با تصویب شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگران بانو برای این بازی داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی یک چالش بزرگ پیش روی خود دارد و آن هم خط زدن یک بازیکن از لیست تیمش است.
مصرف امگا ۳ تا حد زیادی سطح اسید دوکوزاهگزانوئیک را در خون و بافت‌های ما تعیین می‌کند زیرا بدن ما فقط می‌تواند مقدار محدودی اسید دوکوزاهگزانوئیک تولید کند. مصرف منظم غذاهای دریایی یا مکمل‌های غذایی می‌تواند این سطوح را افزایش دهد.
با قانونی شدن این ماده، پلتفرم و یا سکویی مکلف می‌شود که اطلاعات خصوصی افراد را تا حدی در اختیار ارگان‌های مربوطه قرار دهد که بتوانند سبک زندگی و طرز تفکر و میزان دینداری فرد را با آن اطلاعات بسنجند؛ این به معنای دستیابی به پردازش‌ها و اطلاعات پیچیده کاربران است که در این صورت کاربران به پلتفرم‌ها بدبین و بی‌اعتماد شده و عملا خیلی از آن‌ها دیگر مورد استفاده مردم قرار نمی‌گیرد. البته خیلی‌ها دوست دارند که چنین اتفاقی رخ دهد.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که به ارتش رژیم صهیونیستی در جریان عملیات آنها آسیب‌های جدی وارد آورده است.
بنا بر باور‌های محلی نادرست، اندام تناسلی کفتار ماده می‌تواند طلسم کور کردن بخت دختران جوان را بشکند و برخی نیز تصور می‌کنند همراه داشتن این عضو بدن کفتار «خوش‌شانسی» می‌آورد و افرادی هستند که حاضرند آن را به قیمت بالایی بخرند.
مژده لواسانی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از استقلال و نکونام حمایت کرده است.
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
وزیر نیرو با اشاره به طراحی 140 اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شرف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می‌زد و یک خبر خوب است که انشاالله در هفته پیشرو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.
در روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا دو ورزشکار ایران در ماده پرتاب چکش به مدال نقره و برنز دست پیدا کردند.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مژده داد از این پس جامعه ورزش بیمه خواهند شد.
بند مربوط به نحوه مواجهه با ارتکاب تخلفات انتخاباتی و سازوکار رسیدگی به آن در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
کاپیتان لیورپول بعد از گلباران یونایتد در آنفیلد این مژده را داد که تیمش به فرم ایده آل سابق برگشته است.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی و بررسی پدیده مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: کسانی که در این پرونده مباشرت یا معاونت داشته‌اند باید ذیل ماده 286 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار گیرند.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
ماده یک طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس مربوط به نحوه برگزاری انتخابات مجلس در حوزه‌های دارای یک کرسی نمایندگی برای بررسی بیشتر به کمیسیون شوراها ارجاع شد.
بایرن مونیخ از سرعت بهبود سادیو مانه خوشحال است و می‌گوید امیدوار است او را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در ترکیب خود ببیند.
باشگاه بارسلونا که با کمبود نقدینگی شدید مواجه است در آستانه قرارداد با شرکت فیلیپس قرار دارد که از نظر مالی کمک بزرگی به بلوگرانا خواهد بود.
نمایندگان کشورمان در یازدهمین روز از رقابت‌های قهرمانی جهان، در ماده تپانچه 25 متر تیمی دختران به رقابت پرداختند.
باشگاه پرسپولیس همزمان با شیخ دیاباته قسط دوم قرارداد لوکادیا را به نماینده او پرداخت کرد.
باشگاه پرسپولیس اقدام درستی انجام داده و پول قرارداد لوکادیا را سر موعد مقرر و حتی زودتر پرداخت می‌کند تا در ادامه راه با جدایی این مهاجم هلندی یا مشکلات جدی‌تر مواجه نشود.
ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردای رم در لیگ اروپا به هواداران جالوروسی مژده داد که نیکولو زانیولو به ترکیب بازخواهد گشت.
رسانه‌های انگلیسی خبر دادند پنج بازیکن منچستریونایتد که قراردادشان رو به پایان است با تمدید قراردادهای خود با این باشگاه موافقت کرده‌اند.
تیم دراگون‌بوت منتخب دختران جوان کشورمان پس از کسب مدال طلا در ماده 500 متر، طلای مسافت 2000 متر را نیز کسب کردند.
بایرن مونیخ مجوز بازی ماتیس تل، خرید جدید فرانسوی‌اش، را از یوفا دریافت کرد و این ستاره 17ساله می‌تواند در اولین بازی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا به میدان برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ