کریستوف گالته سرمربی پاریسن ژرمن معتقد است موفقیت در جام جهانی نمی‌تواند تعیین کننده آینده شغلی او در این باشگاه باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنانی، چون «جنبش اصیل منطقه» و «طالبان متفاوت»، سخنانی غیرقابل دفاع و غیرواقعی است. باید رفتار‌های این طالبان را به‌خوبی مورد مداقه قرار داد؛ وگرنه، امکان ضربه خوردن از همین طالبانی که برخی در داخل با تحلیل‌های ضعیف‌شان آن را متفاوت جلوه دادند، بسیار جدی خواهد بود.
بازی اینترمیامی و شارلوت اف‌سی که قرار بود اولین بازی لیونل مسی در لیگ MLS باشد به تعویق افتاد چرا که اینترمیامی با ستاره آرژانتینی‌اش در لیگز کاپ به مراحل بالای تورنمنت رسیده است.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
قطعا برایتان پیش آمده که خالی ناگهان ظاهر شده را بر روی پوست تان مشاهده کرده اید. برای بررسی و نظارت بر وضعیت خود یادآوری ABCDE مفید است.
نه هرگز به جدایی از فاینورد فکر نمی‌کنم. اصلاً چرا باید از فاینورد بروم؟ ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داریم و این تجربه مهمی برای من خواهد بود.
رقابت های لیگ لهستان که از ابتدای هفته آینده شروع می شود می تواند از این فصل جذابیت های ویژه ای برای علاقمندان ایرانی داشته باشد چرا که ستاره خط تهاجمی تیم ملی ایران با یک قرارداد خوب به این لیگ پیوسته است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پیش بینی‌اش این بوده که ایران در هر هفته از لیگ ملت‌های والیبال دو پیروزی کسب کند، گفت: چرا صدای معنوی نژاد زمانی که توسط لوزانو خط خورد، در نیامد؟
بازار نوشابه‌های گازدار رژیمی با فشار مواجه است، زیرا شیرین کننده‌های به عنوان عوامل احتمالا سرطان زا شناخته شده اند.
وقتی با دهان نفس می‌کشید احتمال اینکه زیاد نفس بکشید وجود دارد. تنفس بیش از حد می‌تواند به‌صورت سندرم بیش‌فعالی تنفس تعریف شود که به معنی تنفس خیلی تند است و ریه بیشتر از میزانی که بدن احتیاج دارد تهویه می‌کند. این مدل تنفس یک واکنش طبیعی نسبت به یک خطر یا استرس ناگهانی است که می‌تواند تبدیل به عادت شود. اگر مرتباً با دهان نفس بکشید، خصوصاً وقتی که در حالت استراحت هستید، احتمال اینکه دچار سندرم بیش‌فعالی تنفس شوید زیاد است.
خریدار فیدلیتی پرستیژ اطمینان دارد صاحب به روزترین خودروی داخل کشور شده است. بدون تردید به روز بودن به هرکسی حس خوبی می‌دهد.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
در صورتی که امتیاز مس کرمان و صنعت نفت آبادان پس از برگزاری هفته پایانی مسابقات همچنان مساوی بماند، این طلایی‌پوشان آبادانی خواهند بود، که باید با لیگ برتر وداع کنند.
سرمربی پیکان واکنش تندی قبل از بازی تیمش با پرسپولیس در لیگ برتر داشت.
رئال مادرید قطعا از تاریخ بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان راضی نیست چرا که سه روز قبل از آن دیدار حساس باید در فینال کوپا دل ری به میدان برود.
همین که خود مسئولان اذعان کرده‌اند که صدرنشینی استقلال قطعی نیست؛ ولی در جدول، استقلال صدرنشین باقی مانده، به قدر کافی ایجاد تناقض می‌کند. مشخص نیست چرا باید برای اعمال قانون در این زمینه تا پایان رقابت‌های فصل منتظر ماند
پخش کنندگان این شایعه معتقدند ستاره جوان استقلال از تعداد دقایق بازی در لیگ بلژیک راضی نیست اما حسین‌زاده که به تازگی گلزنی کرده است، چرا باید راه رفته را برگردد؟
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مشکلات مالی این باشگاه آن هم در آستانه دربی را اتفاقی ناخوشایند توصیف کرد.
کیوان بابادی سرپرست استقلال خوزستان جزئیاتی از برنامه ریزی این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید که آنها باید تا پیش از نیم فصل، حداکثر امتیازات را کسب کنند، چرا که در ادامه لیگ، کار سخت خواهد بود.
مدیررسانه باشگاه پیکان به طور رسمی اعتراض این باشگاه را به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.
دیدارهای این هفته لیگ برتر می‌تواند رونمایی از حداقل یک مدعی جدی را در خود داشته باشد و چه بسا سبقت ویژه یکی از مدعیان را رقم بزند.
اجبار به انجام تست در ایفمارک ، دستور فیفا نیست و یک مصوبه داخلی در سازمان لیگ است. با اینحال چرا تیم‌ها حتما برای انجام تست باید تا تهران هزینه سفر بدهند
امام‌جمعه موقت تهران گفت: یکی از مهمترین پیام‌ها بر اساس ارزش‌های الهی، حرکت شایسته، حرکت جهادی و قیام خانوادگی است. بانوان نشانه حضور خانواده هستندو وقتی بانوان باشند بچه‌ها نیز حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ