دادستان کل کشور درباره فنس کشی میانکاله گفت:به رئیس محیط زیست اعلام کردیم که شما باید به عنوان متکفل و متصدی اصلی این مسئله ورود کنید البته دستگاه‌های دیگر هم ذیربط و ذینفع هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظری گفت: از رئیس سازمان محیط زیست سوال کردم شما آیا مجوزی به این آقا دادید که بتواند در آن منطقه چنین تاسیساتی را به وجود بیاورد که ایشان گفتند خیر، ما مجوزی ندادیم و گفتند که یک مصوبه دولت است و این مصوبه باید یا اصلاح و یا ابطال شود و ایشان قول داد که این موضوع را در دولت مطرح کند. بنا بر آنچه که ایشان اذعان داشتند گفتند که از نظر ما این مجاز نیست و ما حتما مانع آن خواهیم شد و اگر نیاز به ابطال یا اصلاح مصوبه دولت باشد حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
وزیر میراث فرهنگی گفت: معضلات بنای تاریخی تئاتر شهر را فردا در هیات دولت پیگیری می‌کنم.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت:مدعی‌العموم موضوع فوت یک نوزاد در شهریار را پیگیری کند.
اهواز- فرمانده فراجا گفت: خوزستان سرزمین خاطره انگیزی شده و ما می‌بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.
سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دغدغه والدین دانش آموزان نسبت به سلامت فرزندان خود به جا است، گفت: شورای تامین استان موضوع را پیگیری کند.
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای اطمینان خاطر داد موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت در حال پیگیری است و تاکید کرد: سلامت دانش‌آموزان در اولویت اصلی همه مسؤولان است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مساله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورهای ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مسئله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورات ویژه به وزاری کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را دنبال می‌کند و بنده نیز توضیحات تکمیلی را در این زمینه ارائه خواهم کرد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این‌ باشگاه درخواست خود را برای استفاده کامل از ظرفیت استادیوم آزادی برای بازی با سپاهان ارائه کرده است.
سران قوا پیگیری و اجرای کامل قانون مولدسازی اموال مازاد دولت با همکاری همه قوا و نهادهای کشور را مورد تاکید قرار دادند.
مشهد ـ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به محض اطلاع از این موضوع که به اتفاقات رخ داده در یک باشگاه فوتبال غیر مجاز در مشهد اشاره داشت، موضوع به شکل جدی مورد پیگیری قرار گرفت.
اهواز- رئیس شورای شهر اهواز از بررسی ۱۲ موضوع با اهمیت جامعه شهری در چهار کمیسیون این اجلاس و با شعار «شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده مردم در امور کشور» خبر داد.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در پی انتشار فیلمی مبنی بر فعالیت یک کودک افغان به‌عنوان رفتگر در روزهای برفی پایتخت، از بررسی این موضوع خبر داد.
اصفهان- استاندار اصفهان گفت: احقاق حقوق عامه و ترک‌فعل‌ها در موضوع احیای زاینده‌رود، به طور جدی پیگیری می‌شود.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع «مهسا امینی» را پیگیری می‌کنیم اما از مردم می‌خواهیم از همراهی با فتنه‌گران پرهیز کنند.
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع مهسا امینی را تا اصلاح ساختارها، فرایندها و شیوه اجرا در گشت امنیت اخلاقی رسیدگی می کند.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم، تاکید کردم که موضوع جان‌ باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند. در این راستا، اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام و به آزمایشگاه ارسال شده است. باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
در تماسی که با رئیس سازمان پزشکی قانونی داشتم تاکید کردم که موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را با دقت و وسواس بررسی کنند؛ در این راستا اقدامات اولیه در پزشکی قانونی صورت گرفته است؛ نمونه‌برداری‌های لازم انجام شده و به آزمایشگاه ارسال شده است؛ باید منتظر ماند تا از طریق بررسی‌های دقیق و تخصصی، نتیجه حاصل شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تعیین ماموریت برای کمیسیون امور داخلی کشور جهت رسیدگی به اتفاق تلخ رخ داده برای «مهسا امینی»،گفت:فصل الخطاب همه عمل به قانون و رفتار قانونمندانه باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تعیین ماموریت برای کمیسیون امور داخلی کشور جهت رسیدگی به اتفاق تلخ رخ داده برای «مهسا امینی»،گفت:فصل الخطاب همه عمل به قانون و رفتار قانونمندانه باشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تعیین ماموریت برای کمیسیون امور داخلی کشور جهت رسیدگی به اتفاق تلخ رخ داده برای «مهسا امینی»،گفت:فصل الخطاب همه عمل به قانون و رفتار قانونمندانه باشد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، گفت: موضوع ⁧‫مهسا امینی‬⁩ و حادثه رخ داده را باید ⁧‫مجلس‬⁩ به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف،قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری کند.
مهدی چمران با اشاره به انتشار خبر تفکیک اتوبوس بانوان و آقایان در فضای مجازی اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع نه در شورا و نه در جای دیگری مطرح نشده و تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ