ستاره ایرانی روستوف اظهار نظر مهمی در خصوص تیم فصل آینده مهدی طارمی عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج ضمن اشاره به بدهی برخی باشگاه های لیگ برتری گفت: راغب هستیم استقلال هم مراحل خود را طی کرده و مجوز حرفه ای بگیرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: عاشق استقلال هستم و بابت انتخاب جواد نکونام به هواداران تبریک می‌گویم.
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما هم دوست داریم با تیم های بزرگ بازی کنیم و از آنها ضربه و شلاق بخوریم تا آماده تر شویم.
مهدی طارمی می‌گوید ازبکستان تیم خوبی است اما ایران به دنبال قهرمانی تورنمنت کافا خواهد بود.
ژرژ ژسوس، سرمربی باتجربه پرتغالی که به تازگی کار خود را در فنرباغچه به پایان رسانده، می‌گوید اکنون به دنبال تحقق رویای حضور در جام جهانی است.
مهاجم ۱۶ ساله باشگاه پورتو گفت: «پپه» را دوست دارم ولی الگوی من مهدی طارمی است.
مهدی طارمی اعلام کرد بابت اولین پوکر دوران بازیگری اش خوشحال است و البته دوست دارد با قهرمانی پورتو، آقای گل پرتغال شود.
هر چند که مهدی قایدی نتوانست در رفسنجان گلزنی کند ولی باز هم امضایش را پای یکی از گل های تیمش نوشت.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از نقش مهمی که در پیروزی تیمش مقابل نیوکسل داشت در تماس تصویری با هواداران شرکت کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.
از نظر مهدی پاشازاده استقلال نباید امیدش را به قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهد ضمن اینکه جام حذفی را نیز در کنارش دارد.
مهدی قایدی در ترکیب استقلال فقط یک بازیکن خاص و تکنیکی نیست. یک بازیکن دوست داشتی هم هست.
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
بارگاه مقدس امام حسین(ع) در شب ولادت امام مهدی(عج) میزبان میلیون ها دوستدار اهل بیت و منتظران امام مهدی(عج) بود.
مهدی تاج به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که احتمال دارد این هفته پاداش 3.4 میلیون دلاری این باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا آزاد شود.
مهدی تارتار گزینه هدایت تیم ملی ایران با پستی اینستاگرامی از امیر قلعه نویی خواست تا از تصمیمش صرف نظر کند.
مهدی کیانی می‌گوید دوست دارد با پیراهن تراکتور از فوتبال خداحافظی کند.
طارمی علاقه ویژه‌ای به پورتو دارد و در لیگ پرتغال هم بخوبی جا افتاده و به افتخارات بسیاری دست یافته. به همین دلیل او بی‌میل نیست قراردادش را با پورتو تمدید کند
پس از موقعیت طلایی که مقابل دروازه پرتغال از دست رفت، حالا طارمی پس از چهار سال، فرصت جبران آن صحنه را دارد.
بهادری جهرمی در واکنش به تداوم سردادن شعارهایی علیه وی و مسئولان دولت، تصریح کرد: من از هر حرف و پرسشی که مطرح شود استقبال می‌کنم و کاملا آمادگی پاسخگویی دارم اما رعایت شأن دانشجویی را از یاد نبرید. این امر مهمی است. ما باید در مسیر گفت‌وگو و پاسخگویی جلو رویم و در این جلسه یک فرصت برای گفت‌وگو شکل گرفته است.
مربی نساجی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال با نفت مسجدسلیمان، امیدوار است مقابل ذوب آهن نیز به نتیجه مطلوب دست یابند.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال می گوید فدراسیون فوتبال دوست دارد به همکاری خود با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ادامه دهد.
مهدی طارمی که پس از بازی با اسپورتینگ هنوز در تمرینات گروهی پورتو شرکت نکرده، برای دیدار امشب وضعیت نامشخصی دارد.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ویلموتس بسیار درست است و هیچ حقوق‌دانی تا حالا نگفته این قرارداد ایراد دارد.
مهدی صفری گفت: ما دایم دنبال برجام هستیم، اما منافع خودمان را می‌خواهیم. هیچ‌وقت دولت برجام را متوقف نکرده است. در حال مذاکره است و در محل‌های زیادی این کار را انجام داده. اما ما که نمی‌توانیم ماشین خودمان را متوقف کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ