علیرضا علیزاده هافبک دفاعی گل گهر کامبک آبی پوشان در دیدار با سپاهان با ضربه سری تماشایی رقم زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر فردا روزی جوانی ساده دل تحت تاثیر حرف‌های شما برداشت و گلوله‌ای خالی کرد توی سر فلان کسی که شما او را متهم به اخلال در اقتصاد انقلابی می‌دانید هیچ کس مقصر نیست جز شما. اگر فردا روزی جمعی جوان ساده لوح حرف‌های شما را جدی گرفتند و خواستند در این مملکت ترور و مبارزه مسلحانه راه بیندازند فقط و فقط باید گریبان شما را گرفت.
پس از درگیری روز گذشته مرزبانان ایرانی با طالبان توئیت‌های علی علیزاده و سخنان رائفی پور درباره طالبان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و واکنش‌های زیادی را در پی اشته است.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی حامی تروریست و پناهگاه آن‌ها در منطقه هستند و همواره آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.
ستاره سابق دو تیم سرخابی معتقد است پرسپولیس شایستگی قهرمان شدن در لیگ برتر را دارد.
مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
هافبک گل‌گهر سیرجان از انگیزه تیمش برای موفقیت در جدال با پرسپولیس خبر داد.
پس از خروج علی علیزاده از ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی بلافاصله گل دوم شاگردان امیر قلعه‌نویی به ثمر رسید.
کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم فرنگی در دیدار پایانی مقابل حریف مجارستانی شکست خورد و نایب قهرمان شد.
از بین چهار نماینده کشتی فرنگی ایران در روز اول تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی، دو عضو تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.
کشتی گیران وزن 87 کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست خود در رقابت های رنکینگ دار کرواسی مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
غلامرضا علیزاده، دکترای اقتصاد می‌گوید: اگر همین روال را ادامه دهیم افراد بیشتری مخصوصا در شهر‌های بزرگ به زیر خط فقر سقوط خواهند کرد. یکی از اشتباهات دولت‌ها حفظ نکردن طبقه متوسط بود؛ طبقه‌ای که ضربه گیر و در عین حال علامت دهنده و موتور محرک توسعه یک جامعه است. دولت این طبقه را ذلیل و علیل کرد، هم ضربه گیر و علامت دهنده را از دست داد و هم موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی را از کار انداخت.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد به دلیل جراحی قادر به همراهی تیم سپاهان اصفهان در مرحله مقدماتی نخواهد بود.
امیر قلعه‌نویی ترکیب 11 نفره تیمش در مصاف با فولاد خوزستان را مشخص کرد.
روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی ناصر علیزاده به مرحله شانس مجدد و حذف سه فرنگى كار ايرانى خاتمه یافت.
در روز شکست ناباورانه محمدعلی گرایی، پویا دادمرز و ناصر علیزاده به مرحله یک چهارم نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کردند.
رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان امروز با مصاف مدعیان چهار وزن نخست در صربستان پیگیری می شود.
گرایی مقابل حریف کروات به زحمت افتاد و در جدالی نفسگیر و میلیمتری، با اختلاف یک امتیاز برنده از تشک خارج شد. حریف بعدی او قهرمان کره‌ای المپیک است.
علیزاده با نتیجه ۵ بر ۳ حریفش را مغلوب کرد تا راهی یک چهارم شود ... محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابراهیم غانم از فرانسه کشتی گرفت که با نتیجه ۷ بر ۳ باخت.
هافبک تنومند و تاثیرگذار تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید با مشخص شدن رقم قرارداد تیم‌های لیگ برتری فشار از روی این تیم برداشته شده است.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ