سازمان فناوری اطلاعات ایران خواستار توضیحات مدیران ارشد یک پیام‌رسان بومی در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست بار دیگر با تاکید براینکه پروژه پتروشیمی میانکاله مجوز محیط زیست ندارد، افزود: دولت پروژه میانکاله را مصوب کرد، ولی بعد از آن باید مجوز محیط زیستی صادر شود؛ ابطال پروژه میانکاله را به هیات وزیران داده ایم و در حال پیگیری است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بسیاری از مطالبات بانکی وصول نمی‌شود و حتی برخی اوقات بانک‌ها پیگیر وصول مطالبات خود نیستند.
وزیر امور خارجه گفت: عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای گام مهمی در پیگیری سیاست خارجی فراگیر و تقویت سیاست همسایگی است.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور گفت: ربات‌های هوشمند درخواست‌های مردمی و گزارش‌های فساد را در درگاه ۱۳۶ پیگیری می‌کنند
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره جزئیات جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرها توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از جلوگیری از تعطیلی ۲۳۰ واحد تولیدی با پیگیری این سازمان در سال گذشته خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه‌های ساخت واحدهای مسکونی از فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده پیگیری خواهد شد.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از پیگیری روند عرضه گوشت گرم تنظیم بازار وارداتی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: وظیفه داریم تا پایان سال در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارش اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را ارائه دهیم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعاملات با آژانس برقرار است و برنامه و رایزنی برای تنظیم سفر مدیرکل آژانس به ایران هم در دستور کار قرار دارد و در حال پیگیری آن هستیم.
برای نخستین‌بار قرار است به منظور پیگیری اصولی‌تر برنامه‌های مرتبط با تیم‌های ملی، قرار است «سازمان تیم‌های ملی» در فدراسیون شمشیربازی شکل بگیرد.
رئیس هیأت مدیره کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از همه ظرفیت‌های موجود برای پیگیری مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی استفاده خواهیم کرد.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه با موضوع مشکلات و چالش های حوزه دارو برگزار شد.
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد‏ وصول سود شرکت‌های دارای پرتفوی در سهام عدالت را پیگیری می‌کند تا وعده داده شده برای واریز نوبت اول سود برای سهامداران به زودی محقق شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم وزارت نفت با سولفورزدایی از نفت کوره (مازوت) تولیدی، در راستای کاهش آلودگی هوا گام بردارد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: با رعایت تمامی ساز و کارهای قانونی و حفط کرامت دانش آموزان موجود استفاده از اطلاعات دانش آموزان جهت پیشگیری و درمان لازم است.
سازمان لیگ بسکتبال در راستای جلوگیری از وقفه در پیگیری منظم لیگ برتر تصمیم دارد دیدارهایی که شورای تامین استان اجازه برگزاری آنها را نمی‌دهد را به تهران منتقل کند.
رئیس فدراسیون شطرنج ضمن تشریح اقداماتی که در رابطه با پرونده سنگین مالیاتی این فدراسیون انجام شده، گفت سازمان بازرسی کل کشور هم نسبت به این پرونده ورود کرده است.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران برای تسریع در روند جذب اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در راستای ارتقا کیفیت زندگی در بافت‌های فرسوده خبر داد.
بر اساس قانون جهش تولید دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری مسئول پیگیری اجرای طرح جهش تولید دانش بنیان است و باید هر ۶ماه یکبار به ۴کمیسیون مجلس شورای اسلامی گزارش ارائه دهد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن صدور دستورات لازم به مسئولان متولی پیرامون تسریع در تکمیل فازهای نیمه تمام تصفیه خانه، گفت: ورود پساب‌های آلوده به اراضی کشاورزی پیگیری می‌شود.
پزشکان از بیماری به عنوان سمفونی‌ای از هر آن چه در بدن می‌گذرد یاد می‌کند. اگر یکی از ساز‌ها (در اینجا ویتامین د) خاموش باشد می‌تواند کل سمفونی را از بین ببرد.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ