عملکرد ۱۱ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع ترکیه ای از روند رو به رشد روابط بازرگانی و تجاری میان این کشور و عربستان خبر دادند و اینکه ۱۸ شرکت ترکیه مجوز صادرات به عربستان را دریافت کرده اند.
تعداد قربانیان زن در سوئد طی یک دهه گذشته با روند رو به رشد، سالانه بین ۲۵ تا ۳۰ نفر است اما سلبریتی‌های غربی و رسانه‌های مدعی دفاع از حقوق زنان در این‌باره سکوت کرده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح‌های سراسری مقابله با قاچاق کالا و ارز از روند رو به رشد فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره روند رو به رشد همکاری ها میان جنبش حماس و جنبش حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرده اند.
تحقق رشد اقتصادی ۳.۷ درصدی در نه‌ماهه سال ۱۴۰۱ در امتداد رشد اقتصادی ۴.۴ درصدی سال‌ ۱۴۰۰، حکایت از روند رو به بهبود فعالیت‌های اقتصادی در کشور به رغم تداوم تحریم‌های اقتصادی دارد.
هافبک نساجی ابراز امیدواری کرد تیمش در هفته های آینده روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.
در کشور آن‌ها همه آمارها مثبت است و روند رو به رشد. حالا ما مانده‌ایم و دو کشور متفاوت. کشوری که به گلستان می‌ماند و کشوری که در هر سوی‌اش دردی نهفته است. چقدر کشورها آن‌ها خوب است‌ای کاش ما هم آن‌جا بودیم!
در کشور آن‌ها همه آمار‌ها مثبت است و روند رو به رشد. حالا ما مانده‌ایم و دو کشور متفاوت. کشوری که به گلستان می‌ماند و کشوری که در هر سوی‌اش دردی نهفته است. چقدر کشور‌ها آن‌ها خوب است‌ای کاش ما هم آن‌جا بودیم!
روند رو به رشد صنایع بورسی که از خرداد امسال آغاز شده در آذر به اوج خود رسیده است و در این ماه شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی به بالاترین سطح سال ۱۴۰۱ رسیده است.
شهرداری ارومیه روند رو به رشد خود در دور برگشت لیگ برتر مررا حفظ کرد و هورسان رامسر هم با پیروزی برابر پاس گرگان انتقام دور رفت را از حریف گرفت.
محمد ربیعی، روند رو به رشد خود را در مس رفسنجان ادامه داده و حالا تیمش در رده پنجم جدول قرار دارد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از روند رو به رشد بیابانی شدن و وقوع ریزگرد در استان خبر داد و گفت: اعتبارات اختصاص یافته برای مقابله با این پدیده کافی نیست.
عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل دریایی نشان از روند رو به رشد این صنعت در بخش های مختلف دارد.
رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا گفت: مناسبات کلان ایران و ونزوئلا در چارچوب نقشه راه توسعه ۲۰ ساله دو کشور تحت راهبری روسای جمهور دو کشور در سال‌های اخیر رشد کرده است.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه روند تجارت خارجی ایران بسیار رو به رشد است؛ گفت: کار واردات خودرو در روال است و شرکت‌ها دارند با واحدهای تولیدی معتبری قرارداد می‌بندند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می‌گوید برای ادامه روند رو به رشد این تیم، برنامه و اردوهای خوبی برای اعضای تیم در نظر گرفته خواهد شد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه بازی با سپاهان را باختیم ملی روند به رو به رشد تیم کاملا مشهود است.
هافبک تیم آلومینیوم اراک اعتقاد دارد روند تیمش روبه جلو است و در آینده بهتر از این هم کار خواهند کرد.
وزیر صمت با اشاره به اینکه روند طی شده در صنعت خودرو رو به رشد و شتابنده است افزود: خبر خوب آن است که حرکت‌های مهم و قابل توجهی در بخش‌های دانش بنیان و فناوری‌های نوین آغاز شده است. در گام اول تمرکز بر ثبات تولید بود و اکنون به مرحله‌ای از تولید رسیده ایم که دیگر کسی نمی‌پرسد چرا خودرو ناقص تولید می‌شود.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بدون مشکل در تهران برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال در جریان حضور ستارگان پیشین فوتبال دنیا نیست.
به نظر می‌رسد پیشرفت در حال شتاب گرفتن است. برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان و مجموعه‌ای از استارت آپ‌های موفق و دانشگاه‌ها روی سخت‌افزار (رایانه‌های واقعی)، تصحیح خطا (برای ارائه وفاداری) و نرم افزار (الگوریتم‌های تنظیم شده برای بهره برداری از محاسبات رایانه‌های کوانتومی) کار می‌کنند.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۹۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۵۲ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ