محمد خبری زاد کارشناس بازار سرمایه گفت: عرضه خودرو در بورس کالا مانند سایر کالا‌ها می‌تواند سبب شفافیت قیمتی و همچنین قیمت‌گذاری عادلانه و کوتاه شدن دست دلالان و واسطه‌ها شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان، طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
در شرایطی که بازار خودرو‌های خارجی، ماه هاست چشم انتظار عرضه گستره شاسی بلند‌های آسیایی و اروپایی است، چند روزی است که خبر عرضه صد‌ها شاسی بلند مونتاژی در بورس کالا حاشیه ساز شده است. از یک سو مقام مسئول در وزارت صمت مخالف است؛ از سوی دیگر بورسی‌ها فرش قرمز پهن کرده اند!
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تشکیل کارگروه ساماندهی بازار تهران خبر داد و گفت: خروج انبارهای کالا و مرمت و بازسازی بازار در دستور کار شهرداری است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی و کاهش التهاب بازار اجاره بها باید در میان مدت و بلندمدت ریشه‌های مختلف افزایش قیمت مسکن را کنترل کنیم.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
با وجود اینکه بسیاری از کارشناسان راهکار ساماندهی بازار مسکن را تکمیل سامانه املاک و اسکان می‌دانند؛ اما بسیاری از دستگاه‌ها وظایف خود را در این راستا انجام نداده اند.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
معاون اول رییس جمهور درباره برنامه دولت برای ساماندهی بازار اجاره مسکن گفت: اقداماتی در دولت انجام شده و لایحه نیز در این خصوص در مجلس در دست بررسی است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص ساماندهی بازار فروش بلیت هواپیما به سازمان تعزیرات حکومتی نامه‌ای ارسال کرد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به نظر می‌رسد سامانه یکپارچه که پیشنهاد خود شورای رقابت هم بوده، تاکنون موفق عمل کرده است زیرا به هر حال تأثیر کاهنده قیمتی در بازار آزاد قابل مشاهده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش قیمت ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ رابطه نظام مندی بین موجر و مستاجر در بازار اجاره بهای مسکن وجود نداشته و شاهد وضعیت نابسامانی در این حوزه هستیم.
شهردار منطقه ۸ تهران از ساماندهی ۲۰۰ دستفروش در فضایی به مساحت هزار مترمربع در این منطقه خبر داد.
به دنبال سخنان اخیر مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر ضرورت تبیین دیدگاه‌های صاحب نظران و کارشناسان اقتصادی در راستای نحوه عرضه خودرو و کنترل قیمت‌ها در بازار، جمعی از فعالان رسانه‌ای حوزه اقتصاد و صنعت خودرو در بیانیه‌ای اعلام کردند: با توجه به فضای ملتهب حاکم بر بازار خودرو کشور، لازم است تا استادان دانشگاه، صاحب‌نظران و اقتصاددانان، با تبیین راهکارهای اثربخش و اظهارنظر در زمینه سامان‌دهی بازار و روند عرضه و تقاضا، مسوولان ذیربط را برای تصمیم گیری صحیح و عادلانه همراهی و یاری کنند.
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
اگرچه صمت با ایجاد سامانه یکپارچه به دنبال بهبود عرضه خودرو بود اما در نیمه نخست سال نه تنها قیمت ها در بازار تغییر محسوسی نکرد بلکه میزان عرضه در قرعه کشی ها نیز در حال ریزش است.
قرار بود به منظور سامان دهی وضعیت بازار خودرو و کنترل قیمت ها، عرضه خودروها از طریق بورس کالا انجام شود اما ظاهراً این موضوع به مذاق دلالان خودرو خوش نیامده و از هر طریقی برای سنگ اندازی جلوی این مسیر استفاده می کنند.
ارزش سهام که از هفته گذشته روند رو به رشد به خود گرفته بود، امروز در یک روند کاملا ریزشی قرار گرفت و تنها دو نماد مثبت در سبد سهام عدالت دیده شد، به همین دلیل ارزش سهام عدالت ۱.۷ درصد معادل ۱۸۶ هزار و ۸۴۰ تومان کاهش داشت.
آیا برای آبریزش بینی کودکان "آنتی‌بیوتیک" نیاز است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ