نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تعداد زنان متقاضی بوکس زیاد است و در زیرزمین‌هایی فعالیت می‌کنند که قانونمند نیست. با دست پر با آقای علی‌نژاد، آقای عبدالحمید احمدی و حراست صحبت کردم. در شورای معاونان نیز مطرح کردم که آقای سلطانی‌فر مخالف بود، اما حرف‌هایم را گوش داد. گفتم آمادگی دارم همه جا بروم و مجوز را بگیرم. تعداد این افراد کم نیست و باید از آن‌ها مراقبت کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبین عظیمی سومین طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان از آن خود کرد.
به علت دمای بالا و دسترسی نداشتن نیروهای امدادی به افراد زیر آوار ۳ ساختمان تخریب شده، نمی‌توان آمار دقیقی از کشته‌ها و زخمی‌ها ارائه داد.
فراموش هم نکنیم که همه قتل‌های سریالی در ایران با انگیزه‌های گوناگون اعم از نیات جنسی، سرقت و ... نظیر جنایات بیجه در پاکدشت، قتل‌های مهین قدیری در قزوین، قتل‌های سریالی سعید حنایی در مشهد، اقدامات جنایتکارانه غلامرضا خوشرو در تهران و جنایات زنجیره‌ای دیگر، با یک قتل آغاز شده‌اند.
متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم نماینده تکواندوی ایران در رقابت های جهانی باکو خواهد بود.
با نظر بیژن مقانلو، قهرمان نوجوانان آسیا و جهان در وزن چهارم برای تیم ملی در رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان به میدان می رود.
سالاد شوم در قتل مهین تاج/ جنجال هوو‌ها یا کلاهبرداری!/ دسیسه شوهر برای قتل زن ثروتمندش/ ناکامی در سرقت بیش از ۳ هزار کیلو سنگ آهن/ اعترافات موش‌کور بهشت زهرای تهران/ جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب/ ۳ سال زندان برای کشتن پسر ناخلف
سالاد شوم در قتل مهین تاج/ جنجال هوو‌ها یا کلاهبرداری!/ دسیسه شوهر برای قتل زن ثروتمندش/ ناکامی در سرقت بیش از ۳ هزار کیلو سنگ آهن/ اعترافات موش‌کور بهشت زهرای تهران/ جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب/ ۳ سال زندان برای کشتن پسر ناخلف
رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاجیه خانم مهین زادشمس مادر شهیدان محمدحسن، علی‌اصغر و علی‌اکبر ایزدی را به مردم شریف استان فارس و به ویژه خانواده گرامی این بانوی مومنه تسلیت گفت.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
مین های برجای مانده از داعش بازهم در سوریه قربانی گرفت.
بالگردهای نیروی دریایی سپاه، براساس راهبرد نبر ناهمتراز و برای مقابله با تهدیدات در خلیج فارس و فراتر از آن، به انواع مین‌های دریایی مجهز شدند.
هافبک فصل گذشته هوادار تهران طی توافق با کرمانی‌ها به عضویت مس در آمد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: همه دانشجویان را دعوت می‌کنم که با انگیزه میهن پرستی به حل مسائل و مشکلات کشور بپردازند.
مهین قدیری، نام نخستین زن قاتل سریالی در ایران است که در سن ۳۲ سالگی مرتکب ۶ قتل در قزوین شد. پاییز سال ۸۷ دستگیری مهین قدیری پرده از راز جنایت هولناک شش قتل برداشت و رسیدگی به پرونده قتل سریالی قزوین در دستور کار قضایی قرار گرفت.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در ساعات ابتدایی زندانیان بند سارقان زندان اوین در جای مناسب منتقل شدند و در همان ابتدا با خانواده تماس برقرار کردند.
با تاکید بر این راهبرد، اما باید الزامات حرکت در محیط جدید بین‌المللی را بیشتر شناخت و در دستور کار قرار داد. در واقع با توجه به فقدان تنوع در سبد سیاست خارجی ایران، هرگونه تصریح و تاکید بر یک بلوک و ثابت نگه داشتن قطب نمای سیاست خارجی در یک جهت مشخص، هزینه‌ها و آسیب‌پذیری‌های سیاست خارجی هم به همان میزان افزایش پیدا می‌کند.
انگلیس و آلمان در دیداری بسیار تماشایی در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند. انگلیس توانسته بود شکست 0-2 را با برد 3-2 عوض کند ولی در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد.
در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی زاد به عنوان دو نایب رئیس جدید این کمیته انتخاب شدند.
محمدرضا داورزنی و مهین فرهادی زادی برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کردند.
رئیس فدراسیون والیبال و معاون پیشین وزارت ورزش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کردند.
تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری مقابل همه رقبای خود مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کرد.
متین رضایی، تکواندوکار نوجوان کشورمان، موفق شد که عنوان قهرمانی وزن منفی 63 کیلوگرم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان را به دست بیاورد.
فرمود فاطمه مهین بانوی زنان در دو جهان است. فرمود فاطمه پاره ی تن من است. فرمود او جان و دل من است که در سینه قرار دارد. فرمود او نور چشم و میوه ی دل من است. فرمود و هر کس او را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ