انریکه سرزو معتقد است در حال حاضر تیمی بهتر از اتلتیکو مادرید در اروپا وجود ندارد. او در مورد آینده ژوائو فلیکس هم حرف زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای موندودپورتیوو، ژوائو فلیکس هیچ راهی برای فسخ با اتلتیکو ندارد و باید برای جدایی با باشگاه مادریدی به توافق مشترک برسد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
آنتوان گریزمان شرایط این روزهای ژوائو فلیکس را خوب درک می کند و به او توصیه کرد سکوت کرده و تمریناتش را جدی بگیرد.
شدت توهین ها به ژوائو فلیکس به حدی بود که تمرین آخر بازی ذخیره‌های اتلتیکو را بهم ریخت.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، تمایلی برای برگرداندن ژوائو فلیکس ندارد. او می گوید بازیکنی که با 100 میلیون یورو از بنفیکا رفته، چرا باید برگردد؟
ژوائو فلیکس تاوان انتخاب غلط چهار سال پیش خود را پس می‌دهد و حالا سرکشی را به عنوان راه فرار از اتلتیکو انتخاب کرده است. او راه نجات از این مخمصه را در بارسلونا می‌بیند.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، به مدیران اتلتیکو مادرید اطلاع داده که یا باید به بارسلونا برود یا از این باشگاه جدا نخواهد شد.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
ژوائو فلیکس که رابطه بدی با دیگو سیمئونه دارد، در اتلتیکو نخواهد ماند و گفته می‌شود خود او دوست دارد به بنفیکا برگردد.
ژوائو فلیکس از بنفیکا و پی اس جی پیشنهاد دارد و در حالی که تمایلی برای کار زیر نظر سیمئونه ندارد، باید برای آینده‌اش تصمیم گیری کند.
ژوائو فلیکس در زمستان سال گذشته با موافقت دیگو سیمئونه از اتلتیکو به چلسی رفت اما او دوباره برگشته در حالی که هیچکدام چشم دیدن یکدیگر را ندارند.
اتلتیکو مادرید به ژوائو فلیکس اعلام کرده بهتر است به دنبال تیمی جدید باشد اما اگر تا 10 جولای موفق نشود باید در دیدار با دیه‌گو سیمئونه او را برای بازگشت به اتلتیکو راضی کند.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از این که مدیران چلسی بند خریدی در قرارداد ژوائو فلیکس قرار نداده‌اند انتقاد کرد.
ژوائو کانسلو که با قرارداد قرضی و بند خرید 65 میلیون یورویی از سیتی به بایرن پیوسته، در پایان فصل باید به جمع سیتیزن‌ها برگردد چون بایرن بند خرید او را فعال نخواهد کرد.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می کند ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.
کاپیتان چلسی اعتقاد دارد که ابتدا باور نداشته ژوائو فلیکس در زمستان به این تیم بیاید.
ژوائو فلیکس از وینیسیوس حمایت کرد و گفت که او باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد و مشکلات در مورد او به حسادت فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا بر می‌گردد.
ژوائو فلیکس از وینیسیوس حمایت کرد و گفت که او باید به همین سبک بازی خودش ادامه دهد و مشکلات در مورد او به حسادت فوتبالیست‌های شاغل در لالیگا بر می گردد.
اسکای اسپورتس دقایقی پیش اعلام کرد که دو باشگاه منچسترسیتی و بایرن مونیخ برای انتقال قرضی ژوائو کانسلو به توافق رسیده اند.
ژوائو فلیکس با اینکه در اولین دیدارش برای چلسی اخراج شد تا شروعی فاجعه‌بار داشته باشد، ولی عملکرد او تا پیش از لحظه اخراج به روایت آمار نشان می‌دهد او برای چلسی درخشان بازی کرده است.
ژوائو فلیکس پس از بازی برابر سوئیس و در پاسخ به خبرنگاران اسپانیایی تایید کرد که با دیه گو سیمئونه مشکل دارد.
مدیربرنامه های ژائو فلیکس در پی یافتن باشگاهی جدید برای به خدمت گیری موکل 23 ساله و گران قیمتش می باشد.
ژوائو فلیکس همیشه رویای بازی در جام جهانی را داشت و از اینکه در اولین بازی خود موفق شد برای پرتغال گلزنی کند، در پوست خود نمی گنجید.
«ژائو لیجیان»، سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست خبری گفت: «اگر پلوسی به تایوان بیاید، به مفهوم مداخله آشکار در امور داخلی چین خواهد بود و عواقب بسیار جدی به دنبال خواهد داشت».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ