باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی لورکوزن سرانجام نخستین گل فصل خود را برای تیمش به ثمر رساند.
بعد از اینکه سریک قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را از دست داد، گفته شد این تیم از لیگ کناره‌گیری می‌کند اما سولماز آزمون می‌گوید: برادرم سردار به بازیکنان قول داد تیم را حفظ می‌کند.
پدر سردار آزمون پس از بازی تیم‌های سریک و پیکان در فینال لیگ برتر والیبال بانوان مصاحبه تندی انجام داد. او در این مصاحبه تهدید کرد که از فصل آینده در این رقابت‌ها تیمداری نخواهد کرد.
من خودم رئیس هیئت والیبالم و حالم از زد و بندبازی‌ها و کثافت‌کاری‌های والیبال به هم می‌خورد. از همین الان می‌گویم سریک دیگر شرکت نمی‌کند و به خاطر این کارهای‌شان دیگر کنار تیم والیبال نمی‌آیم. همین که کنار سردار بودم و نمی‌آمدم بهتر بود. با اصرار سردار می‌خواستیم برای جامعه شهرمان و بانوان کاری کنیم، ولی وقتی دوست ندارند به خاطر چه کسی خودمان را عذاب دهیم. این‌ها می‌گویند می‌خواهیم والیبال بانوان را بالا ببریم، این‌طوری بالا می‌برید؟
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
فکر می‌کنم بیشترین دلیل مصدومیت من به خاطر فشار ذهنی و اینکه می‌خواستم حتما به فینال برویم بوده است
سریک در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد سایپا را شکست دهد و به فینال لیگ برتر والیبال زنان صعود کند.
الهه پورصالح: نمی‌توانم بگویم که عدم حضور من باعث شکست سریک در برابر سایپا شد
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی در شهر گنبد برگزار شد و در این مسابقه که پنج ست ادامه یافت، سایپا در مصاف با سریک سه بر دو به پیروزی رسید.
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
سریک در ادامه روند خوب خود یک پیروزی دیگر در لیگ برتر والیبال زنان کسب کرد.
هاله متقیان، ستاره سریک به سردار آزمون مالک‌ این‌ تیم قول قهرمانی داد.
نیلوفر رشیدی سرمربی پیکان در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل سریک صحبت‌هایی را عنوان کرد.
تیم های سایپا و سریک در هفته هشتم لیگ برتر والیبال زنان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
هفته پنجم لیگ برتر زنان با برد تیم‌های سریک گنبد و پیکان تهران آغاز شد.
سریک این روزها تیم ویژه لیگ برتر زنان است؛ تیمی که مالکیت آن بر عهده سردار آزمون است.
سریک گنبد تیم والیبالی است که سردار آزمون تشکیل داده و ستاره تیم ملی اولین تجربه تیمداری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
تیم والیبال بانوان پیکان مقابل سریک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
تیم والیبال سایپا در نخستین مسابقه لیگ برتر زنان سال 1401 موفق به شکست مس در رفسنجان شد و سریک گنبد نیز شروعی با اقتدار داشت.
سه تن از والیبالیست‌های ملی پوش کشورمان که در این فصل قرار است در مجموعه سریک توپ بزنند با سردار آزمون مالک این مجموعه ملاقات کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ