معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه تولید روزانه بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر گذشت،‌ گفت: در عین حال رشد مصرف بنزین در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عدد ۱۱ درصد رشد داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن رد هرگونه اخبار نادرست و غیرموثق درخصوص توقف تولید، بر ادامه روند تولید با میانگین روزانه بیش از دوهزار دستگاه خودرو تاکید کرد.
کرمان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه ۶ کارخانه خودروسازی در استان مجوز فعالیت دارند، افزود: روزانه ۸۲۲ خودروی جدید در استان کرمان مونتاژ و تولید می شود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
فروردین‌ ۱۴۰۱ بود که وزیر نفت درباره روند افزایشی مصرف بنزین در کشور هشدار داد و تأکید کرد که ظرفیت پالایشی کشور در زمینه تولید بنزین و نفت‌گاز در حال نزدیک شدن به مقدار مصرف است.
تولید گروه خودروسازی سایپا تا پایان ۱۶ اردیبهشت از ۵۰ هزار و ۶۵۳ دستگاه  عبور کرد و رکورد ۵۰ درصدی تولید در این بخش ثبت شد.
توزیع روزانه حدود ۴ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال ۱۴۰۱، فلر های پالایشگاه هویزه به زودی خاموش می شوند و ... از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از تولید روزانه پنج هزار و ۵۰۰ تن تا شش هزار تن زباله در شهر تهران خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مدیریت پسماند از تولید روزانه پنج هزار و ۵۰۰ تن تا شش هزار تن زباله در شهر تهران خبر داد.
معاون نخست وزیر روسیه از کاهش داوطلبانه تولید نفت این کشور در ماه آینده میلادی خبر داد.
باهوش، با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه‌های پارس جنوبی برای تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدام‌های شاخص، روزانه ۵۷۰ میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه‌های پارس جنوبی فرآورش می‌شود.
رکورد روزانه و هفتگی تولید در کارخانه گندله سازی سه چاهون شکسته شد.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیرکل نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون تولید مرغ در کشور، روزانه حدود ۸۰۰ تن بیش از نیاز بازار است.
تولید گاز شرکت نفت فلات قاره با بهره‌برداری از پروژه افزایش ظرفیت تولید گاز در منطقه عملیاتی قشم و برقراری جریان از چاه‌های میدان گورزین، ۳۰ تا ۳۵ میلیون فوت‌مکعب‌ در روز افزایش یافت.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
مدیرعامل شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو، از افزایش ظرفیت تولید اکسل خودروی تارا در این مجموعه صنعتی خبر داد.
زامیاد به عنوان بزرگترین شرکت تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا در حالی وارد فصل پاییز شد که عملکرد این شرکت در تولید، فروش، کیفیت و توسعه محصول در بین شرکت‌های تولیدکننده خودرو کم نظیربود.
معاون وزیر نفت گفت: تولید روزانه میادین مشترک غرب کارون به ۵۷۰ هزار بشکه رسیده است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازي سايپا در مردادماه سال جاری تعداد 32 هزار و 984 دستگاه توليد کرده كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با تيراژ 26 هزار و 241 دستگاه به تعداد 6 هزار و 743 دستگاه بیشتر و با رشد 26 درصدی همراه بوده است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از رکورد روزانه تولید موتور ملی عبور کرده و عدد تولید ۹۰۱ دستگاه را به ثبت برساند.
سقوط تولید پالایشگاهی روزانه چین
مسئولان ارشد دولت هنوز نگفته اند که کالابرگ الکترونیکی به چه شکلی به جای یارانه به دست مردم خواهد رسید و چگونه شارژ می‌شود. اما سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفته که منظور از کالابرگ الکترونیکی همان کارت‌های یارانه‌ای است که امروز در آن‌ها یارانه نقدی واریز می‌شود که بعد‌ها اگر دولت زیرساخت‌ها را آماده و فراهم کرد، این‌ها به کالابرگ‌ها اختصاص داده شود. به معنای دیگر این نماینده مجلس می‌گوید که افراد با این کارت‌ها می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خانواده‌شان را «از فروشگاه‌هایی که دستگاه کارتخوان برای این کارت‌ها اختصاص داده می‌شود»، تهیه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ