متخصصان تغذیه می‌گویند جو دو سر یک منبع عالی برای فیبر است؛ اوتمیل یکی از سالم‌ترین انتخاب‌های صبحانه است. یک فنجان جوی دوسر پخته شده ۱۰ گرم فیبر دارد و عمدتا هم فیبر محلول است؛ کلسترول LDL (بد) و قند خون را کاهش می‌دهد و به عملکرد سیستم گوارش شما کمک می‌کند. برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و بر همین اساس می‌تواند به مدیریت و کاهش وزن کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چند ماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودوی ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
دارنده نشان برنز مسابقات جهانی جودو گفت: ما طی چندماه گذشته خیلی شرایط بدی را در جودو ایران گذراندیم و در این مدت هیچ شاکله‌ای در فدراسیون جودو وجود نداشت حالا با شروع اردوها همه چیز سر و سامان گرفته است.
اگر به دنبال یک کیک رژیمی و ساده هستید که در کمترین زمان هم پخته و آماده شود ما به شما کاپ کیک جوی دوسر و هویج را پیشنهاد می‌دهیم.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
رئیس فدراسیون جودو با تشریح آخرین وضعیت این فدراسیون و بحران هایی که پشت سر گذاشت گفت: برخی از افرادی که موفقیت های جودو را نمی دیدیدند برای ما حاشیه سازی کردند.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
این وضعیت جوی از بعدازظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) درنواحی مرکزی و شرقی دریای خزر، مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های مازندران و گلستان مورد انتظار است.
رئیس فدراسیون جودو گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم که پس از پایان دوران تعلیق و بازگشت به میادین بین المللی بیش از گذشته ارزشهای عبور از این مسیر نمایان خواهد شد.
بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، البته در برخی افراد، مصرف زیاد جوی دوسر می‌تواند به گاز، نفخ شکم و درد منجر شود.
ال‌کلاسیکوی امشب در نوکمپ جوی کاملا ملتهب دارد و احتمال تغییراتی مهم در ترکیب اصلی دو تیم نیز بالاست.
به‌ندرت پیش می‌آید برای ناهار غذای شیرین بخورید، پس چرا باید صبحانه‌تان شیرین باشد؟ اغلب ما طعم‌های شیرین را برای صبحانه می‌پسندیم؛ چون به آن عادت کرده‌ایم. چیز‌هایی مثل مربا و پنکیک و شیره به طور سنتی در صبحانهٔ ما وجود دارند و حتی غلات صبحانه نیز معمولاً شیرین شده است. اما نکته این است که هرچقدر بیشتر قند و شیرینی بخورید، گرسنگی و افت قند خونتان در ساعت‌های بعدی بیشتر خواهد بود. پس این عادت را کنار بگذارید و مثلاً جودوسر پخته شده شیرین نشده و مزه‌دار شده با روغن‌زیتون، پنیرپارمزان و فلفل سیاه بخورید.
در نوشیدنی‌های گیاهی که از جودوسر، سویا، بادام، بادام هندی و سایر محصولات به جای لبنیات استفاده می‌شود، می‌توانند همچنان شیر تلقی شوند.
تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی مسابقات جودو بین باشگاهی جام خلیج فارس را بالای سر برد.
در پایان رقابتهای بین المللی جودو تهران تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی مسابقات جودو را بالای سر برد.
زرافه‌ها از خانواده زرافگان هستند. آن‌ها به خانواده گاو‌ها و گوزن‌ها نیز شباهت دارند. این موضوع زرافه‌ها را به عضوی از خانواده پستانداران نشخوارکنندگان تبدیل می‌کند. نشخوارکنندگان حیواناتی هستند که غذای خود را می‌جوند، آن را قورت می‌دهند، تا حدی هضم می‌کنند سپس دوباره آن را برای جویدن بیشتر به دهان خود برمی‌گردانند.
برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ بهمن) در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های جوی به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه غبار رقیق دور از انتظار نخواهد بود.
مسابقات لیگ برتر جودو بانوان با حضور ۱۰ تیم برگزار و در پایان این مسابقات باشگاه پرهام لرستان جام قهرمانی را بالای سر برد و تیم شاهین نایب قهرمان شد.
در صورت عدم مهار منابع و کانون‌های آلاینده هوا در روز‌های دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به‌ویژه در ساعات شب باتوجه به رطوبت بالا و هوای سرد افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی دور از انتظار نیست.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به علت رخداد وارنگی دمایی در خوزستان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای بزرگ و پر جمعیت دور از انتظار نیست.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه وضعیت جوی تهران طی روز پنجشنبه (۲۶ آبان) ابری و همراه با بارش برف و باران خواهد بود، گفت: روز جمعه (۲۷ آبان) وضعیت جوی آرام و آفتابی پیش‌بینی می‌شود، اما بارش برف و کولاک در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی با صدور زرد رنگ از وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج و وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج، در نواحی ساحلی ۱ تا ۱.۵ متر و در فراساحل تا ۲.۵ متر از چهارشنبه تا پنجشنبه (۴ تا ۵ آبان‌ماه) خبر داد. این شرایط جوی در نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان پیش‌بینی می‌شود.
آکادمی جودو ایران امروز دوشنبه دوم آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ