شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشمی نسب مجوز حضور روی نیمکت استقلال را دریافت کرد
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان متولد سال ۱۳۸۴ که مشتاق به شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند در ماه‌های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد ماه تا ۲۵ شهریور ماه می‌توانند بدون نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور از وظیفه عمومی، در این مراسم معنوی شرکت کنند.
از اول مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.
قریب به هزار نفر با تقلب در کنکور به موفقیت رسیده و به رغم افشای تقلب شان، مجوز حضور در دانشگاه‌ها را یافته اند؛ متقلبینی که برخی رشته‌های برتر دانشگاهی را به تصرف خود درآورده اند و حتی افشای تقلب شان هم برایشان عقوبتی در پی نداشته است؛ نه عقوبتی برای ایشان و نه هیچ کس دیگری!
احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
با اعلام فدراسیون فوتبال عربستان، هشت باشگاه این کشور موفق شدند مجوز حرفه ای دریافت کنند.
از ابتدای پارسال تا ۱۵ اردیبهشت امسال ۳۱۳ هزار و ۴۱۰ متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.
در شرایطی که محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از بین رفته و حتی در تبریز و اصفهان استادیوم‌ها پر می‌شود دربی تهران تنها در حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد
نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مجوز حضور ۱۵ هزار تماشاگر برای داربی پیش رو صادر شده است.
قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به وضعیت حال حاضر استادیوم آزادی، مجوز حضور ۱۵ هزار نفر برای برگزاری دربی صادر شده است.
درخصوص مجوز حضور بانوان ملوان در استادیوم اطلاعیه‌ای صادر شد.
با اعلام روزنامه الریاضیة، تیم فوتبال الفیحاء نیز مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان را دریافت کرد.
تعداد 400 هوادار روسی می‌توانند دیدار دوستانه برابر ایران را از نزدیک تماشا کنند.
در حالی که تیم های شهرستانی در حال استفاده از حضور حداکثری تماشاگر در بازی های خانگی هستند، تیم استقلال در بازی خانگی تنها مجوز فروش 5 هزار بلیط به تماشاگرانش را دارد.
مجوز حضور هواداران به اندازه 30 درصد از ظرفیت استادیوم کرمان برای دیدار استقلال و مس صادر شد.
رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از حضور نفرات اول اوزان شش‌گانه رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رقابت‌های کشتی جام تختی خبر داد.
با توجه به تداخل برنامه بازی‌های نمایندگان بسکتبال ایران در رقابت‌های غرب آسیا، سازمان لیگ برنامه بازی لیگ را دستخوش تغییرات کرد.
از ابتدای امسال تا ۴ آذر از ۴۶۷ هزار و ۲۷۶ درخواست صدور مجوز به درگاه ملی مجوزهای کشور، ۱۳۵ هزار و ۵۰۷ مجوز صادر شده است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۲۸ آبان ماه در کل ۱۳۵ هزار و ۸۱ مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها به صورت آنلاین صادر شده است.
احسان خاندوزی در شصت و هشتمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار از صدور بیش از ۱۰۸ هزار مجوز کسب و کار به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فعالان اقتصادی خبر داد.
با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۱۸۶ هزار داوطلب ششم اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شد که از تعداد ۱۸۶ هزار داوطلب آزمون دکتری، تعداد ۱۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ