مهاجم سابق بارسلونا معتقد است بارسلونا بای ناکامی در لیگ قهرمانان را قبول کند و تمرکزش را روی لالیگا بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید رایا قرار است به طور قرضی از برنتفورد به آرسنال بپیوندد. گزینه خرید دائمی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.
مهاجم ایرانی روستوف خیلی زود با بازیکنان این تیم ارتباط نزدیکی پیدا کرده است.
داوید رایا، دروازه بان برنتفورد، علاوه بر بایرن مونیخ مورد توجه آرسنال نیز قرار دارد.
رئال سوسیداد قصد دارد دنی فن دبیک را جایگزین داوید سیلوا کنند که اخیرا به دلیل مصدومیت رباط صلیبی بازنشسته شد.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
شما می‌توانید این غذا را داخل تابه دو طرفه و یا به سیخ بزنید روی زغال تهیه کنید، با این مقدرا شما ۸ عدد کوبیده مرغ دارید و می‌توانید برای نرم شدن کوبیده مرغ از کمی کره یا دنبه استفاده کنید.
داوید دخیا با انتشار یک متن اعلام کرد که از منچستریونایتد جدا شده است.
ریو فردیناند معتقد است رفتار منچستریونایتد در قبال داوید دخیا درست نیست و باشگاه باید از اشتباهات گذشته درس بگیرد.
منتظری گفت: از رئیس سازمان محیط زیست سوال کردم شما آیا مجوزی به این آقا دادید که بتواند در آن منطقه چنین تاسیساتی را به وجود بیاورد که ایشان گفتند خیر، ما مجوزی ندادیم و گفتند که یک مصوبه دولت است و این مصوبه باید یا اصلاح و یا ابطال شود و ایشان قول داد که این موضوع را در دولت مطرح کند. بنا بر آنچه که ایشان اذعان داشتند گفتند که از نظر ما این مجاز نیست و ما حتما مانع آن خواهیم شد و اگر نیاز به ابطال یا اصلاح مصوبه دولت باشد حتما موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
داوید آلابا از اینکه در رئال کنار کریم بنزما به میدان می رود، احساس غرور می کند.
پس از شیوع کرونا آب هویج گرفتن در منزل بسیار رونق گرفت اما فیبر موجود در هویج با گرفتن آب آن بسیار کم می‌شود. تفاله هویج را دور نریزید، می‌توانید آن را در فریزر نگه دارید و با آن سوپ درست کنید یا با این تفاله‌ها آرد و ادویه کوکوی هویج درست کنید و یا برای مزه‌دار کردن کیک‌ها و مارمالاد استفاده کنید.
اگر دوست دارید می‌توانید پیراشکی را داخل تابه سرخ کنید و یا اگر دوست دارید پیراشکی کم کالری داشته باشید داخل فر قرار دهید.
سیری در تشخیص اینکه قصد ارسال پیامک و یا تماس با چه کسی را دارید، بسیار ماهر است، اما می‌توانید با افزودن نام‌های مستعار مانند «مامان» به مخاطبین خود، این روند را تسریع کنید.
شما همیشه این حق انتخاب را دارید که چای را دوباره گرم کنید و یا آن را تازه مصرف کنید. البته که گرم کردن دوباره چای دم شده، بو و خاصیت آن را از بین می‌برد. اگر چای شما بیشتر از چهار ساعت مانده است، احتمالاً گرم کردن دوباره آن باعث رشد باکتری‌ها می‌شود و ضرر خواهد داشت.
داوید اوسپینا در جریان دیدار برابر الشباب، با مصدومیت شدید در رفتگی شانه مواجه شد.
داوید ویا، ستاره سابق تیم ملی اسپانیا، به تمجید از عملکرد لوئیس انریکه در رختکن لاروخا پرداخته است.
در مورد نحوه صحیح راه رفتن باید اعلام کرد که هنگام قدم برداشتن از تکنیک پاشنه تا پاشنه یا همان پاشنه تا پنجه استفاده کنید و زمانی که می‌خواهید پاشنه پا را از زمین جدا کنید، حرکت را تا انگشت و پنجهی پا ادامه دهید. ابتدا پاشنه را از زمین جدا کرده، سپس قسمت میانی و در آخر پنجه را از زمین بردارید و هنگام گذاشتن پا بر زمین ابتدا پاشنه و سپس حرکت را تا پنجهی پا ادامه دهید و شانه‌ها را پایین آورده و عقب نگه دارید تا شانه‌هایی صاف داشته باشید و از خم شدن و یا قوز کردن بپرهیزید.
در صورتی که مشکل بیخوابی دارید، در به خواب رفتن مشکل دارید و یا نمی‌توانید در طول روز بیدار بمانید، تلفن همراه شما می‌تواند علت اصلی این موضوع باشد.
آلوارو بنیتو، بازیکن سابق رئال مادرید، معتقد است که داوید آلابا در بهترین فرم خودش نیست و این می تواند به ضرر رئال در بازی های بزرگ فصل تمام شود.
خروج داویدووا پس از فراخوان بسیج عمومی محدود برای جنگ با اوکراین و دستور وزارت ورزش روسیه به نهادهای ملی برای تعلیق اردوهای آموزشی در خارج از این کشور صورت گرفته است.
داوید ویا، مهاجم سابق بارسا، می‌گوید، از ابتدا مطمئن بود که روبرت لواندوفسکی خرید فوق‌العاده خوبی برای بارسلونا خواهد بود.
داوید سیلوا و برادرش چندی پیش در کارناوالی در جزایر قناری، با یک زن جوان درگیر شدند و کار به ضرب و جرح کشید.
داوید سیلوا و برادرش چندی پیش در کارناوالی در جزایر قناری، با یک زن جوان درگیر شدند و کار به ضرب و شتم کشید.
داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، جود بلینگهام، ستاره جوان دورتموند را مورد ستایش قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ