آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری برای تبدیل مدرسه مهرگان آبادان به موزه تعلیم و تربیت خوزستان با همکاری وزارت آموزش و پرورش و وزارت میراث فرهنگی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه به منظور تعقیب و پیگرد همه عاملان جنایت ترور فرماندهان پیروزی مقاومت و همرزمانشان دستوری برای تشکیل کمیته‌ای با مشارکت ایران، عراق، سوریه و لبنان صادر کرد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
تیم ملی واترپلو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود طی هفته جاری و به منظور پیگیری تمریناتش راهی صربستان می‌شود و در ادامه هم سفری به گرجستان خواهد داشت.
نماینده مردم قائنات و زیرکوه گفت: بنده خبر دارم که ریاست مجلس به صورت مکرر موضوع افزایش قیمت نان، دارو و شیرخشک را پیگیری می‌کند چرا که این موضوع تبدیل به بحران شده است.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در آیین رونمایی سامانه جامع یاریگران زندگی گفت: باید موضوع پیشگیری از اعتیاد را تبدیل به گفتمان ملی کنیم.
Pit ۲۶ از ترفند همیشه محبوب محور‌های پورتال استفاده می‌کند تا G۶۳ را تقریبا ۱۵ سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.
با گذشت زمان و افزایش هزینه خرید املاک مسکونی، به مروز شاهد آن بوده ایم که بسیاری از این املاک تغییر کاربری داده و به املاک غیر مسکونی اعم از تجاری و اداری تبدیل شدند.این وضع در حالی است که در بسیاری از قوانین موجود، تغییر کاربری ممنوع و غیرقانونی تلقی شده است و در صورتی که چنین چیزی به شهرداری و مسئولان مربوطه گزارش داده شود، مورد پیگیری قرار می گیرد.
اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر پیگیر انتقال صنایع آلاینده از اصفهان و تبدیل این کلان‌شهر به قطب فناوری و صنایع سبز در ایران است.
داستان بنزین، به مساله‌ای پیچیده تبدیل شده که حفظ نرخ فعلی آن یک درد است و افزایش قیمت آن یک درد دیگر. فرارو در راستای پی‌گیری این موضوع، با طرح این پرسش که چرا به طور مداوم موضوع افزایش قیمت و نحوه عرضه «بنزین» در بازه‌های زمانی مختلف مساله‌ساز می‌شود، دیدگاه چهار کارشناس حوزه انرژی و اقتصاددان را جویا شده است
ناصر مهداوی، عضو دیگر شورای شهر اهواز می‌گوید، علاوه بر شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اهواز نیز در آسیب‌های مالی و جانی به مردم به‌دلیل نامناسب بودن آسفالت معابر و نوار‌های حفاری دخیل است. مهداوی دراین‌باره می‌گوید: «شهرداری اهواز هم سهل‌انگاری می‌کند. مدیریت شهری برای اصلاح این نوار‌های حفاری، به‌درستی انجام نمی‌شود و مصوبات شورا در این زمینه توسط شهرداری پیگیری نمی‌شود. نوار‌های حفاری رهاشده آبفا به معضل جدی برای مردم اهواز تبدیل شده است.»
رشت- بهسازی حدود ۳۰ درصدی زباله سراوان حرکت امیدبخشی از سوی مسئولان است که البته باید با سرعت و دقت بیشتری پیگیری شود تا رویای بازگشت و احیای سراوان به طبیعت به واقعیت تبدیل شود.
مدیرکل آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: برای پیشگیری از حادثه باید از اکنون نکات ایمنی را رعایت کرد تا مراسم چهارشنبه سوری بدون حادثه برگزار و تبدیل به چهارشنبه‌سوزی نشود.
نماینده مردم مرودشت گفت: «کمیسون امور داخلی کشور و شورا‌ها با توجه به آنکه بحث خودرو می‌تواند به مشکل و معضلی امنیتی تبدیل شود و نارضایتی‌های بسیاری را ایجاد کند چند جلسه با مسئولان مربوطه داشته است. اعضای کمیسیون پیگیر مشکلات افزایش قیمت بوده و امیدواریم به نتایج مثبتی برسیم.»
رئیسی گفت: کشوری که بتواند هم در حوزه «پیشگیری» و هم در حوزه «درمان» موفق و خودکفا باشد، کشور پیشرفته و توانمندی است و همین پیشرفت موجب استیصال دشمن و طراحی توطئه برای تبدیل دانشگاه‌ها از مکانی برای علم‌افزایی و پرورش نیرو‌های متخصص و متعهد به مکانی برای آشوب و بلوا است.
رئیس‌جمهور گفت: پیشرفت کشور موجب استیصال دشمن و طراحی توطئه برای تبدیل دانشگاه‌ها از مکانی برای علم‌افزایی و پرورش نیروهای متخصص و متعهد به مکانی برای آشوب و بلوا است.
رئیس‌جمهور گفت: پیشرفت کشور موجب استیصال دشمن و طراحی توطئه برای تبدیل دانشگاه‌ها از مکانی برای علم‌افزایی و پرورش نیروهای متخصص و متعهد به مکانی برای آشوب و بلوا است.
رئیس‌جمهور گفت: پیشرفت کشور موجب استیصال دشمن و طراحی توطئه برای تبدیل دانشگاه‌ها از مکانی برای علم‌افزایی و پرورش نیروهای متخصص و متعهد به مکانی برای آشوب و بلوا است.
معاون اول قوه قضاییه با‬ بیان‬ اینکه‬ گزارش‌های حفاظت و اطلاعات بایستی مستند و غیرقابل خدشه باشد،گفت:رویکرد حفاظت و اطلاعات به جای مچ‏گیری تبدیل به صیانت و پیشگیری و مقابله قاطع با فساد است.
هنگامی که انگور به کشمش تبدیل می‌شود، غلظت ترکیبات فنلی آن به طرز قابل توجهی بالا می‌رود که این امر نقش قابل توجهی در پیشگیری و درمان سرطان دارد.
همان گونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه‌های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه‌های این گونه جوامع است؛ لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد، این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند.
همانگونه که مطالبه داشتن و پیگیری صحیح از نشانه های یک جامعه قانونمند و سالم است به تبع آن پاسخ سریع و قانع کننده به این مطالبات هم از دیگر نشانه های اینگونه جوامع است لذا آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که «مطالبه گر» و «مطالبه شونده» هر دو باید از خطری به نام رفتن «مطالبه گری» به سمت «اغتشاشگری» پرهیز کنند
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر گفت: مجلس بر روند اجرای قوانین از جمله قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران نظارت دارد و به طور مکرر به دستگاه‌های مختلف تذکرات جدی را داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ