رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همواره مالیات بر ارزش افزوده دارو صفر بوده اما الان یک شده که حتما پیگیری می کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر منطقه‌ای خاورمیانه و شمال آفریقای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال احمر گفت:کاهش تأثیر تحریم‌های دارویی علیه ایران را پیگیری می‌کنیم.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای دلخوش اباتری اظهار کرد: روز جمعه با احمد وحیدی وزیر کشور صحبت کردم اینکه این بخشنامه و ابلاغیه خلاف قانون بود را پذیرفتیم و لذا بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه حذف شد.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از رصد و پیگیری تحولات تازه در روسیه از سوی اعضای گروه هفت خبر داد.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مالیات بر ارزش افزوده دارو یک درصد شده است که در جلسه سران قوا پیگیری می‌کنیم صفر شود.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید این‌ باشگاه درخواست خود را برای استفاده کامل از ظرفیت استادیوم آزادی برای بازی با سپاهان ارائه کرده است.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش‌آموزان را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید در کمیسیون حضور یابند.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ریشه ماجرای مسمویت عمدی دانش آموزان قم را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم، گفت: وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و اطلاعات باید به ما پاسخ دهند.
طبق آیین نامه اگر ۶۰ میلیون واجد شرایط داشته باشیم باید بالای ۳۰ میلیون نفر شرکت کنند و نصف به علاوه یک آنها رأی مثبت بدهند؛ با دو سه میلیون که این روزها نمی شود رفراندوم برگزار کرد. لذا ما هیچ دغدغه ای نداشتیم و گفتیم حتما می شود با بازنگری قانون اساسی این کار صورت بگیرد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از معدود کشورهایی هستیم که پاداش ورزشکاران المپیک و پارالمپیک برابر است و به صورت مساوی پرداخت می‌کنیم.
احمد الصحاف، سخنگوی رسمی وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد: حادثه‌ای که منجر به کشته شدن یک دانشجوی عراقی در شهر اهواز در جمهوری اسلامی ایران شد را با جدیت پیگیری کردیم.
نظام الدین موسوی درباره پیگیری وضعیت خبرنگاران بازداشت شده از سوی مجلس گفت: این مسئله را در مجلس پیگیری می‌کنیم البته من معتقد به این نیستم که بگوییم یک صنف، صنف خاصی است و هر کاری کرد مجاز است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به اجرای قانون چک، گفت: اعتبارسنجی و الکترونیکی شدن کامل سیستم صدور چک باقی مانده است که باید با پیگیری‌های دقیق به شکل عملیاتی درآید.
من به عنوان رئیس دانشگاه خود را موظف می‌دانم مطالبات بحق خانواده شریف را پیگیری کرده و از دانشجویان و استادانی که مورد برخورد قرار گرفتند یا دچار آسیب روحی شدند، عذرخواهی و دلجویی کنیم و راه را بر تکرار چنین وقایعی ببندیم.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع «مهسا امینی» را پیگیری می‌کنیم اما از مردم می‌خواهیم از همراهی با فتنه‌گران پرهیز کنند.
نماینده مجلس گفت: معتقدم باتوجه به عدم کارکرد گشت ارشاد در تبیین کردن فرهنگ حجاب باید چنین موضوعی برداشته شود تا بیشتر از این فرزندان این سرزمین احساس ناامنی با چنین برخورد‌هایی نداشته باشند، این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
نماینده مجلس گفت: معتقدم باتوجه به عدم کارکرد گشت ارشاد در تبیین کردن فرهنگ حجاب باید چنین موضوعی برداشته شود تا بیشتر از این فرزندان این سرزمین احساس ناامنی با چنین برخورد‌هایی نداشته باشند، این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده‌ای در کمیسیون متبوع خود برای پیگیری رفع موانع ایجاد باربری آنلاین خبر داد.
جلال رشیدی کوچی: از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم،
وزیر ورزش و جوانان گفت: پرونده «ویلموتس» را تا آنجا که وظیفه قانونی ماست تا پایان پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ