سرمربی تیم والیبال زنان سریک گنبد تاکید کرد بازیکنانش انگیزه بسیاری برای قهرمانی دارند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس امشب در هفته اول سری A با نتیجه 3-0 اودینزه را شکست داد.
در نامه‌ نظام وظیفه که به دست خبرنگار ما رسیده، آمده که از اول شهریور باید از ادامه حضور میلاد در پرسپولیس جلوگیری شود.
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در خصوص شرایط نه صلح و نه جنگ در این کشور، هشدار داد.
استفانو پیولی، مربی میلان، در نشست خبری خود درباره تمدید قرارداد لیائو حرف زد و هم‌چنین با ارزیابی فصلی که میلان پشت سر گذاشت، به آن نمره داد.
یک مقام اطلاعاتی اوکراین می‌گوید این کشور در قبال حمله به پایتخت خود اقدام تلافی‌جویانه در پیش خواهد گرفت.
همه ما در طی زندگی ممکن است بعضی از شب‌ها دچار بی خوابی شویم، اگر این بی خوابی‌های شبانه مداوم شود قطعا در زندگی روزمره ما اختلالاتی به وجود می‌آید.
ناپولی، قهرمان زودهنگام سری آ، در هفته سی و ششم این لیگ در خانه‌اش به مصاف اینتر رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.
اینتر از برنامه‌ریزی برای سری A خشمگین است چون بازی نراتزوری برابر آتالانتا تنها 72 ساعت پس از بازی فینال جام حذفی مقابل فیورنتینا برگزار خواهد شد.
با وجود نقض آتش بس در سودان، اما مشاور فرمانده نیروهای واکنش سریع در این ارتباط گفت: «ما به آتش بس متعهد هستیم، اما نیروهای البرهان هستند که به آن پایبند نیستند.»
در حالی که اردوی اینتر به خاطر نتایج ضعیف اخیر در سری آ آشفته به نظر می رسد ، خاویر زانتی، حمایت کامل خود را از اینزاگی اعلام کرد.
رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: جمع آوری کارت های آزاد بنزین از جایگاه های سراسر کشور سرعت گرفته و این موضوع بر اساس قانون در حال انجام است، اینکه مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند خوب است ولی ما مخالف روش های اجباری و جمع آوری کارت ها به صورت سریع هستیم چرا که موجب ایجاد مشکلات زیاد برای مردم و جایگاهداران می شود.
مشکل بسیاری از ما آن است که در ابتدا قصد انجام یک کار سریع از طریق گوشی تلفن همراه مانند بررسی ایمیل یا فید‌های رسانه‌های اجتماعی را داریم و ناگهان چندین ساعت در پیمایشی بی پایان غرق می‌شویم.
وزیرامورخارجه کشورمان در نشست خبری با وزیر خارجه روسیه در مسکو گفت: ما هرگونه تغییر در ژئوپولتیک منطقه را با هر توجیهی که باشد مردود می‌دانیم. سرگئی لاوروف نیز در این نشست خبری اعلام کرد: ما خواهان ازسرگیری سریع و اجرای کامل این قطعنامه هستیم و با اقداماتی که مانع این امر می‌شود، مخالفیم.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن نشستی خبری برگزار کرد و طی سخنانی به شکست اهداف پنهان و آشکار متجاوزان به یمن اشاره کرد.
فوتبال ایتالیا با امیدواری به عملکرد ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا و یوونتوس در لیگ اروپا، در آستانه کسب دوگانه قرار دارد
در این بیانیه آمده است: «ما ایران را برای اجرای سریع و کامل اقدامات توافق شده با توجه به اهمیت ادامه و تشدید برنامه هسته‌ای‌اش پاسخگو خواهیم دانست. این اقدامات ایران را از تعهدات سال ۲۰۱۵ خود دورتر کرده است.»
پرایس گفت: ما مهم‌تر از همه از ایران انتطار داریم اقداماتی سریع و ملموس در راستای بیانیه انجام دهد. ما قبلا بار‌ها شاهد وعده‌های مبهمی از سوی ایران بوده‌ایم. ما و شورای حکام به وضوح گفته‌ایم که ایران باید به طور کامل و بدون تاخیر با آژانس همکاری کند و منتظر گزارش‌های بعدی آژانس درباره اقدامات انجام شده از سوی آژانس هستیم.
زهرا کریمی: ما نشان دادیم که لایق توجه هستیم و حالا برای کسب جام مصمم شدیم.
وزیر دارایی آلمان نسبت به جدایی سریع اقتصادی از چین هشدار داد.
رابرت مالی گفت: ما به طور واضح گفته‌ایم که ما و ایران در ماه سپتامبر فرصت طلایی برای احیای برجام داشتیم و همگی ما موافق توافق بودیم. حتی برای یکی دو روز تصور می‌کردیم که ایران نیز موافق است.
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
سرمربی تیم کشتی آزاد بلیش تاکستان تأکید کرد، از دو کشتی‌گیر روس تیمش، یکی در حد انتظار ظاهر نشد و دیگری ناجی این تیم در راه قهرمانی شد.
رئیس تیم قهرمان فرمول یک به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) توصیه‌ کرد در کجا جریمه 7 میلیون دلاری این تیم را خرج کند.
والیبال ایران روز گذشته شاهد یک سری اتفاقات جنجالی و عجیب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ