وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار ادعا‌های واهی در مورد مقاصد برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که اگر ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کند، کشور‌های خلیج‌فارس دست به هر اقدامی برای تضمین امنیت خود خواهند زد. این مقام پادشاهی سعودی گفت: «اگر ایران یک سلاح اتمی قابل استفاده داشته باشد، دیگر هیچ‌چیز قابل پیش‌بینی نخواهد بود.... ما در فضای بسیار پرمخاطره‌ای در منطقه قرار داریم و انتظار داشته باشید که دولت‌های منطقه قطعا دنبال راهی باشند که امنیت خود را تامین کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان در شرایطی در هفته گذشته با صرف هزینه هنگفت توانسته نیمار، یکی دیگر از برترین‌های فوتبال دنیا را به خدمت بگیرد که مدیران ایرانی هم پیش‌تر یک برزیلی را وارد لیگ و باشگاه مطرح پرسپولیس کردند؛ تفاوتش این بود که نیمار، کاپیتان تیم ملی برزیل است و برزیلی مذکورِ پرسپولیس فقط یک پرنده‌فروش بود که به‌جای مهاجم گل‌زن به این تیم انداخته شد.
وزیر امور خارجه گفت: تأکید مقامات عربستان این بود که عربستان نگاه متفاوت از گذشته دارد و آن‌ها آمادگی دارند در یک صفحه جدید روابط دو کشور رقم بخورد.
وزیر امور خارجه عربستان گفت: عربستان مصمم است که رابطه با جمهوری اسلامی ایران توسعه یابد.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
طبق ادعای منابع آلمانی، بایرن با انتقال سادیو مانه به النصر عربستان موافقت کرده است.
«خوان رامون لوپز»، سرمربی پیشین تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان برای مذاکرات جهت هدایت آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده، وارد تهران شد. این مربی اسپانیایی در ویدیویی کوتاه گفت: «سلام ایران، سلام استقلال». هنوز مشخص نیست سرمربی‌گری تا چه اندازه برای مدیران استقلال جدی است.
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
نخستین گروه از عوامل اجرایی مراسم حج تمتع امسال یکشنبه شب با بدرقه رئیس سازمان حج و زیارت از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سوی مدینه منوره پرواز کردند.
عربستان عملا اشاره‌هایی داشته مبنی بر اینکه به «تمام سلام» اعتماد دارد چراکه او کسی است که قبلا نیز نخست‌وزیر بوده و عملکردی بسیار ملی و جامع از خود نشان داده است.
رونالدو جونیور، پسر فوتبالیست کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر در کلیپی جدید با همراهی یکی از دوستانش ظاهر شد. در این ویدئو پسر ۱۲ ساله رونالدو در حالی که با یک کودک عربستانی هم سن و سال خود ظاهر شده و پیراهن باشگاه النصر را بر تن کرده بودند، تعامل کردند. در این ویدئو جونیور گفت: درود بر ابو راکان.
وزیر ‌خارجه دانمارک اعلام کرد که کشورش به ممنوعیت فروش سلاح به عربستان و امارات پایان می‌ دهد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
وزیر مشاور در امور خارجی عربستان سعودی گفت که فروش سلاح به این کشور در راستای منافع آمریکا و امنیت و ثبات منطقه است.
یک سناتور آمریکایی روز سه شنبه از پیش نویس طرحی برای تعلیق فروش سلاح به عربستان سعودی خبر داد.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
وزیر مشاور در امور خارجی عربستان سعودی مدعی شد که ریاض به نفت و تصمیمات مربوط به آن نگاه سیاسی ندارد.
دولت آلمان با ازسرگیری صادرات سلاح به عربستان موافقت کرد.
دولت بایدن به دلیل بحران اقتصادی و رقابت با چین، ممنوعیت صادرات سلاح به امارات و عربستان سعودی را لغو کرد.
مهدی المشاط در سخنانی تاکید کرد که سلاح هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات یمنی ها در اختیار عربستان و امارات قرار می دهد، در صورت پافشاری بر تجاوز دردی از آنها دوا نخواهد کرد.
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل درباره مخاطرات عدم پیوستن رژیم صهیونیستی به معاهده منع سلاح های هسته ای هشدار داد.
نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد ضمن اتهام‌زنی به ایران درباره تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی، خواستار پیوستن تل‌آویو به پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فراگرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ