لحظه‌ای که روی سکو پریدم و لحظه‌ای که مدال را گرفتم، همه‌‌چیز حس خوبی داشت و قشنگ بود؛ امیدوارم با این مدال دیگر همه قانع شده باشند که من دونده 100 مترم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم خوب و با انگیزه‌ای داریم و امیدواریم که در بخش تیمی بازی‌های آسیایی به مدال دست یابیم.
رئیس هیئت کشتی لرستان اعلام کرد، علیرضا سرلک شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست داده است، اما فرصت حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را خواهد داشت.
ستاره ریزنقش تیم ملی درباره اهمیت انجام دیدارهای دوستانه بزرگ صحبت کرد.
سیروس پورموسوی در صورت ادامه حضور در تیم استقلال خوزستان دوست دارد تیم را برای حضور شایسته در جدول بازی های لیگ برتر آماده کند و تنها بقاء در جدول بازی ها برای او راضی کننده نیست.
با اعلام سرمربی تیم فوتسال پالما، مسلم اولادقباد به دلیل آسیب دیدگی ادامه بازی‌های این فصل را از دست داد؛ آنهم در شرایطی که پالما مسابقات حساسی در نیمه نهایی و فینال پیش رو دارد.
تبریز - سرمربی تیم تراکتور با ابراز خوشحالی از حضور حداکثری تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، گفت: «دوست دارم در تمامی بازی های خانگی شاهد حضور تمام و کمال باشیم.»
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
دارنده سه مدال برنز پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک گفت: من و چهره‌های سرشناسی در این رشته زحمات زیادی کشیده‌ایم و دوست داریم که از موقعیت ما نیز استفاده شود، اما نمی‌دانم در بخش فنی چگونه تصمیم می‌گیرند که همه ما بیرون هستیم.
متخصصان و پژوهشگران حوزه سیاست نسبت به عواقب ناامیدی از صندوق‌های رای و بی‌ثبات شدن جامعه بدون نهاد‌های میانه و میانجی، مکررا هشدار داده بودند و پژوهشگران حوزه سیاست خارجی نیز با تاکید بر ضرورت واقع‌گرا بودن در جهان سیاست و ایستادن در جایگاه درست و تامین‌کننده منافع ملی بین منظومه‌های قدرت جهانی و نیز نگرانی از عدم بازگشت به برجام و افتادن در دام بازی‌های سیاسی کشور‌های رقیب، مقالات بسیاری نوشته بودند.
ساره جوانمردی که پیش از این به دلیل کرونا مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان امارات را از دست داده بود، این احتمال وجود دارد که به دلیل برخی مسائل شخصی بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین را نیز از دست بدهد.
آندرس اینیستا اسپانیا را شانس مسلم قهرمانی می داند و گفت که دوست دارد بازی های انگلیس را نیز تماشا کند و بداند تا چه اندازه قدم رو به جلو برداشته اند.
نیلوفر مردانی که از سال ۲۰۰۹ سابقه عضویت در تیم ملی را در کارنامه دارد و در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شرکت کرده در ویدیویی حضور بدون حجاب خود روی سکو را ناشی از یک اتفاق و حواس‌پرتی عنوان کرد و گفت دوست ندارد مشکلی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی به وجود بیاید
غلامرضا تختی با کسب سه مدال المپیک و چهار مدال جهانی، با هفت مدال، یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران تاریخ ایران است. او یک مدال طلا و دو نقره در المپیک دارد و دو طلا و دو نقره در بازی‌های جهانی. مجموع مدال‌های ارزشمندش به عدد هفت رسید. این عدد را حسن یزدانی سال پیش با برتری در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در نروژ به دست آورد. او حالا فقط به یک مدال دیگر نیاز دارد تا از جهان‌پهلوان غلامرضا تختی، در کشتی آزاد عبور کند.
به نظر می رسد که آلومینیوم در بازی های خارج از اراک، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیدارهای خانگی دارد.
صداوسیما برای پرداخت نکردن حق پخش تلویزیونی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر دست به هر کاری زده است. اما تعرفه فعلی این سازمان نشان می‌دهد که اگر فوتبال پخش نشود این دستگاه عریض و طویل حکومتی ورشکسته خواهد شد! به آماری که فرهیختگان منتشر کرده، دقت کنید. تلویزیون از راه پخش فوتبال درآمدی فوق نجومی دارد
کاپیتان نساجی که بهترین گلزن این تیم است در بازی های پیش فصل هم در این زمینه خط و نشان کشید.
گزارش سال ۱۴۰۰ «دیوار» منتشر شد
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ