گلوبال تایمز در گزارشی با اشاره به تغییرات بنیادین در نظم جهانی، بر لزوم جدایی اتحادیه اروپا از آمریکا و همکاری با دیگر کشورها و قدرت‌های بزرگ جهان از جمله چین تأکید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور لهستان همتای روس خود را به تلاش برای تسخیر اروپا متهم و تاکید کرد که باید در کی‌یف، مسکو را متوقف کرد زیرا این کار در اوکراین هزینه کمتری دارد!
سخنانی، چون «جنبش اصیل منطقه» و «طالبان متفاوت»، سخنانی غیرقابل دفاع و غیرواقعی است. باید رفتار‌های این طالبان را به‌خوبی مورد مداقه قرار داد؛ وگرنه، امکان ضربه خوردن از همین طالبانی که برخی در داخل با تحلیل‌های ضعیف‌شان آن را متفاوت جلوه دادند، بسیار جدی خواهد بود.
عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: این‌که انتقاد می‌شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره‌جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفا مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود؛ چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
قطعا برایتان پیش آمده که خالی ناگهان ظاهر شده را بر روی پوست تان مشاهده کرده اید. برای بررسی و نظارت بر وضعیت خود یادآوری ABCDE مفید است.
نه هرگز به جدایی از فاینورد فکر نمی‌کنم. اصلاً چرا باید از فاینورد بروم؟ ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این تجربه مهمی برای من خواهد بود.
یوسفیان ملا در واکنش به اینکه آیا لاریجانی به اسکاتلند رفت‌وآمد دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر اصلا لاریجانی به اسکاتلند نرفته است، در حقیقت آخرین باری که او به خارج از کشور رفت مربوط به مراسم اربعین سال گذشته است که به کربلا رفت و امسال هم قصد دارد در مراسم اربعین شرکت کند. واقعیت امر این است که لاریجانی قصد سفر به اروپا، حتی کشور‌های خلیج فارس و هیچ کشور همسایه را نداشته و ندارد.
بیشتر آسمان خراش های اروپا در ۵ شهر متمرکز شده اند. اما مجموع آسمان خراش های همه این شهر ها هم کمتر از ساختمان های سر به فلک کشیده‌ی نیویورک هستند. برای اینکه یک ساختمان به عنوان یک آسمان خراش مدرن در نظر گرفته شود، باید حدود ۱۵۰ متر ارتفاع داشته باشد، یعنی باید حداقل ۴۰ تا ۵۰ طبقه داشته باشد.
بازار نوشابه‌های گازدار رژیمی با فشار مواجه است، زیرا شیرین کننده‌های به عنوان عوامل احتمالا سرطان زا شناخته شده اند.
وقتی با دهان نفس می‌کشید احتمال اینکه زیاد نفس بکشید وجود دارد. تنفس بیش از حد می‌تواند به‌صورت سندرم بیش‌فعالی تنفس تعریف شود که به معنی تنفس خیلی تند است و ریه بیشتر از میزانی که بدن احتیاج دارد تهویه می‌کند. این مدل تنفس یک واکنش طبیعی نسبت به یک خطر یا استرس ناگهانی است که می‌تواند تبدیل به عادت شود. اگر مرتباً با دهان نفس بکشید، خصوصاً وقتی که در حالت استراحت هستید، احتمال اینکه دچار سندرم بیش‌فعالی تنفس شوید زیاد است.
خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد.
چرا باید فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور را بخریم؟
قرص ویتامین c یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از آنتی اکسیدان چیست. آنتی اکسیدان ها به موادی گفته می شود که رادیکال های آزاد سلولی را از بین می برند و استرس اکسیداتیو را در بدن محدود می کنند. در نتیجه، التهابات در بدن کاهش پیدا می کند و همین امر نقش بسیار مهمی در ارتقا سلامتی دارد.
مروری بر شاخص‌ترین نگرانی‌های کارشناسان در مورد توسعه سریع و شتاب‌زده هوش مصنوعی و تهدیدات بالقوه این فناوری، نشان می دهد که عواقب این فناوری اعتماد، اخلاق و دموکراسی را نشانه می گیرد.
هنوز برای ایراد این ادعا که مرگ برجام فرارسیده، زود است و هنوز برجام جای نتیجه‌گیری دارد. اگرچه دولت سیزدهم در این موضوع زمان خیلی زیادی را از دست داد. این هم به دلیل نظریه‌پردازی‌های غلط و بچگانه‌ای بود مانند زمستان سرد اروپا و .... این موضوعات باعث از دست‌رفتن زمان توسط این دولت شد. اما همانگونه که اشاره کردم، اگر حکومت واقعا قائل به احیای برجام باشد، می‌تواند بدون نگاه جناحی این مساله را حل کند.
فرمول جادویی برای کاهش چربی شکمی وجود ندارد، اما یک رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات می‌تواند سودمند باشد، به خصوص اگر دیابت نوع ۲ هم داشته باشید. لازم نیست از همه کربوهیدرات‌ها پرهیز کنید- فقط مصرف آن‌هایی را محدود کنید که قند خون را به سرعت بالا می‌برند و بدن را وا می‌دارند که چربی ذخیره کند.
سرمربی پیکان واکنش تندی قبل از بازی تیمش با پرسپولیس در لیگ برتر داشت.
سیستم‌هایی با توانایی‌های بیش از ظرفیت انسانی رها شده اند. اگر شرکت‌های بزرگ فناوری از مشاهده خطرات خودداری کنند دولت‌ها باید وارد عمل شوند.
انتشار تصویر یک فرد در قالب پوشش معمول زنان مجاهدین خلق در پارلمان اروپا، بار دیگر پرونده" شبنم مددزاده" که این روزها به عنوان چهره‌ای جوان یکی از وظایف اصلی‌اش ارتباط با نهادهای اروپایی و بین‌المللی از سوی منافقین برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران است را در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی برجسته کرده است.
روزنامه غربگرا در حالی در موضوع برجام و FATF دست پیش می‌گیرد و منطبق بر نقشه آمریکا، ایران را طرف متهم ماجرا معرفی می‌کند، که می‌داند طیف متبوع این روزنامه در دولت مدعی اصلاحات و اعتدال، خود مقصر ماجراست. در واقع آن‌ها هستند که باید توضیح بدهند چرا با وجود اجرای پنهانی ۳۷ بند از ۴۱ بند مطالبات FATF، ایران همچنان در فهرست سیاه این کمیته مافیایی وابسته به آمریکا و اروپا باقی ماند؟
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
حشمت‌الله فلاحت پیشه: باید این واقعیت را در نظر گرفت که سیاست خارجی، عرصه بولتن نویسی نیست. یعنی اینکه بعضا مواردی در این بولتن‌ها نوشته می‌شود که خودشان هم باور می‌کنند.... تحریم‌ها نیز نتیجه سیاست خارجی شعارزده و متوهمانه است / کنعانی مقدم :«غربی‌ها بر این باورند که اتفاقات اخیر در ایران، منجر به تضعیف نظام شده است و الان زمان آن است که فشار از بیرون را به بالاترین حد برسانند.
کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
سفیر پیشین ایران در فرانسه گفت: نمی‌توان به برخی جملات شعاری و کلی‌گویی وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده و به‌خصوص باقری‌کنی اکتفا کرد. ما باید این انتظار و درخواست را از دستگاه سیاست خارجی داشته باشیم که روشنگری درباره مذاکرات داشته باشد. اکنون نمی‌دانیم آنچه ایران در سایه پاسخ مکتوب به متن مدنظر اتحادیه اروپا ارسال کرد، دربرگیرنده چه مواردی بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ