معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه بر پیگیری حقوقی قضایی پرونده‌های قربانیان ترور و جانبازان سلاح‌های شیمیایی در عرصه بین‌المللی تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور به تشریح اقدامات دولت سیزدهم از ابتدا آغاز فعالیت تا به امروز پرداخت.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره منابع بلوکه‌شده در کره جنوبی گفت: با توجه به موافقتنامه سرمایه‌گذاری ما با کشور کره، این وجوه مشمول موافقتنامه می‌شود و تقاضای داوری به مجلس رفته و درباره وجوه ما در کره و بحرین منتظر نظر مجلس هستیم که اجازه ارجاع داوری را بدهند.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
وزیر دفاع با اشاره به حضور گروه‌های تروریستی و هسته‌های پنهان و فعال در عراق گفت: ضرورت هماهنگی نظامی، اطلاعاتی و امنیتی دو کشور بیش از گذشته مضاعف شده است.
در گزارش دبیرخانه نظارت و پیگیری پرونده‌های کثیرالشاکی دادگستری استان تهران در خصوص پرونده کثیرالشاکی یک شرکت خودرویی بر فرایند احقاق حقوق شکات از طریق اموال توقیف شده تاکید شده است.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: کیفرخواست پیگیری این پرونده به مراحل نهایی رسیده و امیدواریم به زودی شاهد صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده باشیم.
نشست تخصصی «سازوکار پیگیری حقوقی سانسور ایرانیان در بستر پلتفرم‌ها و رسانه‌های اجتماعی آمریکایی» برگزار می شود.
نه تأیید می‌شود نه تکذیب. پیگیری رسانه ای هم معمولاً به نتیجه‌ای نمی‌رسد. سکوت تا زمانی که خبر میان امواج اخبار دیگر فراموش شود، ادامه دارد. به تازگی، فیش حقوقی دختر ۲۰ ساله یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال‌های خبری منتشر شد. بر اساس تصاویری که از فیش حقوقی ماه آذر وی منتشر شده، میزان حقوق دریافتی او در این ماه، بیش از ۲۶ میلیون تومان است.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: برای بیش از ۹۰ نفر از مقامات و مسببین و مباشرین این جنایت کیفر خواست آماده شده است که مراحل خود را طی می‌کند.
مسئول پیگیری پرونده حقوقی ترور سردار شهید سلیمانی گفت: هدف از پیگیری پرونده حقوقی ترور سردار سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است.
مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی گفت: باید پیگیری حقوقی پرونده شهادت حاج قاسم سلیمانی را حتی اگر ۱۰۰ سال هم طول بکشد، ادامه دهیم، زیرا نفس این پیگیری موضوعیت دارد.
رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین‌المللی پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: وزارت خارجه مکاتبات لازم برای پیگیری بین‌المللی پرونده ترور شهید حاج قاسم را انجام داده است.
اگر پیش از وجود ماهواره و اینترنت، این امکان وجود داشت که رسانه‌های داخلی را کنترل کرد تا حرف و خبری که مطابق میل قانون‌گذاران نیست نگویند و ننویسند، اکنون امکان اجرای این‌گونه محدودیت‌ها برای رسانه‌های فرامرزی که در دسترس مردم هستند، وجود ندارد.
محمد مهاجری گفت: فضای اطلاع رسانی را به گونه‌ای تنظیم کنید یا فضای اطلاع رسانی آنقدر آزاد باشد که همه بتوانند به خبر درست دست پیدا کنند. اگر این اتفاق بیفتد، خود به خود اصلا خبر دروغی منتشر نمی‌شود؛ مگر موارد خیلی محدود که طبق قوانین فعلی قابل برخورد است.
با توجه به رای صادره از سوی دادگاه به سود فدراسیون چوگان در جدال با شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در صورتی که این فدراسیون نتواند با وساطت وزارت ورزش به مطالبات قراردادی خود برسد، مسئله را از طریق مراجع ذی‌ربط حقوقی پیگیری می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان طی حکمی عباسعلی کدخدایی را به سمت مشاور وزیر و رئیس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی منصوب کرد.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده‌ای در کمیسیون متبوع خود برای پیگیری رفع موانع ایجاد باربری آنلاین خبر داد.
محمد جواد شیخ پیرامون اتفاقات اخیری که در رابطه با این موسسه رخ داده است، اعلام کرد: مهمترین اقدامی که با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ