگر کار آقای فتحی ساخته و به پخش رسیده است، چیست؟ چون ایشان معروف هستند؟ غفارزاده: هم معروف است، هم سابقه اش زیاد است، هم مردم به ایشان و آثارش علاقه دارند؛ به هرحال فیلمساز خوبی است. من خودم سریال «شهرزاد» را می دیدم و دوست داشتم ولی این دلیل نمی شود کار خطای دوستم و کارگردانی که به او علاقه دارم، نادیده بگیرم. اگر محصول اندیشه و فکر شما را بدزدند چه حسی به شما دست می دهد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ