نایب رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مجوز حضور ۱۵ هزار تماشاگر برای داربی پیش رو صادر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فصل تابستان امسال اکثر کشور‌های اروپا ترکیبی است از باران‌های شدید، سیل‌های ناگهانی و آتش‌سوزی‌های گسترده که همزمان اتفاق می‌افتند و تعداد اندکی از کشور‌های قاره سبز از آب و هوای شدید و عجیب و غریب امسال در امان بوده‌اند.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
رکورد جدیدی از تعداد ورزشکاران حاضر در بازی‌های آسیایی ثبت شد.
طبقه‌بندی مجدد بحث برانگیز پلوتو به عنوان یک سیاره کوتوله و کاهش تعداد سیاره‌های منظومه شمسی از ۹ به ۸، ستاره‌شناسان را از تلاش برای کشف و کاوش آن منصرف نکرده است.
تعداد نفتکش‌های حامل نفت و مواد شیمیایی که امسال به دلیل عدم گذراندن بازرسی در سنگاپور توقیف شده‌اند، افزایش پیدا کرده است.
مقایسه تعداد داوران عجیب لیگ ایران با سایر کشورها
در بخش وسیعی از این مکان یک گورستان قرون وسطایی کشف شد که حدود ۱۸۲ فرد در آن دفن شده بودند. این تعداد نشان می‌دهد که این یکی از مهم‌ترین گورستان‌های روستایی در دورۀ کارولنژی بوده است.
اژد‌های کومودو دارای ۶۰ دندان است که بیشترین تعداد برای یک خزنده محسوب می‌شود. دندان‌های این حیوان اغلب با دندان‌های کوسه مقایسه می‌شود زیرا...
تصویری از بنر عجیب تشویق به فرزندآوری در بندر ترکمن در فضای مجازی پربازدید شده است. دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار مورد بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. تعداد طلاق هم در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار مورد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
طبق آمار‌هایی که از بررسی صفحات ۳۰۰ اینفلوئنسر فعال در اینستاگرام به دست آمده ۴۳.۵ درصد از این تعداد متولد دهه ۶۰ و ۴۱.۵ درصد از این اینفلوئنسر‌ها متولد دهه ۷۰ هستند. دهه هشتادی‌ها و متولدین دهه ۵۰ هر کدام با ۶.۵ درصد جایگاه سوم را در میان این تعداد اینفلوئنسر بررسی شده دارند.
ایران بیشترین تعطیلی مناسبتی را دارد، اما به‌دلیل یک روزه بودن تعطیلات هفتگی‌اش همچنان حدود ۴۰ روز کمتر نسبت به بسیاری از کشور‌ها تعطیلی دارد.
تعداد دنبال کننده‌های سرمربی پرسپولیس هر روز کمتر می‌شود.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکنها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.
نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.
فاطمی امین توضیح داد: در ابتدا لازم است این خبر خوب را بگویم که از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ تعداد کشته‌ها در تصادفات به یک چهارم رسیده است طبق آمار مرکز آمار در سال ۱۳۹۹ در هر ۱۰۰ تصادف، ۴.۴ فوتی و این عدد در سال ۱۴۰۰ یه یک رسیده است. البته که یک نفر کشته و فوتی تصادفات هم زیاد است.
وزیر ورزش در خصوص اداره تعداد زیادی از فدراسیون ها با سرپرست می گوید دوران سرپرستی در فدراسیون‌ها دوران بدی نیست.
سیداسدالله جولایی، رئیس هیأت‌امنای ستاد دیه کشور تعداد این زندانیان مهریه را ۲۳۰۰ نفر اعلام می‌کند و می‌گوید: «با وجود تلاش‌های صورت گرفته در کمیسیون‌های مجلس دایر بر «رفع جنبه کیفری از صداق معقول» و هشدار و مواضع بعضا تند مراجع تقلید عظام دایر بر «عدم‌حبس بدهکاران گرفتار در دیون غیرمعوض»، اما هم‌اکنون ۲۰درصد زندانیان جرایم غیرعمد، بدهکاران مهریه هستند و باید اقداماتی برای کاهش این تعداد صورت بگیرد.»
آمار تعداد پاس‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رقم بسیار ناامید کننده‌ای است و حتی از تیم‌های حذف شده ولز، اکوادور و قطر هم پایین‌تر است!
در جریان برگزاری بازی استقلال و هوادار و در آخرین دقایق این بازی یک اتفاق عجیب برای محمد محبی رخ داد.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
از همه می‌خواهیم که به قوانین عراق پایبند باشند و مخصوصا برادران ایرانی؛ زیرا بیشترین تعداد را دارند. به همه مهمانان خوشامد می‌گوییم.
از همه می‌خواهیم که به قوانین عراق پایبند باشند و مخصوصا برادران ایرانی؛ زیرا بیشترین تعداد را دارند. به همه مهمانان خوشامد می‌گوییم.
دیروز ۴ تیرماه ۱۴۰۱ هم راستا با کاهش شاخص کل، ارزش سهام عدالت نیز ریزشی شد و سهامداران سهام عدالت افت قیمت این سبد را شاهد بودند.
نائب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در مورد تعداد اندک اعضاء کمیسیون قضائی نسبت به سایر کمیسیون‌ها اظهار داشت: متاسفانه نمایندگان هیچ میلی به کمیسیون ما ندارند. چرا که در کمیسیون حقوقی و قضائی کار زیاد است و سفر خارجی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ