گفته می شود دادن اختیار کامل به هیات عالی مولدسازی دارایی‌های دولت راهکاری برای خروج از عملکرد صفر مولدسازی است و هیچ چیز محرمانه‌ای در مسیر مولدسازی دارایی‌های دولت وجود نخواهد اشت و عملکرد هیات کاملا نظارت‌پذیر و شفاف است. اما با نگاه به این مصوبه نکات دیگری برداشت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
رقابت جذاب دو گلر آماده برای حضور فیکس در استقلال آغاز شده که به نظر می رسد تا پایان فصل نیز ادامه داشته باشد.
قطعا برایتان پیش آمده که خالی ناگهان ظاهر شده را بر روی پوست تان مشاهده کرده اید. برای بررسی و نظارت بر وضعیت خود یادآوری ABCDE مفید است.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
نبود اینترنت پیامد‌های اجتماعی و فرهنگی عمیقی خواهد داشت. رسانه‌های اجتماعی، جوامع آنلاین و پلت‌فرم‌های مجازی به تعاملات اجتماعی مدرن، کنش‌گری و بیان فرهنگی تبدیل شده‌اند. بدون این فضا‌های دیجیتال، افراد باید به دنبال راه‌های جایگزین برای ابراز خود، ساختن جامعه و به اشتراک گذاری ایده‌ها باشند. اشکال سنتی تعامل اجتماعی، مانند مکالمات رو در رو، گردهمایی‌های فیزیکی، و تعامل با جامعه محلی، ممکن است دوباره برجسته شوند.
هافبک استقلال می گوید که مدیران باشگاه باید ثبات را در تیم حفظ کنند و قرارداد ساپینتو و دیگر بازیکنان تمدید شود.
به دنبال اعترافات جلال و جواد (متهمان دستگیر شده) بی درنگ عملیات دستگیری سرکرده باند در دستورکار نیرو‌های انتظامی قرار گرفت و گروهی از افسران دایره تجسس با هماهنگی‌های قضایی، به طرف استوک فروشی لوازم خودرو (قطعات کارکرده و دست دوم) به راه افتادند، اما مالخر مذکور در فروشگاه حضور نداشت، ولی بیش از ۵۰ عدد آینه بغل سرقتی که توسط سارقان شناسایی شده بود، در حضور یکی از بستگان «لپ لپ» جمع آوری و به کلانتری منتقل شد.
اصلا فرد دیگری سودای رفتن ندارد. در آن مقطع که این بازیکنان به مسابقات می‌رفتند بیشترین نگرانی ما اسرائیل بود. بازیکنان ما چند مرحله به اسرائیل خوردند و در ۵ یا ۶ مرحله بازی نکردند که جای تقدیر و تشکر دارد. کسی فکرش را هم نمی‌کرد که سارا برود. در آن شرایط دوستانی، چون پهلوان‌زاده و هاشمی در مسابقات سرداور بودند. این کشف حجاب که صورت گرفت باید طوری مدیریت می‌شد. خود سارا بحث بازگشت را داشت و دنبال تضامین بود که فردی، چون وزیر ضمانت کند و در برگشت اذیت نشود. وزیر و سیستم‌های نظارتی دو سه بار با من صحبت کردند و گفتند منعی برای آمدنش نگذاشتیم، اما در این شرایط قطعا باید پاسخگو باشد و بتواند با توجه به قوانین کشورش جوابی بدهد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: باید به نحوه مشارکت مردم در اقتصاد توجه جدی داشته باشیم و درباره تجربیات خصوصی‌سازی آسیب‌شناسی کنیم؛ قطعا مردمی‌سازی اقتصاد را تا اجرای کارآمد آن دنبال می‌کنیم.
عارف غلامی می‌گوید اگر بخواهد درباره مشکلات حرف بزند باید دو ساعت وقت بگذارد!
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه سرپرست شهرداری با تمام توان فعالیت می‌کند، گفت: ما نیز تا زمان قانونی قطعاً باید شهردار را انتخاب و مراحل قانونی انتصاب را دنبال کنیم.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های واهی در مورد مقاصد برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اگر ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های خلیج‌فارس دست به هر اقدامی برای تضمین امنیت خود خواهند زد. این مقام پادشاهی سعودی گفت: «اگر ایران یک سلاح اتمی قابل استفاده داشته باشد، دیگر هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نخواهد بود.... ما در فضای بسیار پرمخاطره‌ای در منطقه قرار داریم و انتظار داشته باشید که دولت‌های منطقه قطعا دنبال راهی باشند که امنیت خود را تامین کنند.»
قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا انتقال از یک پلتفرم خارجی به داخلی با کار دستوری امکان‌پذیر نیست بلکه باید انگیزه‌ای را برای انتقال کاربران و به پلتفرم‌های داخلی فراهم کنیم.
الهامی الملیجی کارشناس مصری تاکید کرد: پشت پرده نشست آب و هوایی شرم الشیخ مصر (COP27) موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به صورت چراغ خاموش دنبال می شد که این مساله قطعا باید محکوم شود.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: قطعا اگر من به ایران آمدم به این دلیل است که از گروه صعود کنیم، اگر شک داشتم نمی‌آمدم.
مدیرعامل استقلال خوزستان می گوید این تیم قطعا یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود و بیش از هر چیز به یک ورزشگاه خانگی نیاز داشت‌.
علی صدری‌نیا (مستندساز) گفت: در جلسه پیش از سفر به نیویورک، به همه افراد گفته شد «خرید» ممنوع است. آنچه من دیدم این است که افرادی با دوربین، همه اعضای تیم ایران را دنبال می‌کردند و اگر کسی به فروشگاه رفته باشد تا چیزی بخرد، قطعا ثبت می‌شد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهپاد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتریم و همین مساله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: امروز در موشک و پهباد از خیلی کشورهای مدرن دنیا جلوتر هستیم و همین مسئله در خودرو نیز قابل پیاده کردن است. بازار خودرو باید باکیفیت و رقابتی شود تا هم کیفیت خودرو‌ها افزایش یابد و هم قیمت خودرو‌ها متناسب و عادلانه باشد.
نایب‌رئیس شورای شهر تهران در خصوص قطع و خشک‌کردن مرتب درختان در پایتخت گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال این هستند و قطع و خشک‌کردن درختان یک سناریو باشد.
محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
حذف عنوان «ماما» از شبکه بهداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ