رژیم غذایی گرگینه بدین صورت است که باید یک روز کامل در وسط ماه یا اول ماه جدید روزه بگیرید تا بدن را از سموم پاکسازی کنید. در این رژیم فقط خوردن فقط آب و آب میوه و سبزیجات طی این ۲۴ ساعت (ماه کامل یا ماه نو) مجاز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جدیدترین گوشی سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپرامولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. نمایشگر گلکسی اف ۳۴ توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود و با پشتیبانی از فناوری Vision Booster، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
در این مطلب با پنجمین نسل از گوشی تاشوی سامسونگ که می‌تواند به تبلت تبدیل شود، آشنا می‌شویم.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مقامات نظامی پیشین این رژیم را عامل اصلی تحریک اعتراضات علیه خود معرفی کرد.
در این مطلب به معرفی ۵ چیزی می‌پردازیم که نباید با هوش مصنوعی در میان بگذارید.
گلابی با داشتن ۶ گرم فیبر در هر وعده، یکی از میوه‌های پر فیبر است. خوردن گلابی، بدون آن که چربی، کلسترول و سدیم وارد بدن کند، احساس سیری طولانی مدتی به بدن می‌دهد و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه به کاهش وزن کمک زیادی می‌کند.
جنایت های رژیم صهیونیستی باعث شده است که این رژیم نه تنها در میان کشورهای مسلمان بلکه در بین غربی ها نیز به عنوان رژیمی آپارتاید و جنایتکار معرفی شود.
بر اساس تحقیقات، ارتباط مستقیمی میان رژیم غذایی و بیماری قلبی وجود دارد و حتی عادات غذایی ما نقش قابل توجهی در سلامت و عملکرد قلب دارند.
مواد مغذی متنوعی هستند که مصرف آن‌ها در بهبود عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد و توصیه می‌شود در صورت امکان، آن‌ها را از طریق غذا دریافت کنید و کمتر به سراغ مکمل‌ها بروید.
ارومیه- نفرات برتر ۵ وزن چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی در ارومیه معرفی شدند.
درحالی‌که سری پوکو F ۵ فردا برای بازار جهانی معرفی خواهند شد، حالا این آن‌ها در دو مدل استاندارد و پرو در سایت رسمی این شرکت در امارات قرار گرفته و معرفی شده‌اند.
افرادی که در معرض خطر بیماری قلبی قرار دارند، می‌توانند با پیروی از رژیم غذایی مدیترانه‌ای یا کم چرب، طول عمر خود را افزایش دهند.
نفرات برتر رقابت های کشتی آزاد انتخابی جام تختی مشخص شدند.
شرکت لنوو از تبلت Tab P۱۱ ۵G در هند رونمایی کرده است. این تبلت مجهز به فناوری ۵G ، باتری ۷۷۰۰ میلی آمپری و دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است.
قصد داریم ماده غذایی را به شما معرفی کنیم که گنجاندن آن در رژیم غذایی، برای کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف بسیار مفید است.
‎«تصخی هنگبی» به عنوان رئیس شورای امنیت ملی ‎رژیم صهیونیستی معرفی شد.
نفرات برتر ۵ وزن نخست و همچنین فینالیست‌های ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی مشخص شدند.
رحیم ابوالحسنی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران: وقتی آقای رئیسی وزرا را معرفی کرد، متوجه شدم که نه سعید جلیلی و نه مجموعه اصول‌گرایان دولت در سایه وجود نداشتند و برنامه آنها چیزی جز یکسری شعار و گزاره‌های غیرقابل استناد نبود. دولت در سایه‌ای که این جریان می‌گوید اصولا دولت در سایه نیست.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
منابع عبری از انتخاب ژنرال هرتسی هالیوی به عنوان جانشین آویو کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، خبر می دهند.
پس از آنکه رژیم صهیونیستی ایریت لیلیان را به عنوان سفیر خود در آنکارا معرفی کرده، وزارت خارجه ترکیه، شاکر اوزکان تورونلر را سفیر این کشور در تل‌آویو تعیین کرد.
لاپید در توییتی نوشت که وی خواستار توسعه روابط دیپلماتیک، اقتصادی و گردشگری میان رژیم صهیونیستی و ترکیه شده است.
رسانه اماراتی به معرفی کلید موفقیت مربی ایرانی به همراه اتحاد کلباء پرداخت.
رژیم سعودی با معرفی طیف متنوعی از نرم افزار‌ها در شبکه‌های اجتماعی، سعی دارد فضا را برای فعالیتِ فعالان و منتقدان تنگ‌تر کند. در این راستا، صدور احکام قضایی سنگین اخیر علیه دو زن عربستانی (۳۴ و ۴۵ سال حبس برای "سلما الشهاب" و "نورا بنت سعید القحطانی") که اقدام به انتشارِ محتوا‌هایی در فضای مجازی در انتقاد از رژیم سعودی کرده بودند نمود‌هایی از این رویه رژیم سعودی در نظر گرفته می‌شود.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتشار نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل شیرین ابوعاقله، خواستار تعیین عاملان تیراندازی به سوی این خبرنگار فلسطینی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ