نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناپولی‌، قهرمان فصل گذشته سری A، در اولین بازی فصل جدید با نتیجه 3-1 فروزینونه را شکست داد.
الاتحاد، قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان، به دلیل سیاست‌های نقل و انتقالاتی امسال تابستان با مشکل مواجه شده و تنش در رختکن این تیم بالا گرفته است.
یوونتوس با کریستیانو جونتولی، مدیر سابق ناپولی، برای حضور در این باشگاه به توافق رسیده است.
فروزینونه با کسب عنوان قهرمانی سری B به سری A صعود کرد، اما گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فابیو گروسو، سرمربی این تیم، ممکن است سمتش را ترک کند.
پرسپولیس تنها چهار بازیکن در اردوی تیم‌ملی خواهد داشت.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می‌شود.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
ناپولی ۳۳سال بعداز جام با مارادونا، قهرمان سری آ شد
با تساوی غیرمنتظره سپاهان مقابل ملوان، جنگ قهرمانی در عرض ۲۴ ساعت و انجام دو مسابقه سرنوشت‌ساز شکل تازه‌ای به خود گرفت.
شاگردان لوچانو اسپالتی با غلبه بر یوونتوس یک گام با قهرمانی زودهنگام در سری آ فاصله دارند.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۱ شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۳ معرفی شود.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
سرمربی تیم والیبال زنان سریک گنبد تاکید کرد بازیکنانش انگیزه بسیاری برای قهرمانی دارند
شاگردان لوچانو اسپالتی با 50 امتیاز فاصله خود را با میلان رده دومی که یک بازی کمتر انجام داده را به 12 امتیاز افزایش دادند.
هاله متقیان، ستاره سریک به سردار آزمون مالک‌ این‌ تیم قول قهرمانی داد.
نایب‌ قهرمان کشتی آزاد جهان گفت که به دنبال شکست همه مدعیان وزن اول در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی است.
فابیو گروسو، فیلیپو اینزاگی و آلبرتو جیلاردینو که در سال 2006 با ایتالیا قهرمان جهان شدند، حالا به عنوان مربی در سری B فوتبال ایتالیا کار می کنند و تیم‌های‌شان شانس اصلی صعود به سری A محسوب می شوند.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، می‌گوید دیدار امشب مقابل ناپولی برای روسونری اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد که آیا میلان امسال هم فاتح اسکودتو خواهد شد یا نه.
علیرضا سرلک از دور رقابت های وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان کنار رفت.
مسابقات اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز در شهر بلگراد صربستان آغاز شد که نخستین نماینده کشورمان در دور اول شکست خورد.
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ