ورزشگاه پاس قوامین به چند دلیل در سال‌های گذشته مجوز برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یکی از اصلی‌ترین دلایلی که افراد را در به خواب رفتن با مشکل روبه‌رو می‌کند این است که زمانی که دراز می‌کشیم و آماده خوابیدن می‌شویم ذهنمان مورد هجوم افکار متعددی قرار می‌گیرد. در این میان ترفندی موسوم به تکنیک تنفس ۴-۷-۸ می‌تواند به آرام کردن ذهن و دور شدن از این افکار و به خواب رفتن تدریجی شما کمک کند.
شرکت های بورسی به دلایلی سهام خود را دوباره خریداری می نمایند که قوانین این سهام و شرایط حاکم بر آن مورد توجه بسیاری از سهامداران در مجامع قرار گرفت.
از اتفاقات و گمانه‌ها اینطور به نظر می‌رسد که به احتمال بسیار زیاد لیگ برتر فوتبال ایران یک هفته به تعویق خواهد افتاد.
علی‌اکبر رائفی‌پور به دلایلی که هنور رسانه‌ای نشده، از عربستان ممنوع الخروج شده است. برخی مدعی‌ند دلیل ممنوع الخروجی او توهین به مقدسات یا استفاده از پاسپورت جعلی بوده، اما همزمان برخی می‌گویند خواسته یا ناخواسته، این ماجرا رائفی پور را به سمت مجلس هدایت می‌کند.
این وقت خوبی برای رفتن نبود و ساپینتو شاید می توانست روزهای بهتری را در استقلال تجربه کند.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند دلایلی که در ماه‌های گذشته منجر به رشد بورس شده است همچنان قدرت کافی برای به حرکت درآوردن بورس را دارند.
شاید یکی از دلایلی که دولت‌ها نمی‌توانند در کاهش تورم موفق عمل کنند، باور به «چیزهایی» است که وجود ندارد یا بالا دانستن احتمال رخداد‌هایی است که اتفاق نمی‌افتند. نمونه آشکار آن را می‌توان در ادبیات «زمستان سخت برای اروپاییان» وزیر نفت مشاهده کرد. نسیم طالب، ریسک‌پژوه و آماردان، این موارد را با نام «قوی سیاه» معرفی می‌کند؛ لفظ قوی سیاه برای توصیف رخداد‌هایی است که نامنتظر هستند، پیامد‌های بسیار خطرناکی دارند و مواجه‌شدگان با آن ادعا می‌کردند که پیش‌بینی‌اش کرده‌اند درحالی که این‌گونه نبوده است.
دلایلی که باعث شد تا باشگاه استقلال نتواند از کمیته بدوی مجوز حرفه‌ای بگیرد مشخص شد.
یکی از دلایلی که باعث شد فولاد نمایش همیشگی خود را مقابل ذوب‌آهن داشته باشد، ارتفاع اصفهان و خستگی بازیکنان این تیم بود.
احتمالاً یکی از دلایلی که باعث شده است حتی جک دورسی علاقه بیشتری به این شبکه اجتماعی داشته باشد، نوآوری این پروتکل در ارائه کنترل‌های همه‌جانبه به کاربران است. نوستر به کاربر اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد که چه زمان و کجا می‌خواهد کدام داده‌های خود را انتقال دهد.
فدراسیون فوتبال به دلایلی نمی‌تواند برای پرداخت قسط دوم طلب رادوشوویچ به پرسپولیس کمک کند.
زارع‌پور اظهار کرد: دلایلی که برای نصب کره‌کره آورده‌اند، توجیه‌پذیر نیست. با این ادله پس باید برای حفاظت از تمام آثار تاریخی، کرکره نصب کنیم؛ فکر کنید برای حفاظت از تخت جمشید کرکره برقی بکشیم. حفاظت راه و اصول خود را دارد که بهترین آن استفاده از حفاظ شیشه‌ای (شیشه سکوریت) است. نقاشی‌های نفیس و کتیبه‌های تاریخی هم امروز با همین شیشه‌ها محافظت می‌شوند.
سرمربی مس شهربابک توضیحات مفصلی درباره حواشی بازی روز گذشته تیمش در دستگردی اکباتان، شرایط تیمش و دلایل تشنج‌ها مطرح کرده است.
دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.
در ماه جاری برادر یکی از مسوولان فرهنگی کشور به یکی از کشور‌های غربی پناهنده شد. بازتاب این خبر به حدی بود که این مسوول را واداشت تا در اظهارنظری این پدیده خانوادگی را با عبارت «ریزش‌ها و رویش‌ها» تبیین کند.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
یکی از دلایلی که به گفته برخی از فعالان حوزه فناوری منجر به کندی اینترنت شده، کاهش پهنای باند بین‌الملل است که وزیر ارتباطات از ابتدای سال چندین مرتبه آن را رد و اعلام کرده است: برای تأمین پهنای باند بین‌الملل نیز هیچ مشکلی نداریم و افزایش پهنای باند بر اساس نیاز مردم و کشور انجام می‌شود.
انسان در طول تاریخ کوتاه حضور خود بر روی کره خاکی توانسته اختراعات مهم و عجیبی را بسازد. برخی از آن‌ها جلوتر از زمان خود بودند و چندان مورد توجه قرار نگرفتند و برخی دیگر نیز به خاطر دلایل خنده‌داری ماندگار شده‌اند.
به دلایلی همچون حمایت چین از روسیه و ایران، هدف‌گذاری تایوان، سیطره بر اروپا، افزایش توان هسته‌ای، استقرار سلاح در مدار زمین و کنترل پنل‌های خورشیدی باید از چین هراس داشت.
در این فیلم دلایلی که باعث شد در سیل‌های اخیر، تخته جمشید دچار آب گرفتگی نشود را مشاهده می‌نمایید.
دلایلی برای خوش بینی وجود دارد و حتی به تعویق انداختن تصمیم‌گیری درباره این موضوع دشوار می‌تواند مزایای خود را داشته باشد.
سفیر و نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در توییتی ضمن اشاره به اینکه همچنان برای احیای برجام دلایلی وجود دارد، جزئیات آن را دشوار توصیف کرد.
یکی از دلایلی که ممکن است برخی از خوردن برخی میوه‌ها اجتناب کنند این است که می‌ترسند قند موجود در میوه بر سلامت آنان تاثیر منفی بگذارد. برخلاف شکر اضافه شده در غذا‌های بسیار فرآوری شده، قند موجود در میوه‌ها به طور طبیعی وجود دارد و دلیلی برای وسواس در مورد آن وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ