سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
سراوان- فرماندار سراوان از اولویت شناسایی عاملین حادثه تروریستی صبح یکشنیه این شهرستان در برنامه‌های نیروهای امنیتی، خبر داد.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران، دستور پیگیری سوء قصد به آیت‌الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.
رئیس جمهور در پی شهادت نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در پیامی خواستار شناسایی و پیگیری علل وقوع حادثه و انگیزه عامل یا عاملان این حادثه شد.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران دستور پیگیری سو قصد به آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری را صادر کرد.
رئیس مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی مجلس ماجرای تلخ کشته شدن دو تن از اهالی روستای دانیال سلمان شهر را پیگیری کند. البته رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.
یکی از مقامات وزارت ورزش که به منظور پیگیری وضعیت سه مدیرکل استانی آسیب‌دیده در حادثه سقوط بالگرد به استان کرمان سفر کرده است، وضعیت آنها را تشریح کرد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پرونده حادثه سفارت جمهوری آذربایجان را از نظر قضایی و امنیتی پیگیری می‌کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه پرونده حادثه سفارت جمهوری آذربایجان را از نظر قضایی و امنیتی پیگیری می‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با محکوم کردن تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان تاکید کرد که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این پرونده را تا دستیابی به نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.
رئیس مجلس گفت: فرایند پیگیری قضائی پرونده حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در جریان است و امیدواریم دادخواهی خانواده‌های آنان به نحو مقتضی و در چارچوب قانون اجابت شود.
پس از بیانیه صادره از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه مربوط به هواپیمای اوکراینی در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۲۱ از سوی رئیس قوه قضاییه، موضوع جهت انجام تحقیقات و کشف واقعیت و رسیدگی به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارسال شد.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
یک منبع آگاه از صدور دستور ویژه پیگیری و رسیدگی به نحوه و چگونگی حادثه برخورد یکی از مأموران پلیس با یک خانم خبر داد.
در پی دستور رئیس قوه قضائیه، تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی آنها قرار گرفتند.
تقریبا دو ماه از سیل های مرگبار تابستان می گذرد و تا کنون دستگاه قضا هیچ گزارشی از اعلام تخلفات احتمالی و قصور احتمالی مسئولان و نقش آنها در وقوع حادثه منتشر نکرده است.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع مهسا امینی را تا اصلاح ساختارها، فرایندها و شیوه اجرا در گشت امنیت اخلاقی رسیدگی می کند.
نصراله پژمان فر گفت: پیگیری آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن قرار بود امروز در جلسه کمیسیون مطرح شود، ولی به دلیل حادثه برای وزیر فعلا به تاخیر افتاد.
وزیر امور خارجه کشورمان پیگیری روشن شدن ابعاد مختلف حادثه تروریستی مزارشریف از مسئولین حکومت سرپرستی افغانستان را مسئولیت دستگاه دیپلماسی کشور دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ