مسئولان رژیم صهیونیستی یک روستای فلسطینی را در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تحت حمایت و حفاظت نظامیان این رژیم تخریب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سرقت تسلیحات نظامی از یک پایگاه در جنوب اراضی اشغالی خبر داد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز به یک روستا در جنوب غرب نابلس یورش برده و با جوانان فلسطینی ساکن این روستا درگیر شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در راستای رصد تحرکات مرزی و همچنین جاسوسی از عمق اراضی سوریه، لبنان و اردن، یک بالن بزرگ جاسوسی را به خدمت گرفته است.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی سرنگون کردن یک پهپاد شد که از لبنان به سوی اراضی اشغالی به پرواز درآمده بود.
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک پهپاد متعلق به ارتش این رژیم در نقاط مرزی، از اراضی سوریه هدف تیراندازی قرار گرفته است.
یک منبع عبری در گزارشی مدعی شد که در شرایط فعلی مذاکراتی میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در راستای عادی‌سازی روابط در جریان است.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
منابع عبری از سفر قریب‌الوقوع یک هیات امنیتی از مصر به نوار غزه، در راستای موضوع آتش‌بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
تصاویری از بمباران غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی را در این فیلم می‌بینید.
در تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی حلب و مناطقی در اطراف این شهر در شمال سوریه، یک نظامی ارتش این کشور به شهادت رسید و هفت نظامی و غیرنظامی هم زخمی شدند.
عضو کنست رژیم صهیونیستی خواستار محو و نابودی شهرک فلسطینی‌نشین حواره در جنوب نابلس شد.
منابع عبری از سقوط یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در شرق نابلس خبر دادند.
منابع عبری از سقوط یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در شرق نابلس خبر دادند.
منابع عبری از سقوط یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در شرق نابلس خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه از هلاکت یک نظامی زن اسرائیلی در عملیات تیراندازی در ایست بازرسی شعفاط در قدس اشغالی خبر داد.
یک مقام اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی گفت که تل آویو در راستای دور ماندن از تنش در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی به لبنان امتیاز می دهد.
سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک تیم وابسته به جنبش حماس که قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست ها در کرانه باختری را داشت، بازداشت کرده است.
نیروهای مقاومت فلسطین در نابلس امروز یکشنبه یک فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.
سخنان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای ادعاهای یک مقام اسرائیلی درباره این است که توافق تا بعد از انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده آمریکا - 17 آبان - امضا نخواهد شد.
گروه های مقاومت فلسطین در راستای تلاش برای شکست محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یک گذرگاه آبی را در آب های این منطقه افتتاح کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از سقوط یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در قلقیلیه خبر داد.
یک مقام صهیونیست به طور واضح و مشخص از دولت ترکیه خواست در راستای بهبود روابط با رژیم صهیونیستی، دفتر حماس در استانبول را تعطیل کند.
«ایتمار بن غفیر» عضو کنست رژیم صهیونیستی خانواده اسیر نورالدین جربوع را تهدید کرد که فرزندشان را به قتل خواهد رساند.
یک کارشناس مسائل امنیتی، حضور نیروهای آمریکایی در عراق را در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی دانست و گفت: گروه های مقاومت نیروهای بیگانه را مجبور به خروج خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ