«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی خانواده اسیر نورالدین جربوع را تهدید کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
ورود به این سازمان هر چند با نگاه به شرق صورت پذیرفته، اما کیست که نداند تمامی اعضای این سازمان، چه رسمی یا ناظر یا شرکای گفتگو همگی در چارچوب قواعد بین‌المللی عمل می‌کنند و لااقل از نگاه اف‌ای‌تی‌اف جزو لیست سیاه نیستند. اگر ورود ایران به سازمان همکاری‌های شانگ‌های را از این منظر نگاه کنیم - یعنی از نیمه پر لیوان- نه تنها مهم است بلکه می‌توان آن را از یکی از نقاط عطف روند ۴۰ سال گذشته ایران دانست.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
احتمال دارد یک پیشکسوت استقلال به عضویت هیات مدیره این باشگاه دربیاید.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
یک عضو کنست رژیم صهیونیستی زمان سفر نتانیاهو به آمریکا را اعلام کرد.
عضو کنست رژیم صهیونیستی خواستار محو و نابودی شهرک فلسطینی‌نشین حواره در جنوب نابلس شد.
عضو تندرو کنست در درخواستی تروریستی موضوع به آتش کشیدن شهرک حواره را عنوان کرد.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیات مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
به گفته سخنگوی وزارت صمت ۳ نفر از ۵ عضو هیات مدیره ایران خودرو نیز تغییر کردند و رییس هیئت مدیره سایپا، به ایران خودرو آمد.
یک عضو کنست رژیم صهیونیستی با اشاره به ورود «ایتمار بن گویر» با به تن داشتن جلیقه ضدگلوله و اعمال تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی، از این اقدام به شدت انتقاد کرد.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به اقدام امروز ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو در تعرض علیه مسجدالاقصی، واکنش تندی نشان داد، همچنین یک عضو کنست بن گویر را دیوانه خطاب کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد: متأسفانه هنوز برای مجلس مشخص نیست که فرمانده اقتصادی دولت کیست؟ و متاسفانه سازمان‌هایی نظیر برنامه و بودجه، معاون اول و معاون اقتصادی و افراد متعددی تصمیم‌گیری می‌کنند. باید برای مجلس مشخص شود که آیا آقای دکتر صالح آبادی بر اساس قاعده «اذن در شیء اذن در لوازم آن است» اختیار کافی در حوزه سیاست‌های ارزی دارد یا خیر؛ گاهاً شنیده می‌شود در جا‌های دیگری نظیر کمیته مداخلات ارزی تصمیماتی گرفته می‌شود و ایشان صرفا مجری است.
رئیس فدراسیون بوکس در حالی اعلام پناهندگی کرده است که عضو شورای برون مرزی وزارت ورزش بود تا این پرسش مطرح شود که مسئولیت مجوز‌های صادر شده برای این اعضا با کیست؟
ایتمار بن گویر عضو افراط گرای کنست رژیم صهیونیستی از تهدید شدن مجدد خودش به قتل از سوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد.
عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود تاکید کرد که قطر یک دشمن به تمام معنای این رژیم به شمار می‌رود.
جنبش اسیر فلسطین به تهدیدات «ایتمار بن گویر» عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی واکنش نشان داد.
ایتمار بن غفیر عضو تندرو کنست در قاموسش چیزی به نام فلسطین جای ندارد و تمام محبوبیت خود را در میان افراط گرایان یهودی بر پایه نفرت از اعراب به دست آورده است.
عضو کنست رژیم صهیونیستی گفت که مبارزه فلسطینی ها علیه اشغالگری، تروریسم نیست و شهرک نشینان صهیونیست که مانند استخوان در گلوی فلسطینی ها گیر کرده اند، بیگناه نیستند.
«بنی گانتز» ضمن اذعان به شرایط سختی امنیتی این رژیم در آستانه برگزاری انتخابات کنست، درخواست عضو افراطی کنست را برای به عهده گرفتن ریاست «شاباک» به سخره گرفت.
حمید رسایی، عضو جبهه پایداری گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
آلینا کابائوا ۳۹ سله ژیمناست ریتمیک بازنشسته و عضو سابق پارلمان روسیه است. مدت هاست که این شایعه وجود داشته که او دوست دختر دیرینه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است، اما کرملین این ادعا را رد کرده است. گزارش‌ها اشاره می‌کنند که آن دو در سال ۲۰۱۵ میلادی صاحب یک دختر شدند.
عضو شورای شهر تهران گفت:قطع درختان به یک اپیدمی در شهر تهران تبدیل شده و گویی دست هایی پشت پرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ