منابع فلسطینی از تجاوز جدید ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که تعداد سلاح‌های گرم در آمریکا از جمعیت این کشور هم فراتر رفته است، آمارهای جدیدی از قتل، سرقت و تجاوز جنسی در این کشور در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است.
در ادامه واکنش کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز جدید صهیونیست‌ها را محکوم کرد.
وزیرخارجه اردن که به ترکیه سفر کرده بر لزوم توقف فوری حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین تاکید کرد.
جنبش حماس تصویب طرح ساخت شهرک‌های جدید در کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی را تجاوزی آشکار علیه ملت فلسطین توصیف کرد.
کمال خرازی گفت: مسأله دریافت غرامت هدف ایران نبود و دیگران هم در پیشنهاد خود جدی نبودند؛ چنانچه بعد از پذیرش قطعنامه هم کسی به صندوق بازسازی ویرانی‌های دو کشور که یکی از بند‌های قطعنامه بود کمک نکرد. هدف جنگ جلوگیری از تجاوز و تنبیه متجاوز بود و نه دریافت غرامت که در این کار موفق شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان در اطلاعیه جدیدی، از قتل یک زن جوان باردار به نام «زرمینه‌» در ولایت غور به دست دو تن از افراد مسلح طالبان خبر داد.
چهره های مطرح و عنوان دار کشتی هند خواستار جدیت در برخورد قضایی با رییس فدراسیون کشتی این کشور به جرم تجاوز به ۷ زن کشتی‌گیر شدند.
وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‎ای نسبت به پیامدهای تجاوز جدید نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه هشدار داد.
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با اشاره به تجاوز جدید خود به جنوب خاک لبنان اعلام کرد برخی از زیرساخت‌های متعلق به حماس را هدف قرار دادیم؛ دولت لبنان مسئول است.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ائتلاف متجاوز علیه این کشور درباره ارتکاب هرگونه حماقت جدید هشدار داد.
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، تأکید کرد که این رژیم خطری جدی برای فلسطین، امت و صلح و امنیت کل منطقه است.
میسون گرین‌وود، که بعد از متهم شدن به تعرض و تجاوز با لغو قراردادش با شرکت نایک مواجه شده بود اخیرا نام نایک را به فهرست اسپانسرهایش اضافه کرد ولی شرکت آمریکایی می‌گوید با او قرارداد جدیدی امضا نکرده است.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که حوادث مسجدالاقصی نشان دهنده تجاوز آشکار و برنامه ریزی شده کابینه جدید رژیم صهیونیستی به این مکان مقدس و به مثابه اعلام جنگ علیه ملت فلسطین است.
وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را حلقه جدیدی از جنایات این رژیم علیه مردم سوریه برشمرد.
وزارت امور خارجه سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را حلقه جدیدی از جنایات این رژیم علیه مردم سوریه برشمرد.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا و انگلیس بر تداوم تجاوز و محاصره یمن تلاش می کنند و مانع از پیشبرد هر اقدامی برای تحقق صلح در این کشور می شوند.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما با نگرانی جدی به گزارش‌های فزاینده مبنی بر این که پهپادهای تولید ایران ممکن است در تجاوز به اوکراین دخیل باشند، توجه می‌کنیم.
وزیر دفاع عراق در مراسم افتتاح سامانه راداری جدید خریداری شده از فرانسه به موعد دریافت دیگر سامانه ها از پاریس اشاره کرد.
منابع خبری لبنانی از تجاوز جدید جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین بیانیه خود شمار شهدای تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ۴۱ نفر اعلام کرد.
سفیر جدید ایران در عراق در توییتی نوشت، مقدسات و علمای دینی خطوط قرمز ما هستند و ما در برابر هر شخصی می ایستیم که از این خطوط تجاوز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ