اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی رغم آنکه وزیر کشور برای نشان دادن حسن نیت خود در همراهی با نمایندگان مجلس، بند جنجالی بخشنامه اخیر وزرات کشور را لغو کرد، اما برخی از نمایندگان از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.
تیم فوتبال ناپولی در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات موفق شد قهرمانی خود را در سری آ ایتالیا قطعی کند. در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال سری آ، تیم ناپولی به مصاف اودینزه رفت و به تساوی یک به یک رسید. ناپولی با کسب این نتیجه مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌ها ایتالیا را کسب کرد. با تساوی ناپولی، این تیم ۸۰ امتیازی شد تا اختلاف با لاتسیو تیم دوم جدول به ۱۶ امتیاز افزایش یابد و ۵ هفته زودتر از پایان لیگ، قهرمانی مردان اسپالتی تثبیت شود. ناپولی پیش از این در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ دو قهرمانی خود را کسب کرده بود. لوچیانو اسپالتی با ۶۴ سال و ۵۸ روز سن به مسن‌ترین مربی فاتح سری تبدیل شد.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تاکید کرد در صورت فتح سری آ او و شاگردانش مثل مارادونا در شهر ناپل ابدی خواهند شد.
تیم رویایی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان معرفی شدند که آیتک سلامت از تیم سریک گنبد عنوان ارزشمندترین بازیکن را به دست آورد.
تیم پیکان تهران با شکست سریک گنبد قهرمان لیگ برتر زنان سال 1401 شد تا به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا 2023 معرفی شود.
زهرا کریمی: ما نشان دادیم که لایق توجه هستیم و حالا برای کسب جام مصمم شدیم.
سرمربی تیم والیبال زنان سریک گنبد تاکید کرد بازیکنانش انگیزه بسیاری برای قهرمانی دارند
تیم والیبال سریک گنبد در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان برابر سایپا کام‌بکی رویایی داشت و  با شکست حریف به دیدار فینال راه یافت.
باشگاه سریک اقدام جالبی برای کشاندن تماشاگران گنبدی به سالن المپیک این شهر انجام داده است.
لائورتا مارتینز معتقد است که تیمش همچنان شانس رسیدن به ناپولیِ صدرنشین و فتح سری A را دارد.
مگنوس کارلسن بعد از فتح رقابتهای سریع جهان، در رقابت های برق آسا هم قهرمان شد.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
نیم فصل اول لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید.
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
پیکان در یک بازی فوق العاده زیبا موفق شد ذوب آهن را شکست دهد.
تیم والیبال بانوان پیکان مقابل سریک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: تیم ترکیبی از تجربه و نیروی جوان است و با برنامه‌ها و تمرینات به دنبال کسب نتیجه قابل قبول و سکو هستیم.
تیمی که نبض بازی در میانه میدان را به دست بگیرد، فاتح نبرد حساس نقش جهان خواهد بود.
الساندرو کاستاکورتا، ستاره سابق میلان، می‌گوید دیدار امشب مقابل ناپولی برای روسونری اهمیت زیادی دارد و نشان می‌دهد که آیا میلان امسال هم فاتح اسکودتو خواهد شد یا نه.
میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ، به خانه ساسولو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. روسونری فصل گذشته با برتری 0-3 در خانه ساسولو بعد از 11 سال موفق به فتح اسکودتو شد، اما امسال خبری از آن نمایش درخشان نبود.
یکی از رهبران ائتلاف فتح تاکید کرد که بازگشت به میز مذاکرات و تماس ها میان چارچوب هماهنگی و جریان صدر به صورت نیمه سری ادامه دارد و این مذاکرات می تواند پایان بخش بحران کنونی باشد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام دماوند به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد دماوند در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ