آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای رفع کانون ریزگردهای داخلی آبادان از طریق سازمان محیط زیست خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
ملی‌پوشان شنا در حالی اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی را در ترکیه پیگیری می‌کنند که سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته است.
ملی‌پوشان شنا در حالی اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی را در ترکیه پیگیری می‌کنند که سرمربی تیم ملی به ایران بازگشته است.
رئیس فدراسیون شمشیربازی برای حضور یک شمشیرباز زن در هانگژو با کمیته ملی المپیک درحال رایزنی است.
زاهدان- مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: پرونده ثبت معنوی قیام مردم سیستان به‌عنوان نخستین خون‌خواهان امام حسین(ع) توسط کارشناسان میراث‌فرهنگی در حال تکمیل است.
با برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو نوجوانان کشورمان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان کامل شد.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
وزیر اطلاعات گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی بر اساس «مصوبات شورای عالی امنیت ملی و دستگاه‌های تنظیم در قوه قضائیه» موارد مربوط به امنیت روانی در فضای مجازی را پیگیری می‌کنند.
سازمان فناوری اطلاعات ایران خواستار توضیحات مدیران ارشد یک پیام‌رسان بومی در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری رفع مشکلات موزه این شهر از طریق وزیر میراث فرهنگی خبر داد.
مربی روس تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که برای دیدار با خانواده و پیگیری کارهای خود به کشورش رفته بود، از ابتدای اردوی فعلی این تیم در کمپ تیم‌های ملی حاضر شده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای تبدیل مدرسه مهرگان آبادان به موزه تعلیم و تربیت خوزستان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مطالبات و مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابی این نمایندگان را بررسی و دستورات لازم را ابلاغ کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده‌های قربانیان ترور و جانبازان سلاح‌های شیمیایی در عرصه بین‌المللی تاکید کرد.
دومین مرحله از تمرینات ملی پوشان کاتا کشورمان در استان مرکزی در حال برگزاری است.
اهواز- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از پیگیری طرح تشکیل دبیرخانه گردشگری ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس در این استان خبر داد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در خواست پتروشیمی ها درباره اصلاح نرخ خوراک را از طریق ریاست مجلس پیگیری می کنیم؛ هیچ واحد صنعتی نباید تعطیل شود.
نیازمند، رضائیان و علی نژاد در آخرین تمرین طلایی پوشان اصفهانی حضور نداشتند.
دادستان کل کشور درباره فنس کشی میانکاله گفت:به رئیس محیط زیست اعلام کردیم که شما باید به عنوان متکفل و متصدی اصلی این مسئله ورود کنید البته دستگاه‌های دیگر هم ذیربط و ذینفع هستند.
وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی در سرزمین وحی قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همواره مالیات بر ارزش افزوده دارو صفر بوده اما الان یک شده که حتما پیگیری می کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ