سخنگوی گمرک از تجارت غیرنفتی ۱۱ میلیون تنی کشور به ارزش ۹ میلیارد دلار در تیرماه خبر داد که نسبت به مدت مشابه با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: صنایع‌دستی در سال ۹ هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و ۲۴۰ میلیون دلار صادرات صنایع‌دستی در کشور انجام می‌شود.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
یک دستگاه آیفون نسل اول با ۴ گیگابایت حافظه داخلی در یک حراجی با قیمت نجومی ۱۹۰.۳۷۲. ۸۰ دلار به فروش رسیده است تا یک رکورد جهانی برای خود ثبت کند.
‏عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق گفت: در حال حاضر وضعیت صادرات ایران به عراق مساعد است و ­صادرات کشورمان به عراق از ۹ میلیارد دلار عبور می‌کند.
رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی بهزیستی از جمع‌آوری ۹ میلیارد تومان به نفع مددجویان زلزله‌زده خوی خبر داد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: برآورد خسارات زیرساختی، بهداشتی و اجتماعی خشکی تالاب گاوخونی ۹ هزار میلیارد تومان در سال است.
سخنگوی باشگاه تجار ایران و آفریقا گفت: ۲.۴ میلیون تن کالا به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار به آفریقا صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۹ درصدی در وزن و ۱۹ درصدی در ارزش داشته است.
السواحه در یک مجمع بین المللی فناوری که در ریاض برگزار می‌شود، گفت: سرمایه گذاری‌ها موقعیت پادشاهی عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین بازار دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا افزایش می‌دهد.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به تجارت ۱.۵ میلیارد دلاری ایران و  افغانستان در ۹ ماهه امسال گفت: امیدواریم با افتتاح مرکز تجاری ایران در افغانستان روابط تجاری فیما بین گسترش یابد.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به تجارت ۱.۵ میلیارد دلاری ایران و  افغانستان در ۹ ماهه امسال گفت: امیدواریم با افتتاح مرکز تجاری ایران در افغانستان روابط تجاری فیما بین گسترش یابد.
ارزش سهام اینتل با ۴/ ۶ درصد کاهش بسته شد در حالی که ارزش سهام رقیبانش شامل AMD با ۳/ ۰ درصد افزایش و انویدیا با ۸/ ۲ درصد افزایش بسته شد. ارزش سهام شرکت KLA که تامین‌کننده اینتل است، پس از این پیش‌بینی کم فروغ، با ۹/ ۶درصد کاهش بسته شد.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
جوایز ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی مشخص شد و تیم ملی ایران ۹ میلیون دلار (۳۰۰ میلیارد تومان) خواهد گرفت.
جام جهانی برای ایران با دریافت ۹ میلیون دلار پاداش به پایان می‌رسد.
الیزابت هولمز در سال ۲۰۱۴ وقتی ۳۰ ساله بود، به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دنیا شناخته می‌شد. او از دانشگاه استنفورد بیرون آمد و شرکتی به نام «ترانوس» را ساخت که به‌خاطر نوآوری‌های انقلابی در زمینه تشخیص بیماری‌ها، ارزش آن خیلی زود به ۹ میلیارد دلار رسید. هولمز ژانویه ۲۰۲۲ توسط هیئت منصفه‌ای در کالیفرنیا به اتهام چهار فقره کلاهبرداری محکوم شد. البته اتهامات دیگری هم علیه او مطرح بود که بنیان‌گذار ترانوس از آن‌ها تبرئه شد، اما حالا رأی دادگاه نهایی شده و هولمز باید ۱۱ سال و سه ماه حبس را پشت سر بگذارند.
دبیر کل انجمن صنفی و کارفرمایی صنعت پتروشیمی از فروش ۷ میلیارد دلاری انواع محصولات پتروشیمی خبرداد و گفت: تا ۲۲ آبان ماه بیش از ۹ میلیارد دلار ارز به سامانه نیما تزریق شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در شهریور ماه بیش از ۹ هزار میلیارد تومان سود به حساب ۶ میلیون و ۱۲۰ هزار سهامدار با استفاده از اطلاعات سامانه سجام پرداخت شد.
سخنگوی گمرک گفت: صادرات غیر نفتی کشور در پنج ماه نخست امسال به ۹ عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو به ۴ میلیارد و ۱۱۸ میلیون دلار رسید که رشد ۴۰ درصدی داشته است.
«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از کنگره درخواست کرده تا بیش از ۹ میلیارد دلار برای کمک‌های بیشتر به اوکراین اختصاص دهد.
اهواز - وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در ۹ ماه صادرات غیر نفتی استان خوزستان از ۴.۱ میلیارد دلار به ۶.۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده که رشد بیش از ۵۰ درصدی داشتیم.
سخنگوی گمرک از صادرات ۹ میلیارد و ۱۴۲ میلیون دلاری محصولات پتروشیمی در ۵ ماهه نخست امسال خبر داد.
کلاهبرداری ۹ هزار میلیارد تومانی با خرید و فروش املاک
سه استان در معرض خطر برخورد صاعقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ