همچون بسیاری از رژیم‌هایی غذایی زودگذر، این رژیم غذایی در کوتاه مدت موثر است به صورتی که شما احتمالا در هفته اول آب از دست می‌دهید. این رژیم در مورد بیشتر افراد موثر بوده است و بین ۴ تا ۵ کیلوگرم کاهش وزن داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آن‌ها دارویی با یک مولکول کوچک ساخته‌اند که از افزایش وزن جلوگیری می‌کند و از کبد موش‌هایی که در طول زندگی خود از رژیم غذایی با قند و چربی بالا استفاده می‌کنند، محافظت می‌کند. این تحقیق امیدبخش مبارزه با اثرات منفی تغذیه‌ی ناسالم است.
آیا دوست دارید تا ۱۰۰ سالگی عمر کنید؟ "جان هامفریس" روزنامه نگار سابق این هفته فاش کرد که قصد دارد از طریق یک رژیم غذایی سالم تا سن ۱۲۴ سالگی عمر کند. با این وجود، آیا این واقعا امکان پذیر است؟ به نظر می‌رسد افرادی که در پنج نقطه جهان زندگی می‌کنند ممکن است پاسخ را داشته باشند.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع متشنج در اراضی اشغالی، تاکید کرد که این رژیم به سمت جنگ داخلی حرکت می‌کند.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال می‌گوید داوران بالای ۴۵ سال بر اساس اساسنامه فدراسیون کنار گذاشته می‌شوند.
با گنجاندن بیشتر ماهی، لوبیا، نخود، تخم مرغ، آجیل و دانه‌ها در رژیم غذایی خود، به جای تکیه بر گوشت قرمز، منابع پروتئین خود را متنوع کنید.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید اما صهیونیست‌ها هدف اصلی عملیات خود را محقق نکردند.
رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سرنگون کردن یک پهپاد شد که از لبنان به سوی اراضی اشغالی به پرواز درآمده بود.
منابع فلسطینی از تجاوز جدید ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه خبر می‌دهد.
دکتر کریستوفر دی گاردنر، استاد پزشکی در دانشگاه استنفورد گفت: انبوه رژیم‌های غذایی و اطلاعات نادرست پیرامون ما هستند و ممکن است به درستی در مورد تغذیه سالم برای قلب راهنمایی نشویم و احساس شود زمان یا آموزش لازم برای ارزیابی رژیم‌های مختلف وجود ندارد.
برای داشتن گونه‌های برجسته، لازم نیست نگران ذخیره چربی و در نتیجه چاقی بدن باشید. یک رژیم غذایی سالم همراه با یوگای صورت، ورزش‌ها و برخی درمان‌های ساده DIY می‌تواند به طور طبیعی پوست افتاده و یا گونه‌های لاغر شما را تقویت کند و گونه‌های پف‌کرده و پُر به شما هدیه بدهد.
اکنون در یک مطالعه جدید، یک گروه پژوهشی از دانشکده پزشکی دانشگاه نورث کارولینا(UNC) و دانشگاه کلمبیا کشف کردند که سلول‌های دخیل در تشکیل گلیوبلاستوما به ویژه در معرض مرگ فروپتوز هستند.
وقتی از فواید یک رژیم غذایی برای سلامت قلبی عروقی صحبت می‌شود، رژیم مدیترانه‌ای اغلب بهترین گزینه است.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
‌نمی‌توان الزاما یک رژیم غذایی را برای دو نفر با تاثیر یکسان در نظر گرفت. با وجود رژیم‌های غذایی مختلفی که امروزه مطرح است، انتخاب مشکل به‌نظر می‌رسد، اما دقت در مورد هدف راجع به رژیم و بررسی تاثیر رژیم‌های مختلف برای دستیابی به بهترین نتیجه، موثر خواهد بود.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در خصوص باور‌های اشتباه مردم نسبت به مصرف برخی مواد غذایی از جمله مصرف شیر، توضیحاتی ارائه داد.
یک بیمارستان اسرائیلی در قدس اشغالی، پزشکی فلسطینی را به بهانه شیرینی دادن به یک نوجوان مجروح فلسطینی از کار برکنار کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی سقوط یک پهپاد خود را در منطقه الخلیل واقع در کرانه باختری تأیید کرد و به این ترتیب تعداد پهپادهای سرنگون شده در الخلیل در یک هفته گذشته به دو عدد رسید.
سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک تیم وابسته به جنبش حماس که قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.
مسئولان رژیم صهیونیستی یک روستای فلسطینی را در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت حمایت و حفاظت نظامیان این رژیم تخریب کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در جریان یک رزمایش نظامی در شمال اراضی اشغالی کشته شده است.
«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی خانواده اسیر نورالدین جربوع را تهدید کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.
یک رژیم غذایی غنی از گیاه که حاوی مقدار زیادی پتاسیم است با کمک به لاغری، به فشار خون شما کمک می‌کند که راه موثر دیگری برای کاهش فشار خون است. کلینیک مایو اشاره می‌کند که فشار خون شما احتمالا با کاهش هر کیلوگرم وزن حدود ۱ میلی متر جیوه کاهش می‌یابد.
رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ