تیم والیبال سریک گنبد در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان برابر سایپا کام‌بکی رویایی داشت و  با شکست حریف به دیدار فینال راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت مدیره باشگاه وفاق سطیف الجزایر اعلام کرد تمامی معاملاتی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جاری انجام شده بود، به دلایل قانونی لغو شده است.
علی رغم آنکه وزیر کشور برای نشان دادن حسن نیت خود در همراهی با نمایندگان مجلس، بند جنجالی بخشنامه اخیر وزرات کشور را لغو کرد، اما برخی از نمایندگان از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.
مسئولان باشگاه سریک قید حضور در لیگ برتر والیبال بانوان را زدند و به دنبال فروش امتیاز این باشگاه هستند.
تیم رویایی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان معرفی شدند که آیتک سلامت از تیم سریک گنبد عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.
فکر می‌کنم بیشترین دلیل مصدومیت من به خاطر فشار ذهنی و اینکه می‌خواستم حتما به فینال برویم بوده است
مهسا صابری در دیدار برابر سایپا دچار مصدومیت شده بود و حالا مشخص شده که این بازیکن از ناحیه مینیسک دچار پارگی شده و قطعاً دیدار فینال برابر پیکان را از دست خواهد داد.
مهسا صابری، کاپیتان و بازیکن سریک به دلیل آسیب‌ دیدگی دیدار فینال را از دست داد.
زهرا کریمی: ما نشان دادیم که لایق توجه هستیم و حالا برای کسب جام مصمم شدیم.
سرمربی تیم والیبال زنان سریک گنبد تاکید کرد بازیکنانش انگیزه بسیاری برای قهرمانی دارند
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
قمار خونین بر سر یک پاکت سیگار
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
پیکان در یک بازی فوق العاده زیبا موفق شد ذوب آهن را شکست دهد.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: تیم ترکیبی از تجربه و نیروی جوان است و با برنامه‌ها و تمرینات به دنبال کسب نتیجه قابل قبول و سکو هستیم.
متخصصان تغذیه می‌گویند جو دو سر یک منبع عالی برای فیبر است؛ اوتمیل یکی از سالم‌ترین انتخاب‌های صبحانه است. یک فنجان جوی دوسر پخته شده ۱۰ گرم فیبر دارد و عمدتا هم فیبر محلول است؛ کلسترول LDL (بد) و قند خون را کاهش می‌دهد و به عملکرد سیستم گوارش شما کمک می‌کند. برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و بر همین اساس می‌تواند به مدیریت و کاهش وزن کمک کند.
علیرضا علیزاده هافبک دفاعی گل گهر کامبک آبی پوشان در دیدار با سپاهان با ضربه سری تماشایی رقم زد.
آث میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ، در اولین بازی فصل جدید خیلی زود شوکه شد ولی به سرعت واکنش نشان داد و جبران کرد.
قصاص در ملأعام برای قاتل افسر ناجا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ