در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه غرب در اوکراین، رئیس پارلمان اروپا تأکید کرد کشورهای اروپایی باید ارتش اوکراین را به جنگنده و موشک‌های دوربرد مجهز کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوزه کاسترو دوست دارد فردا شب سویا قهرمان لیگ اروپا شود و بتوانند جام را به سرخیو ریکو که در کما به سر می برد تقدیم کنند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد شاگردانش به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان دست پیدا کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از این بلوک خواست تا در راستای جلوگیری از رویارویی آمریکا و چین، نقش‌آفرینی کند.
انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
رئیس‌جمهور فرانسه هنگام بازگشت از چین در گفت‌وگویی تأکید کرد وابستگی اروپا به آمریکا در زمینه تسلیحات و انرژی زیاد است و باید کاهش یابد.
کمیسر اقتصادی اتحادیه اروپا بر این باور است که اگر این بلوک امیدوار به برآوردن نیازهای جنگی کی‌یف است، باید به الگوی «اقتصاد جنگی» تغییر رویه بدهد.
نماینده چین در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات اوکراین گفت اروپا برای بهره مندی از ثبات و امنیت پایدار باید از ذهنیت جنگ سرد دست بردارد.
رئیس جمهور فرانسه با بیان اینکه اروپا برای درگیری طولانی مدت در اوکراین آماده است، گفت که بدون مذاکره با روسیه، دستیابی به صلح در اروپا امری غیر ممکن است.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
وزیر امور خارجه جمهوری چک در سخنانی ادعا: اروپا باید با تحریم‎های بیشتر تولید تسلیحات روسیه را هدف قرار دهد!
زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس در واکنش به تروریستی خواندن سپاه توسط پارلمان اروپا گفت: امنیت تنگه هرمز را سپاه مقتدر ایران تامین می‌کند.
گلوبال تایمز در گزارشی با اشاره به تغییرات بنیادین در نظم جهانی، بر لزوم جدایی اتحادیه اروپا از آمریکا و همکاری با دیگر کشورها و قدرت‌های بزرگ جهان از جمله چین تأکید می‌کند.
وزیر دفاع اتریش در گفت‌وگویی هشدار داد که بر اثر پیامدهای جنگ اوکراین و بحران انرژی، کشورهای اتحادیه اروپا باید خود را برای قطعی برق و خاموشی‌های گسترده آماده کنند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جامعه اروپایی انتظار دارد ترکیه به تحریم‌های ضدروسیه پایبند باشد.
کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
وزیر خارجه اوکراین می‌گوید که اتحادیه اروپا باید تمام تردیدهای خود درباره تحریم‌های ضدروسی را کنار گذاشته و تحریم‌های جدید علیه این کشور را تصویب و تشدید کند.
نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد که اردوغان در دیدار امروز با ماکرون به وی گفته است: اتحادیه اروپا باید وظیفه خود برای تداوم توافق کریدور غلات را انجام دهد.
اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای از کره شمالی خواست برنامه موشکی و هسته‌ای‌اش را کنار بگذارد و همچنین از جامعه بین‌الملل خواست پاسخی هماهنگ و جامع به افزایش آزمایش‌های موشکی کره شمالی بدهد.
مهاجم سابق بارسلونا معتقد است بارسلونا بای ناکامی در لیگ قهرمانان را قبول کند و تمرکزش را روی لالیگا بگذارد.
بورل اظهار کرد که کشور‌های اروپایی باید به حمایت‌ها از اوکراین از جمله ارسال تسلیحات به این کشور ادامه دهند و نباید سیاست تحریم‌ها علیه روسیه را متوقف کنند.
عباسی گفت: اروپایی‌ها باید تضامین لازم را بدهند که تحریم‌ها برداشته خواهد شد و پرونده PMD نیز بسته خواهد شد. حتی از نظر بنده باید خسارت نیز پرداخت کنند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از کشورهای اروپایی برای اعمال بسته تحریمی جدید علیه روسیه مدعی شد که نیروهای اوکراینی شش هزار کیلومتر مربع از خاک این کشور را از روسیه پس گرفته اند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.
نخست‌وزیر دولت اسرائیل گفت: اروپا باید با "وقت کشی" ایران در مذاکرات مخالفت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ