احتمال دارد شورای تامین استان تهران مجوز حضور ۳۰ تا ۳۵ هزار هوادار را برای حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی استقلال و پرسپولیس صادر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران از تلاش برای صدور ویزای بهروز عطایی در روز تعطیل خبر داد گفت: ۵ نفر از اعضای تیم ملی ظهر امروز به ایران برمی‌گردند.
حمیدرضا آصفی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، حذف قطعی استقلال از آسیا را تأیید کرد.
باشگاه پرسپولیس درحالی مجوز فعالیت حرفه‌ای خود را دریافت کرد که احتمال پرونده‌سازی در مالکیت این باشگاه وجود دارد. شاید به همین خاطر است که دو عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با آن مخالفت کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد پرسپولیس شرایط مناسبی برای اخذ مجوز حرفه‌ای دارد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال از جریمه احتمالی ۳۰۰ هزار دلاری به دلیل تقلب در بحث صدور مجوز حرفه‌ای خبر داد.
وکیل تعدادی از خانواده‌های هواپیمای اوکراینی گفت: متهم ردیف اول متهم است به قتل شبه عمد و لغو دستور یعنی بند ب ماده ۳۷ که محاربه است.
محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آن‌ها بهانه نمی‌دهیم.
محمد اسلامی درباره احتمال صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه کشورمان اظهار کرد: ما به آن‌ها بهانه نمی‌دهیم.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
اگر تحقیقات جمهوریخواهان کنگره در ارتباط با کشف اسناد محرمانه در دفتر بایدن محکومیت او را ثابت کند، این مسئله ممکن است به صدور حکم ۱۰ سال حبس برای رئیس جمهور آمریکا منجر شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال یخبندان و خسارت به کشاورزان در استان از آماده‌باش مدیریت بحران در این خصوص خبرداد.
داریوش مصطفوی درباره ادامه کار کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و شرایط سرخابی‌ها برای کسب این مجوز، توضیحاتی ارائه داد.
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
جلسه مهدی تاج با رییس کمیته صدور مجوز ای اف سی در حالی به انجام رسید که هشدارهای لازم درباره آینده دو باشگاه سرخابی پایتخت به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام شد.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای آسیا با اشاره به مشکلات استقلال و پرسپولیس برای کسب مجوز حرفه‌ای نسبت به ارجاع پرونده این دو باشگاه به کمیته انضباطی و اخلاق AFC هشدار داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: برای اولین بار بالگردهای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وارد خاک عراق می‌شوند.
آن چیزی که بیشتر محتمل است، این است که مجدداً یک قطعنامه تذکرآمیز صادر شود که در آن از ایران همکاری بیشتر با آژانس درخواست شود.
«میخائیل اولیانوف» در توئیتی نوشت: پیامد‌های بسیار منفی تصویب قطعنامه درباره ایران در نشست ژوئن شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را باید به خاطر بیاوریم. روسیه پیش از از رای گیری در مورد آن هشدار داده بود.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال کشور هم‌اکنون جهت تمدید مهلت کارت‌های ملی هوشمند اقدام کرده است و یکی از دلایل عمده این کار اینست که ما یک بازنگری در رابطه با کارت‌ها داشته باشیم که اگر بخواهیم کارت‌های جدید صادر کنیم، کارت‌های باشند که از هر جهت فایده بیشتری را و هزینه کمتری را داشته باشند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور از احتمال صدور کارت‌های ملی هوشمند جدید خبر داد.
باتوجه به اینکه مراجعه به فیفا احتمالا زمان ۷۲ ساعته را برای صدور مجوز بازی خواهد داشت، باشگاه پرسپولیس امیدوار است که این مجوز از سوی شنژن صادر شود تا پورعلی‌گنجی به بازی فولاد برسد.
کارشناس مسائل هسته ای گفت: علی‌رغم موضع منفی برخی کشورها مانند چین و احیانا روسیه احتمالا قطعنامه شورای حکام علیه ایران صادر خواهد شد.
تهدید به قطع همکاری با آژانس بهانه های بیشتری به دست دشمنان ایران می دهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ